Motorstudenten Groningen deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha idd, beide zijn artsen in het UMCG, de ene is homo, woond bij het noorder plantsoen, werkt 3 dagen in de week en moest de laatste tijd een paar keer naar rotterdam voor tentamens. Ze hadden het vaak over de afdeling D4. De andere heeft een vrouw, woond 10 minuten van het werk, haat mobieltjes, heeft een broertje die homo is en heeft donkerbruin haar.

Ik heb geen namen voor je :N
Hoe oud waren ze ongeveer? Heb zo 1,2,3 nog geen idee.... maar zal morgen op werk wel door hun worden aangesproken.
En hopelijk waren ze wel positief te spreken over mij!?! O-)
 
Hoe oud waren ze ongeveer? Heb zo 1,2,3 nog geen idee.... maar zal morgen op werk wel door hun worden aangesproken.
En hopelijk waren ze wel positief te spreken over mij!?! O-)
Ik gok rond jou leeftijd maar ze vonden je een goede collega. Ken je Jan Geert ook? Werkt sinds 1 maart op de radio (bestralings) afdeling.
 
En wat er vanochtend werd bezorgd:

P1010128.JPG


Hangen ook al onder de VeTeR, maar daar moet nog ff een plaatje van gemaakt worden. Geluidje is iig erg nice :Y
 
nieuw??

mijn bochtje is er nog niet -O-

eind van de week zou het binnen zijn..
maja toch klote weer

vooruitzichten ook niet zo mooi :(
Maarja beter dat het nu valt, en dat het dan gewoon 5 maanden 30 graden is *D
 
Niet eens nieuw! Zijn gewoon goed verzorgd *D Zit hier en daar wel een klein krasje, maar daar ontkom je toch niet aan. Het glimt allemaal nog mooi in elk geval *O*
 
Ik gok rond jou leeftijd maar ze vonden je een goede collega. Ken je Jan Geert ook? Werkt sinds 1 maart op de radio (bestralings) afdeling.
Nope. Misschien van gezicht. Maar blijft lastig hoor al die namen. Werken 10.000 mensen in het ziekenhuis!! :o
 
Niet eens nieuw! Zijn gewoon goed verzorgd *D Zit hier en daar wel een klein krasje, maar daar ontkom je toch niet aan. Het glimt allemaal nog mooi in elk geval *O*
Zeker mooie vooruitgang, ben benieuwd naar het geluidje, snel even fragmentje maken mister :Y
 
2007: Inkomen op de R1 en goed uit de voeten komen

2008: op het randje en limieten opzoeken })
 
Haha idd, beide zijn artsen in het UMCG, de ene is homo, woond bij het noorder plantsoen, werkt 3 dagen in de week en moest de laatste tijd een paar keer naar rotterdam voor tentamens. Ze hadden het vaak over de afdeling D4. De andere heeft een vrouw, woond 10 minuten van het werk, haat mobieltjes, heeft een broertje die homo is en heeft donkerbruin haar.

Ik heb geen namen voor je :N
jezus doe es wat aan je nederlands
 
lol,

ik ben aan het verhuizen verdomme, heb geen internet, word ik uit het topic gehaald :(
kan maar 1x per week effe inetten, maar ga als goed is vandaag me pc overzetten zodat het daar ook kan. heb daar nog niet eens fatsoenlijk TV :(
 
lol,

ik ben aan het verhuizen verdomme, heb geen internet, word ik uit het topic gehaald :(
kan maar 1x per week effe inetten, maar ga als goed is vandaag me pc overzetten zodat het daar ook kan. heb daar nog niet eens fatsoenlijk TV :(
te laat :P
 
2009 R1 totall loss en erik voortaan voorbewegend in een gemotoriseerd karretje??? :N

doe maar rustig aan
heb veel meer gevoel met de pirellis nu, voelt goed! Zin in Assen 2 mei

@tim:1.41ers helaas nog niet maar 2.00 is wel streven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan