Motorstudenten Delft - XII -Tijd voor kouwe klauwen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach... dit lijkt misschien kut. Maar het kan nog veel erger :X

Waar doel je op? Slechte garage ervaring waar het laatst over ging?

Iemand nog iets gehoord over een ongeluk gisteren in Ridderkerk? We moesten omrijden, volgens collega's (die eerder weg warn en er wel nog langs mochten) lag er een zwarte motor op de weg aan de andere kant van de middenberm als de bestuurder. Behalve politie en ambulances schijnt er ook een traumahelicopter te zijn geweest... klinkt iig niet goed dus... en nu kan ik niet vinden wat er gebeurd is & hoe het al dan niet met de bestuurder gaat.
 
Waar doel je op? Slechte garage ervaring waar het laatst over ging?
Op iets wat ik niet ga vertellen, omdat het mij niet is overkomen..

Zo, koffie erin en weer aan de bak!

Vanavond misschien proberen zelf een andere ruit te maken die zo breed is dat hij tevens als handkappen werkt :)
 
Hoop dat dat gaat.. heb natuurlijk geen bon :/

Ach... dit lijkt misschien kut. Maar het kan nog veel erger :X
Nouja, laten we hopen dat geluk in de lucht zit... :X (hartaanval emoticon)

Bij The North Face volstond een schriftelijke melding naar het hoofdkantoor. Ik heb nu een nieuwe jas.
 
Vanavond misschien proberen zelf een andere ruit te maken die zo breed is dat hij tevens als handkappen werkt :)
cool, ga je vacuumvormen?
Ik heb een Rickman racekuip gekocht, daarvoor moet ik ook nog een ruitje voor maken. Kopen kost rond de 50euro... als het niet zo klein was zou ik het misschien nog doen ook. Maar het is vrij klein. Dus dan maak ik het zelf maar een keertje.
 
Vacuümvormen?

Ik heb aardig wat gereedschap, maar nog geen vacuümvormmachine :P

Nee, gewoon op maat zagen en daarna verhitten en buigen.
Niet heftig dubbelgekromd dus.

Eerst even met papier/karton een patroon maken, dan in Polycarbonaat doen.
 
Ik ga naar IO en probeer daar te vacuumvormen... maar ik heb pas over een maand of zo tijd, daarvoor. Ik zie het nog wel. Ik breng sowieso elke jaar gebak voor de PMB en ook een voor Repro. Met mij zijn ze altijd behulpzaam. (ik doe ook niet moeilijk als er is geen tijd dan kom ik gewoon later nog eens terug)
 
ik ben er ook weer bij...kan alleen pas weer rijden als de stufi gestort is (iets met benzine)

@tommy zal even kijken voor die foto

@ dennisik gefeliciteerd
 
die link die in de opening staat zou het nog gewoon moeten doen, hierbij nog een keer

539883955_5_F9Ri.jpeg


lekker aan studeren jongens? of zijn al die motoren bij de bibliotheek van iemand anders
 
Bouwko op GS500 meldt zich :W.

Woon in Den Haag en pak eigenlijk best vaak de motor richting Delft. Dus als je een zwarte GS 500 ziet rijden, met tanktas voorop en bestuurder in zwart pak, dan zie je hoogstwaarschijnlijk mij voorbij komen :+.

IMG_5192.jpg


Weet er iemand leuke toerroutes in omgeving? Ik heb nog weinig leuke routes gevonden. Meestal rijd ik voor een leuke tocht naar mijn ouders in Lekkerkerk, daar pak ik de dijk langs de lek. Maar ik mis nog wat bochtenwerk op korte afstand.
 
Wow dat is seriously uncool, m'n motor staat daar naast :(

afbeelding004x.jpg


Loop net naarbuiten, alles staat d'r nog precies zo bij, wist niet eens dat die auto was uitgebrand...
 
Laatst bewerkt:
Wow dat is seriously uncool, m'n motor staat daar naast :(

[afbeelding]

Loop net naarbuiten, alles staat d'r nog precies zo bij, wist niet eens dat die auto was uitgebrand...
Ik vermoedde al zoiets. Er loopt hier al maanden een debiel rond die auto's in de fik steekt. "Gelukkig" zit hij totnogtoe aan de "goede" kant voor het kanaal, maar da's voor jou dus vrij zuur :X
 
Nouja, hij heeft de auto die 5 meter van mijn motor staat (zie foto) al gehad... en me ik serieus maar afvragen waarom het zo naar verbrand plastic rook toen ik daarnet de nieuwe veer aan m'n middenbok probeerde te bevestigen (zonder succes).
 
Nouja, hij heeft de auto die 5 meter van mijn motor staat (zie foto) al gehad... en me ik serieus maar afvragen waarom het zo naar verbrand plastic rook toen ik daarnet de nieuwe veer aan m'n middenbok probeerde te bevestigen (zonder succes).
Gaat zwaar he, zo'n veer :P
Maarre... heb je dus weer goede mazzel gehad!
Niet je motor, maar die auto ;)

Ik heb vanavond lekker zitten hobby-en.
Heb een ENORM windscherm gemaakt voor op de GSX. Beetje model Windvetter _O-
Zit nog te twijfelen of ik er wel mee rond wil rijden :X
Ding is nogal breed ook vooral :P Misschien nog wat afzagen anders

Foto's volgen een andere keer.

Bouwko: welkom!
 
Laatst bewerkt:
Gaat zwaar he, zo'n veer :P
Maarre... heb je dus weer goede mazzel gehad!
Niet je motor, maar die auto ;)

Ik heb vanavond lekker zitten hobby-en.
Heb een ENORM windscherm gemaakt voor op de GSX. Beetje model Windvetter _O-
Zit nog te twijfelen of ik er wel mee rond wil rijden :X
Ding is nogal breed ook vooral :P Misschien nog wat afzagen anders

Foto's volgen een andere keer.

Bouwko: welkom!
Idd, kreeg de kleine veer al nauwelijks op z'n plaats |(

Inderdaad veel mazzel, ook al kan ik dat andere nog steeds niet geloven :N
(bij bevestiging volgende week het hele verhaal)

Minister Esthethiek MSD eist je foto's asap. O-)
 
Laatst bewerkt:
Idd, kreeg de kleine veer al nauwelijks op z'n plaats |(

Inderdaad veel mazzel, ook al kan ik dat andere nog steeds niet geloven :N
(bij bevestiging volgende week het hele verhaal)

Minister Esthethiek MSD eist je foto's asap. O-)
Die wordt echt KEIHARD rejected op esthetisch vlak :P
Ach boeiend, was sowieso leuk om te maken al :)
 
Zag zojuist een onguur figuur kentekens van motoren in de TU-wijk checken!
Deze gozer deed alsof hij tegen de muur ging zeiken zei iets van "even vies doen", vervolgens heeft hij mijn motorhoes opgetild om de nummerplaat te checken! Niet gepist natuurlijk...

Best in de buurt van de 'parkeerplaats' van waar die GS laatst verdwenen was :(
 
Leuk idee, als je dat overleefd :X


Zo, ik heb mn enorme nep-windjammer af *D
Ding is ugly maar werkt wel.
Zojuist zonder handschoenen door de regen naar het werk gereden (5km ofzo.. klein stukkie); handen werden niet eens nat _O-
Echt mooi man, handen net buiten de ruit houden: koud! erachter: primaaaa *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan