Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
diavolo di velocita is mijn broertje. De pc stond nog ingelogd op zijn forumaccount en dat zag ik te laat |(
Vandaar de inhoud maar weer gewist en in mijn eigen vakje gezet. Maar ik kon het bericht niet wissen. Raar!!! Of zie ik wat over het hoofd??
 
Tsjah, mijnes staat er steeds minder..
Probeer een beetje geld uit te sparen door gebruik te maken van me gratis ov..
Scheelt me iedere keer toch weel 150km.


Maar vandaag dan weer wel :Y

sta bij de stoplichten op de bolognalaan hoor ik ineens keihard achter me; gespot!!

Leuk man, bij deze teruggespot ;)


:W
 
Check mijn nieuwe uitlaat
full
 
DB killer?
das mooi om ergens achter in de garage te gooien ;)

Ben jij er de laatste week mee op de uithof geweest?
hoor hier de laatste tijd steeds meer motoren "sportief" wegtrekken
:]
Nee ik heb de uitlaat er maandag opgezet en sindsdien heb ik geen les gehad. Morgen ga ik misschien en vrijdag moet ik ook nog even kijken.
Morgen moet ik om 9uur beginnen en ben ik alweer om 11.30uur ongeveer uit maar heb geen zin om tussen de file door te rijden. Maar aan de andere kant heb ik nog minder zin om de trein te pakken en nog eerder mijn bed uit te stappen.
 
Beetje late reactie hoor maar is skoeddies naar WSBK geweest in Assen? Ik heb namelijk een groepje (oude) Ducs langs me zien rijden op de A28. We zijn later vanaf Amersfoort binnendoor gegaan.
 
Beetje late reactie hoor maar is skoeddies naar WSBK geweest in Assen? Ik heb namelijk een groepje (oude) Ducs langs me zien rijden op de A28. We zijn later vanaf Amersfoort binnendoor gegaan.
:N

Wel laatst bij de ducati Club Race's :P
En ik ga ook proberen om bij de GP te zijn *D
En natuurlijk kijk ik zoveel mogenlijk bij de zac-races..
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, voor mij is het iig niet te doen. Een file, vanaf mijn huis tot aan school. Ben met de trein net zo snel of een kwartiertje langzamer. Heb dan ook wel een goede verbinding vanuit Amsterdam.
 
Nou ja, voor mij is het iig niet te doen. Een file, vanaf mijn huis tot aan school. Ben met de trein net zo snel of een kwartiertje langzamer. Heb dan ook wel een goede verbinding vanuit Amsterdam.

tsjah, het scheelt mij zéker een half uur, als het mee zit 3 kwartier..
dat dan twee keer per dag, is het overwegen waard he ;)
 
Ja.. Ik heb er ook geen geld voor. Dat ding van mij rijdt 1 op 12 ofzo en eet banden als koekjes.
 
Bij mij was dat ook de reden om niet op de motor te gaan, scheelde me per dag een uur of 2 aan reistijd (kut NS), maar ja: $$$$$$$ Mijn Yamaha loopt 1 op 11 of 12 ofzo....


Ik ben 'net' Terug van een paar weken veldwerk. Ik heb niet echt veel kunnen doen aan de tweede motor, maar ik ben al een heel eind:

cx5.jpg


de eerste illegale testritjes zijn ook al gemaakt ;)

Heeft er nog iemand toevallig een rempompje liggen hier? Iemand een tip om ene zelf gemaakt zadel te laten bekleden?
 
Wat is er toch allemaal met die NS bashers ? Ik zit echt 10x liever in de trein naar school dan op de motor.

I (L) NS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan