Motorstudenten Groningen (deel 9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* straks mogen we weer op 1 knopje drukken... maar ja waarvoor moet je in godsnaam kiezen? bah stom kabinet.

tis heerlijk weer zeg!
 
Morgen ff proefrijden op de nieuwste YZF-R6 in leek. Denk dat ik lekker lang weg blijf. Nette uitnodiging gekregen......daar moet je gebruik van maken. Dat ding es op toeren jagen.

:]
 
[me]wooter heeft een nieuwe HJC helm gekocht met spiegelviziertje.. :) [/me]

motoport leek is trouwens tof! serieus!

mijn rits van mijn jas was al een tijdje kapot ik ritste hem aan me broek dmv een paperclip.

Die vrouw zo "ow is je rits kapot?, kom maar ik maak hem wel even" :D *O*

dus een nieuwe helm + me rits van me jas is weer o.k.
 
[me]wooter heeft een nieuwe HJC helm gekocht met spiegelviziertje.. :) [/me]

motoport leek is trouwens tof! serieus!

mijn rits van mijn jas was al een tijdje kapot ik ritste hem aan me broek dmv een paperclip.

Die vrouw zo "ow is je rits kapot?, kom maar ik maak hem wel even" :D *O*

dus een nieuwe helm + me rits van me jas is weer o.k.
idd een topzaak!!! :}

@mv: zou mooi zijn joh die gs500 *D , mooi speelgoed :Y Zelf ook 1 gehad *O* *O*
 
[me]wooter heeft een nieuwe HJC helm gekocht met spiegelviziertje.. :) [/me]

motoport leek is trouwens tof! serieus!

mijn rits van mijn jas was al een tijdje kapot ik ritste hem aan me broek dmv een paperclip.

Die vrouw zo "ow is je rits kapot?, kom maar ik maak hem wel even" :D *O*

dus een nieuwe helm + me rits van me jas is weer o.k.
Niks anders dan goeie ervaringen daar. Komt m'n pak en boots ook vandaan.
Moet er alleen nog eens spiegelviziertje kopen. 8-)
 
Drukke boel daar bij het TT circuit :]

Morgen de ketting eens laten spannen en dan maar weer vakkunding een tankje benzine opstoken....poetsen doe ik later wel O-)
 
Zo was vanavond weer een lekker ritje, de gixxerbocht is weer volledig benut *O*

Voor het idee nog even wat pics
KD30b.jpg

KD30a.jpg

gixxerbocht.jpg

ttcircuit.jpg


Google earth :}

@wooter, je foto's zal ik zondag naar je toe sturen ;)
 
Zo was vanavond weer een lekker ritje, de gixxerbocht is weer volledig benut *O*

Voor het idee nog even wat pics
foto's foto's


@wooter, je foto's zal ik zondag naar je toe sturen ;)

Toppie :D
Volgens mij heb ik em best plat gehad achteraf :D kom net terug van pils drinken in de stad, heb vette klap op me kop gehad van een of andere drugsgast
-O-

Assen k*tstad om op stap te gaan. |(
 
Toppie :D
Volgens mij heb ik em best plat gehad achteraf :D kom net terug van pils drinken in de stad, heb vette klap op me kop gehad van een of andere drugsgast
-O-

Assen k*tstad om op stap te gaan. |(

_O- Meteen maar ff afgeleerd dat je met stoere bikers niet moet spotten? :9
















:+
 
Hey Wooter, ik zag je bike gister bij motoport staan... gespot! Maar ik heb jou nog niet in real life gezien, dus we hadden elkaar sowieso niet herkend... Ik was die jongen met die grote kawasaki doos :X en die hele oude mercedes :9 . Ik ben vanaf vandaag weer in de running! jeeeeeeeeeeeee
 
Hey Wooter, ik zag je bike gister bij motoport staan... gespot! Maar ik heb jou nog niet in real life gezien, dus we hadden elkaar sowieso niet herkend... Ik was die jongen met die grote kawasaki doos :X en die hele oude mercedes :9 . Ik ben vanaf vandaag weer in de running! jeeeeeeeeeeeee
prima!!

toch niet zon mercedes he? ;)

HitGD3.jpg
 
Meer zoeen *D Ook een leuk project trouwens...
(op deze foto gestrand op het drukste deel van de A1 met een doorgefikte koppeling)
full
 
He Erwin, wanneer pas je mijn gegevens eens aan in de startpost? :?


goedemorgen iedereen.
[me]Bitaktus_Snellus gaat zo naar de ouders. klaarmaken voor de strijd op zandvoort :]
[/me]


:W
 
Toppie :D
Volgens mij heb ik em best plat gehad achteraf :D kom net terug van pils drinken in de stad, heb vette klap op me kop gehad van een of andere drugsgast
-O-

Assen k*tstad om op stap te gaan. |(

Waar ben je dan op je kop geslagen dan Wouter -O- ? In welke ten/kroeg ? Assen is idd niet echt superleuk om uit te gaan, behalve met de TT-nacht ;) .
 
Zodra jij mij foto's + lijstje met mods mailt/stuurt ;)

ey erwin... zou je bij mij de zilvergrijze rimstriping bij me spec willen zetten...

en deze plaatjes



Code:
[img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/379484[/img]
[img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/380278[/img]
[img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/379550[/img]

thanxs *D

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan