Motorstudenten Groningen deel 28

Welkom SanderA,

Het ligt hier een beetje op zn gat, maar afgezien van een dagje hier en daar, moet het mooie rijweer nog komen.

@Rostella Gaat je vader zaterdag weer racen? Ik ga weer bij die vriend van me kijken. Ze hebben met een groepje nu een box gehuurd.. hoe chill!
 
Hoi Sander :W

Welkom!!
Ik weet misschien nog wel iemand die een zeer mooie motor heeft.
Een Suzuki GSR 600
Misschien is het wat voor je. Of heb je al een beetje een idee wat voor motor je wilt?
Hoor het wel.
Houdoe!

Hij heeft het nieuwe A1 rijbewijs, dus max 125cc en 11kw. Een GSR 600 valt daar een beetje buiten :+





Komend weekend ga ik m'n motor verhuizen naar mijn nieuwe plek, dan ben ik volledig weg uit Groningen. Ik zal dan ook niet echt meer hier posten. Al was het hier toch al niet heel druk :+
 
Laatst bewerkt:
Welkom SanderA,

Het ligt hier een beetje op zn gat, maar afgezien van een dagje hier en daar, moet het mooie rijweer nog komen.

@Rostella Gaat je vader zaterdag weer racen? Ik ga weer bij die vriend van me kijken. Ze hebben met een groepje nu een box gehuurd.. hoe chill!

Ja mn vader moet inderdaad weer racen! Box is indd chill! Mijn vader heeft het hele seizoen dezelfde box gehuurd.
Ik weet nog niet zeker als ik er van t weekend ben. Ik moet op zaterdag werken namelijk. De eerste 2 races was ik er wel bij, maar mijn vader heeft nu de eerste race (om 13.50) dus weet niet of ik zo vroeg weg kan.
 
Hoi Sander :WHij heeft het nieuwe A1 rijbewijs, dus max 125cc en 11kw. Een GSR 600 valt daar een beetje buiten :+





Komend weekend ga ik m'n motor verhuizen naar mijn nieuwe plek, dan ben ik volledig weg uit Groningen. Ik zal dan ook niet echt meer hier posten. Al was het hier toch al niet heel druk :+



Heel scherp Tankiej!!
ben nog niet zo in het nieuwe rijbewijs, na je 21ste halen en je mag op alles was het bij mij nog haha :P
Als ik eens in de buurt ben van je nieuwe plekkie laat ik het je zkr weten ;)
Have fun daar en veel succes
 
Welkom SanderA,

Het ligt hier een beetje op zn gat, maar afgezien van een dagje hier en daar, moet het mooie rijweer nog komen.

@Rostella Gaat je vader zaterdag weer racen? Ik ga weer bij die vriend van me kijken. Ze hebben met een groepje nu een box gehuurd.. hoe chill!

Weet je in welke pitbox jullie zitten?
Als ik nog wel naar Assen kan komen, kom ik anders nog wel even langs! Welke klasse rijdt die vriend van je?
 
@Fostar, heb je niet meer gezien, je motor nog wel volgens mij kan dat kloppen?
De pitbox was dicht en ga niet zomaar daar naar binnen lopen :P
 
@Rostella, jammer hebben we elkaar weer gemist :)
Ja dat was mijn motor voor de box. Je had gewoon naar binnen mogen lopen, maar snap het wel :)
Maar 1.44.9 is geweldig! Die vriend van mij heeft ook goed gereden. Kon ook net een valpartij voor hem ontwijken.
 
Misschien de volgende keer!
Ja vond het een beetje raar om zo naar binnen te lopen, haha.
Ik zit nu alweer op Assen, mijn vader heeft vandaag weer een race. Dit keer met de DMC-cup.
 
Kan iemand niet eens regelen hier dat we gewoon eens met een groepje het circuit opgaan om daar lekker te rijden met zijn allen?
 
Oktoberfest+poster.jpg


Oktoberfest Otomoto
 
Opzouten OMA!

Grunneger studievee opgelet! Op 1 december is het weer zover: de jaarlijkse Toyrun in't Stad. Meld je aan en rij mee tijdens dit fantastische evenement!
 
Hi Longneck. Goed bezig met je promo!

:)

Ieder jaar weer probeer ik zoveel mogelijk mensen op de been te krijgen voor dit evenement. Elk jaar wordt het groter en groter...and that is a good thing. Vorig jaar 500+ motoren mee in de stoet. Hoe koud ook, als je aankomt bij de ziekenhuizen en de kinderen daar ziet (en zelfs de reacties onderweg van winkelend publiek e.d.), wordt je vanzelf warm van binnen.
 
Misschien haak ik dit jaar ook wel weer aan. Reunietje doen met alle echt stoere ex studenten? Kom op de CB250. Rijd ik alle figuren uit dit topic mee zoek.
 
Misschien haak ik dit jaar ook wel weer aan. Reunietje doen met alle echt stoere ex studenten? Kom op de CB250. Rijd ik alle figuren uit dit topic mee zoek.


Altijd van harte welkom Willem! Ik zet je op de lijst..wel wetend dat als het te koud is, regent of je teveel hebt gezopen je niet aan zal haken ;)
 
Opzouten OMA!

Grunneger studievee opgelet! Op 1 december is het weer zover: de jaarlijkse Toyrun in't Stad. Meld je aan en rij mee tijdens dit fantastische evenement!

Jawel, als er geen sneeuw en geen pekel ligt, dan laat ik zeker de Italiaanse schoonheid mee rijden 8-)

p.s.
Goed bezig met de promo longneck!
 
Zeker, heb al 2x de stoute schoenen aangetrokken en met een grote glimlach de jonge dame uitgelaten op de Nederlandse wegen.

(GoPro filmpjes volgen :) )
 
Zeker, heb al 2x de stoute schoenen aangetrokken en met een grote glimlach de jonge dame uitgelaten op de Nederlandse wegen.

(GoPro filmpjes volgen :) )

hahah mooi! die van mij is nog niet helemaal klaar voor de openbare weg,

binnekort snel even weer samen een rondje knallen? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan