Motorstudenten Groningen deel 22

Post

2 DEC voorkomen.

Heel vaag verhaal ik citeer:

"niet met de nodige voorzichtigheid gereden"
"zodanig gemanoeuvreerd en/of geremd en/of een te hoge snelheid"
"zogenaamde wheely met afstand van (ongeveer) 20 meter"
"welke gedragingen van de verdachte gevaar hebben veroorzaakt, althans kon worden veroorzaakt"
"en verkeer op de weg werd gehinderd, althans kon worden gehinderd"

Tenlastelegging: Art. 5.

Enige concrete is de wheely.... maar dat was dus een versnellingsfout wat ik vanaf het begin heb aangevochten en waarvoor ik beelden heb aagevraagd, want het was geen wheely in mijn ogen....
 
Post

2 DEC voorkomen.

Heel vaag verhaal ik citeer:

"niet met de nodige voorzichtigheid gereden"
"zodanig gemanoeuvreerd en/of geremd en/of een te hoge snelheid"
"zogenaamde wheely met afstand van (ongeveer) 20 meter"
"welke gedragingen van de verdachte gevaar hebben veroorzaakt, althans kon worden veroorzaakt"
"en verkeer op de weg werd gehinderd, althans kon worden gehinderd"

Tenlastelegging: Art. 5.

Enige concrete is de wheely.... maar dat was dus een versnellingsfout wat ik vanaf het begin heb aangevochten en waarvoor ik beelden heb aagevraagd, want het was geen wheely in mijn ogen....
Voorkomen in Assen?
 
Grun.. Guyotplein. Kan hier nou niet uit op opmaken wat het gaat kosten... kijk met 80 te hard weet je dat je bijvoorbeeld rond de 800e krijgt ofzo.. maar art. 5 ??? geen vast bedrag :X
Nice, als ik 2 dec niet op wintersport ben kom ik de boel wel even verzieken. Beetje schelden daar altijd leuk :Y
 
Post

2 DEC voorkomen.

Heel vaag verhaal ik citeer:

"niet met de nodige voorzichtigheid gereden"
"zodanig gemanoeuvreerd en/of geremd en/of een te hoge snelheid"
"zogenaamde wheely met afstand van (ongeveer) 20 meter"
"welke gedragingen van de verdachte gevaar hebben veroorzaakt, althans kon worden veroorzaakt"
"en verkeer op de weg werd gehinderd, althans kon worden gehinderd"

Tenlastelegging: Art. 5.

Enige concrete is de wheely.... maar dat was dus een versnellingsfout wat ik vanaf het begin heb aangevochten en waarvoor ik beelden heb aagevraagd, want het was geen wheely in mijn ogen....
loopt allemaal wel los joh :Y
beetje in pak komen enzo, nette babbel. stress op school, vrouw moest bevallen. Dat soort dingen.
 
Post

2 DEC voorkomen.

Heel vaag verhaal ik citeer:

"niet met de nodige voorzichtigheid gereden"
"zodanig gemanoeuvreerd en/of geremd en/of een te hoge snelheid"
"zogenaamde wheely met afstand van (ongeveer) 20 meter"
"welke gedragingen van de verdachte gevaar hebben veroorzaakt, althans kon worden veroorzaakt"
"en verkeer op de weg werd gehinderd, althans kon worden gehinderd"

Tenlastelegging: Art. 5.

Enige concrete is de wheely.... maar dat was dus een versnellingsfout wat ik vanaf het begin heb aangevochten en waarvoor ik beelden heb aagevraagd, want het was geen wheely in mijn ogen....
dat kan natuuurlijk niet, die wheely was zo 100 meter, zou hun ff corrigeren rein
 
Nice, als ik 2 dec niet op wintersport ben kom ik de boel wel even verzieken. Beetje schelden daar altijd leuk :Y

Schelden is een must daar... beetje stoer overkomen idd :+

@ De wout, ja is het verdomme wel hoor. Klap gewoon met de 10 naar binnen is ook in pak ja... trek de Berik zo weer an :+
 
Laatst bewerkt:
Toch blijf ik me elke keer verbazen over hoe hard mn 10 loopt...

Geen wonder dat ze me niet konden pakken... En dat met 1 wiel in de lucht

full
 
Schelden is een must daar... beetje stoer overkomen idd :+

@ De wout, ja is het verdomme wel hoor. Klap gewoon met de 10 naar binnen is ook in pak ja... trek de Berik zo weer an :+
Er was ooit een slimme man die zei dat je op 2 manieren alles naar je hand kunt zetten. Respect en angst. En respect kost tijd. :P
 
Schelden is een must daar... beetje stoer overkomen idd :+

@ De wout, ja is het verdomme wel hoor. Klap gewoon met de 10 naar binnen is ook in pak ja... trek de Berik zo weer an :+

praatjes, ik hoop dat ze je in de cel gooien en geef die opgevoerde brommer maar aan mij..
 
wheely was rond de 200 dacht ik. (eerste keer ofzo) Als ze je er al straf voor geven, rest weet k zo niet.. Beetje goed lullen en bewijs vragen etc moet je er miss wel beter vanaf kunnen komen. 'T blijft meestal kwestie van hun woord tegen het jouwe. Tenzij ze video-opnames hebben?
Geen rechtenstudenten in je vriendenkring?:+
Succes iig!
 
wheely was rond de 200 dacht ik. (eerste keer ofzo) Als ze je er al straf voor geven, rest weet k zo niet.. Beetje goed lullen en bewijs vragen etc moet je er miss wel beter vanaf kunnen komen. 'T blijft meestal kwestie van hun woord tegen het jouwe. Tenzij ze video-opnames hebben?
Geen rechtenstudenten in je vriendenkring?:+
Succes iig!

Heb zelf een jaar rechten gedaan :')
maar voor 200e teken ik :Y geloof er alleen niets van.. we zullen zien.. als het meevalt, haalt ik mezelf een cat vervanger voor mn 10 :P lekker meer herrie maken.. plus pks(alsof dat nodig is :9 )
 
www.boltjes-racing.nl beetje aangepast, moet nog wel heel wat tikken om de site een beetje te vullen :P
 
Heb zelf een jaar rechten gedaan :')
maar voor 200e teken ik :Y geloof er alleen niets van.. we zullen zien.. als het meevalt, haalt ik mezelf een cat vervanger voor mn 10 :P lekker meer herrie maken.. plus pks(alsof dat nodig is :9 )
Hard nodig. Gasten die met kath rijden beetje 2005 hoor :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan