Motorstudenten Groningen (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff een offtopic vraagje: weet iemand hoe ik automatische een inhoudsopgave kan aanmaken in een word document? krijg het maar niet voor elkaar |( en begin enigszins geïrriteerd te raken... dus voor ik met dingen ga gooien...

Hoihoi, om toch maar even te bewijzen dat ik hier zo nu en dan wel eens m'n neus laat zien, direct maar even de nerd uithangen:
als je je hoofdstukken netjes met headers begint kun je (in het engels dan) via het menu "insert -> reference -> index and tables" het tweede tabblad "table of contents" kiezen...

:)

(groet van die langharige motorstudentenbuitenbeen met de dragstar // nestorsupporter)
 
Hoihoi, om toch maar even te bewijzen dat ik hier zo nu en dan wel eens m'n neus laat zien, direct maar even de nerd uithangen:
als je je hoofdstukken netjes met headers begint kun je (in het engels dan) via het menu "insert -> reference -> index and tables" het tweede tabblad "table of contents" kiezen...

:)

(groet van die langharige motorstudentenbuitenbeen met de dragstar // nestorsupporter)


hee hoi, leuk om je hier nu ook te zien!

Heb het al geprobeert volgens de manier die je aangeeft maar het lukt voor geen meter, krijg steeds de volgende mededeling:

Om items toe te voegen aan of te verwijderen uit de inhoudsopgave gaat u als volgt te werk:
1. Selecteer tekst in het document.
2. Klik op het overzichtsniveau in de werkbalk om de teskt weer te geven in de inhoudsopgave.

En als ik op OK klik:
"Fout! Geen inhoudsopgavegegevens gevonden." |(

Ik denk dat ik t maar opgeef. &*#%*&#%&(scriptie :( :( :( :(
 
hmm, het wordt wel offtopic, maar heb je de kopjes wel netjes met een "heading 1" gedaan? of met een gedefinieerder stijl iig? als je zelf een stijl hebt gemaakt, dan is er bv geen informatie over "heading 1, heading 2 etc", dus dan moet je via options even jouw stijlen uitkiezen ...
 
hee hoi, leuk om je hier nu ook te zien!

Heb het al geprobeert volgens de manier die je aangeeft maar het lukt voor geen meter, krijg steeds de volgende mededeling:

Om items toe te voegen aan of te verwijderen uit de inhoudsopgave gaat u als volgt te werk:
1. Selecteer tekst in het document.
2. Klik op het overzichtsniveau in de werkbalk om de teskt weer te geven in de inhoudsopgave.

En als ik op OK klik:
"Fout! Geen inhoudsopgavegegevens gevonden." |(

Ik denk dat ik t maar opgeef. &*#%*&#%&(scriptie :( :( :( :(

Je moet gewoon alle koppen Header 1 geven als het hoofd koppen zijn. Als het subkoppen zijn Header2 en als het daar weer onder valt Header3

Vervolgens kun je gewoon bij invoegen/verwijzing, index inhoudsopgave.
en dan het tabje inhoudsopgave hem invoegen.

En als je de boel wilt wijzigen kun je gewoon de koppen veranderen en met de rechtermuisknop in de inhoudsopgave klikken en dan: inhoudsopgave bijwerken :Y
 
Eej Cathje reed je vanmiddag ook in de stad op
de bolhormstraat (de weg langs de gamma,motor-noord)
Zo ja ben je gespot door mn pa :+

als dat die weg achter de ikea is: ja :+

ben ffies bij brons wezen buurten, zekeringetjes gehaald want stond stil langs de A7 omdat mn hoofdzekering eruit klapte (ja, ik had een reserve :X )

en daarna ff bij zusje geweest, en nu net terug uit stadskanaal :)
 
hmm, het wordt wel offtopic, maar heb je de kopjes wel netjes met een "heading 1" gedaan? of met een gedefinieerder stijl iig? als je zelf een stijl hebt gemaakt, dan is er bv geen informatie over "heading 1, heading 2 etc", dus dan moet je via options even jouw stijlen uitkiezen ...

Je moet gewoon alle koppen Header 1 geven als het hoofd koppen zijn. Als het subkoppen zijn Header2 en als het daar weer onder valt Header3

Vervolgens kun je gewoon bij invoegen/verwijzing, index inhoudsopgave.
en dan het tabje inhoudsopgave hem invoegen.

En als je de boel wilt wijzigen kun je gewoon de koppen veranderen en met de rechtermuisknop in de inhoudsopgave klikken en dan: inhoudsopgave bijwerken :Y


Bedankt voor de tips allebei! Tis uiteindelijk gelukt met stap voor stap begeleiding, bedankt Maarten!! :}

[me]Roos is beter in het schrijven zelf dan in alle shit eromheen[/me] |(
 
goede morgen allemaal!! Zow, nieuwe dag nieuwe kansen... en wederom mooi weer...

*appies_girl heeft gister een parkeerboete gekregen en daar is ze heel boos om. :( :( :( :( :( :( :(
klere lijers!!! Je gaat toch niet een studentje bekeuren omdat ze een parkeerplek zocht, maar die was er niet meer bij het zernike dus zet ze ehm heel netjes naast een parkeervlak, waar niemand er last van heeft en ik niks blokkeer????????? en dan ook nog 45 euro vragen.... echt associaal! KUT politie
 
goede morgen allemaal!! Zow, nieuwe dag nieuwe kansen... en wederom mooi weer...

*appies_girl heeft gister een parkeerboete gekregen en daar is ze heel boos om. :( :( :( :( :( :( :(
klere lijers!!! Je gaat toch niet een studentje bekeuren omdat ze een parkeerplek zocht, maar die was er niet meer bij het zernike dus zet ze ehm heel netjes naast een parkeervlak, waar niemand er last van heeft en ik niks blokkeer????????? en dan ook nog 45 euro vragen.... echt associaal! KUT politie
De naaiers, volgende keer maar de kentekenplaat meenemen naar de les? B|
 
goede morgen allemaal!! Zow, nieuwe dag nieuwe kansen... en wederom mooi weer...

*appies_girl heeft gister een parkeerboete gekregen en daar is ze heel boos om. :( :( :( :( :( :( :(
klere lijers!!! Je gaat toch niet een studentje bekeuren omdat ze een parkeerplek zocht, maar die was er niet meer bij het zernike dus zet ze ehm heel netjes naast een parkeervlak, waar niemand er last van heeft en ik niks blokkeer????????? en dan ook nog 45 euro vragen.... echt associaal! KUT politie

Ik heb ook eens zoiets gehad. Voor het techniek gebouw bij de Hanze zijn parkeerplekken voor brommers/motoren. Op het moment dat ik daar aan kwam was dat vol. Dus heb ik mijn brommer ernaast gezet richting fietsenstalling met als gevolg dat er bij terugkomst een briefje onder het klepje van de tankdop was gepropt.
:r
 
Heey Dre,

Dinsdag examen he!! ;-)
Ennuh als het goed is, heeft JdG vandaag de ketting voor je Sprayniator binnen! Ik ga er tegen 15uur heen denk ik om ff de boel erop te laten zetten! en misschien nog ff opzoek naar mooi stukje Off The Road!
 
Heey Dre,

Dinsdag examen he!! ;-)
Ennuh als het goed is, heeft JdG vandaag de ketting voor je Sprayniator binnen! Ik ga er tegen 15uur heen denk ik om ff de boel erop te laten zetten! en misschien nog ff opzoek naar mooi stukje Off The Road!

Kun je ook niet ff met mijne heen dan???


:+

[EDIT] heb je je hokkie al klaar voor zondag?? licht, kappen, REMMEN!! [EDIT]
 
hoe laat moet het vrijdag zijn dan? Want ik wil ook wel graag mee hoor!

* Appies_girl kijkt dan wel extra uit waar ze haar motor parkeert ... ( boete was overigens met de auto.)

@ Mrlten: is misschien wel een goed idee om kenteken platen eraf te rassen en mee te nemen naar t college... vieze honden zijn het eigenlijk ook!

@ Vienus: Damn right you are! those lazy shitty dogs... och maar ja, gister was het wel dierendag.... dus ik heb dit jaar maar eens wat extra daar aan gedaan :+
 
Kun je ook niet ff met mijne heen dan???


:+

[EDIT] heb je je hokkie al klaar voor zondag?? licht, kappen, REMMEN!! [EDIT]

Uhhh, ik kwam zondag uit de nachtdienst You know!! Dus dat wordt hem niet! En ik heb trouwens zondag middag de 4mijl die ik moet lopen!!! -O-

Ennuh....ik zie mijzelf al rijden met 1 motor aan de hand!! :X
 
hoe laat moet het vrijdag zijn dan? Want ik wil ook wel graag mee hoor!

* Appies_girl kijkt dan wel extra uit waar ze haar motor parkeert ... ( boete was overigens met de auto.)

@ Mrlten: is misschien wel een goed idee om kenteken platen eraf te rassen en mee te nemen naar t college... vieze honden zijn het eigenlijk ook!

@ Vienus: Damn right you are! those lazy shitty dogs... och maar ja, gister was het wel dierendag.... dus ik heb dit jaar maar eens wat extra daar aan gedaan :+

Vrijdag om 13:00 was afgesproken volgens mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan