Motorstudenten Groningen deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ook een kph beugeltje gekocht, dus morgen de bike klaar (tot zover :P )
 
brrrr het is nog bestkoud verd*mme...

iemand anders nog gereden?

Ben vanochtend bij Ten Kate geweest. Was wel even leuk om te kijken, alleen ze waren alles nog aan het opbouwen.

Mijn motor is daar op de testbank geweest -O- , en ze hebben mijn vering afgesteld met als gevolg dat de motor strakker stuurt *O*


@ Kay: Sterkte
 
Laatst bewerkt:
:+
full
 
:W


Ik wacht op een telefoontje van Brons... wachterdewacht... duurt lang!

En toen was de VTR weer thuis en nu staat ie ook alweer bij Brons :(

Ding meegekregen: liep voor geen meter! :X Steeds uitvallen enzo, niet op toeren komen: Heel erg gevalletje te weinig benzine/te veel lucht... Dus ding direct maar weer weggebracht. Werd me net verteld dat er één of ander flapje over het K&N filter zat dat er eigenlijk niet hoorde. Monteur dacht: ach, maakt niet zoveel uit, dus boeien! Hij vond zelf ook al dat de VTR slecht liep, maar ach: gewoon meegeven!

Waarschijnlijk heeft vorige eigenaar dus zeg maar een stukkie luchtfilter afgeplakt ipv de carbus wat rijkers af te stellen... Niet zoals het hoort iig. Hoop dat dat het iig is, dat is vrij simpel te fixen.

Heb aardig zitten schelden en vloeken trouwens op de motor... Ook geen rekening gehouden met overig verkeer en fietsers die me toch echt wel hoorden O-) Maarja, moeten ze maar ff begrip voor hebben, ik ben pissed -O- :(
 
Zo ook bij ten kate geweest, mooi met gertje heen gereden, daar nog gewacht op een paar van het zxr400 topic. later op de dag #4 nog ff gesprokken. ook rijnooit en mixxmunky waren natuurlijk van de partij. En wat een prestatie. rijnooit aan jouw de eer: ......

400tje liep volgense de testbank goed, en was perfect afgesteld dus mijn ego is weer gestreeld.
 
Ik mag vanaaf of morgen ochtend ff sleutelen ff een tankrubber er onder zetten.

Zat niks onder :?
Vaag :?

Maar jah vanaaf dnek ik maar ff vervangen na het eten *O*
 
Ben vanochtend bij Ten Kate geweest. Was wel even leuk om te kijken, alleen ze waren alles nog aan het opbouwen.

Mijn motor is daar op de testbank geweest -O- , en ze hebben mijn vering afgesteld met als gevolg dat de motor strakker stuurt *O*


@ Kay: Sterkte
nice! heb ik niet eens meer aan gedacht om daar naartoe te gaan.

@erik: welke kleur??
 
@billy, sterkte!!!

foto's heb ik helaas niet in ander formaat op de pc staan :( , dacht de ik ze er al op had gezet dus had geheugenkaart vrijgemaakt voor vandaag. echter heb ik ze dus vanaf de geheugenkaart gepakt. sorry
 
kutje bef had er ook nog wel heen willen gaan....


stomme brakke bek van mij ook _O-
 
Jeeeeeeeeeeezzzzzzzzuuuuuuuuuuuuussssssssssssss


Anders ff de dikste score by far op de bank bij Ten Kate :9~

171.6 awpk en 119nm...

Filmpje volgt Bryan?
 
Laatst bewerkt:
Kom ik aanzetten met m`n kut afgestelde R6 met 103.5 pk



Jongens.. hij is te koop!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan