Motorstudenten Groningen deel 28

Hoi iedereen, hier een bankzitter die zich aan wil melden :P heb sinds een paar maanden m'n motorrijbewijs nu, pak etc. is ook al binnen alleen de motor nog niet. Die komt in april/mei als het weer en m'n portemonnee er klaar voor zijn! heb wel al een weekend rondgereden op een er6n uit 2008, ben toen met 3 vrienden een dag naar de eiffel geweest :]
 
Hoi iedereen, hier een bankzitter die zich aan wil melden :P heb sinds een paar maanden m'n motorrijbewijs nu, pak etc. is ook al binnen alleen de motor nog niet. Die komt in april/mei als het weer en m'n portemonnee er klaar voor zijn! heb wel al een weekend rondgereden op een er6n uit 2008, ben toen met 3 vrienden een dag naar de eiffel geweest :]

Welkom :) Wat heb je op t oog?
 
Drukt nog steeds vrij zwaar op de maandelijkse begroting van een student :P.

Heb een stalling gehad op het eyssoniusplein voor 30e per maand :) Is wel een gedeelde stalling met wat autoeigenaren. Wel goed beveiligd ;)
 
Even wat tussendoor, lijkt me mooi om in het voorjaar is een meeting te houden waarbij ook de oude garde is aanhaakt. Kijken wie we nog bij elkaar kunnen frutselen.
Wie er uberhaupt nog motor rijdt?
 
plak gewoon een plaat van een andere motor achterop...

kans van 1 op 83 dat ze je pakke
 
En ten kate koplamp stickers voor op, dan is de kans alweer gedaald naar 1 op 84 :+
 
Sure, hier in zuidhorn hebben we bijna geen kerken :+
 
Dit topic is ook zo dood als een pier. Wat doen we hier eigenlijk nog? Of ligt het aan het offseason? Volgens Erik is het trouwens geen offseason, die had t van de week nog over lekker motorrijweer, de idioot. Ik weet niet wat flo-rida em allemaal influistert maar 5 graden is GEEN motorrijweer Erik!

:P
 
De studenten laten het een beetje afweten, beetje jammer...
 
Hallo allemaal :)
Bij deze meld ik mij ook aan bij de studenten van Grunn.
Zelf heb ik een Suzuki GSR 600 uit 2007, staat momenteel in de winterstalling en
vant voorjaar haal ik hem weer op :)
Ben nog wel opzoek naar een goedkoop stal adresje. Misschien kunnen we met wat
studenten een garagebox huren/kopen en dan de kosten delen.
Ik zal straks nog even een fototje plaatsen van mijn bike.
Gr. Kwark89
 
full

Dit is hem dan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan