Motorstudenten Groningen deel 28

Uur of 8 pas? sjeees... dan is de avond bijna voor bij... 18:30/ 19:00 zou nog goed kunnen.
De Aclo... waar bij de Aclo?


ik ga nog trainen/eten eerst O-) , KORT rondje kan nog wel om 20.00
gewoon bij die benzine pomp op 't zernike complex?
 
Prima, ik zie je daar om 20:00!
Ik ga voor die tijd nog even een stukje de andere kant op knallen.

Tot vanavond!
 
Goed! Hij heeft dit seizoen een nieuwe motor, dus dat was eerst ff wennen. Maar in de race is hij 11e geworden, 1 keertje ff rechtdoor geschoten in de Haarbocht maar kon de motor overeind houden en de baan weer op.

Ik las het op jullie facebook. Mooie S1000rr, wat een machine! :9~
en een mooi resultaat!
 
Laatst bewerkt:
Dooie boel hierzo ja? iedereen nog een beetje aan het rijden ofwat?

@rand-D, nog naar MMFM geweest dit weekend?
 
Dooie boel hierzo ja? iedereen nog een beetje aan het rijden ofwat?

@rand-D, nog naar MMFM geweest dit weekend?

Af en toe in het weekend :]

Maar ik krijg vanavond de sleutels van mn nieuwe woning, dus ik zal ergens in de komende weken mijn motor ook naar midden NL verhuizen. Dan hoor ik helemaal niet meer in dit topic thuis :+
 
Dooie boel hierzo ja? iedereen nog een beetje aan het rijden ofwat?

@rand-D, nog naar MMFM geweest dit weekend?

Het is inderdaad een beetje dood hier, en zo is het topic.
Gezien het weer, wordt jou vraag of er nog gereden wordt snel beantwoord.

Zondag kon ik achteraf wel heen naar de MFMM, maar ben niet geweest (jammer genoeg).
En het wordt hier nog stiller de komende tijd denk ik. Aangezien Niels (Tankiej) het topic "verlaat" ga ik dat op korte termijn ook doen. Ben straks geen student meer en wordt er druk gekeken naar een eigen huis in het midden des lands.

Conclusie, we vallen uit elkaar, maar het contact moet er zeker blijven de komende tijd! O-)
 
BAM!!!
We gaan binnenkort gewoon een meeting doen?
Misschien kunnen we ergens bbqen als iedereen kan en het mooi weer is en iemand een idee waar heeft??
 
Mensen die vanavond nog mee willen rijden?

Ik stap om 19:00 op voor een kort rondje.
Kijk voor die tijd nog wel even voor iemand die mee wil.
 
Het ziet er vanavond redelijk goed uit qua weer... alleen een beetje veel wind, maar goed.
Iemand zin om mee te rijden vanavond?
 
yo mensen ik meld me hier even. student ibms aan de hanze. afgelopen donderdag mijn rbw gehaald. ik ben 22 jaar oud dus wel brommer klasse, en ben een beetje aan het rondkijken of ik een leuke bike kan vinden ergens. misschien wacht ik nog tot 2014 en ik voor a2 kan gaan, maar betwijfel of ik zo lang kan wachten :) als een van jullie een leuke tip heeft hoor ik het graag! grtz
 
Welkom!

Gefeliciteerd met het behalen van het mooiste rijbewijs! Jammer genoeg dat je dan wel gelimiteerd zit aan een beperkte klasse. Des al niet te min, mag dat de pret niet drukken neem ik aan?

Succes met de studie en het proberen het te weerstaan van de verleiding!

Ciao!
 
yo mensen ik meld me hier even. student ibms aan de hanze. afgelopen donderdag mijn rbw gehaald. ik ben 22 jaar oud dus wel brommer klasse, en ben een beetje aan het rondkijken of ik een leuke bike kan vinden ergens. misschien wacht ik nog tot 2014 en ik voor a2 kan gaan, maar betwijfel of ik zo lang kan wachten :) als een van jullie een leuke tip heeft hoor ik het graag! grtz

Welkom!!
Ik weet misschien nog wel iemand die een zeer mooie motor heeft.
Een Suzuki GSR 600
Misschien is het wat voor je. Of heb je al een beetje een idee wat voor motor je wilt?
Hoor het wel.
Houdoe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan