Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
5960-073_2350.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat is er toch allemaal met die NS bashers ? Ik zit echt 10x liever in de trein naar school dan op de motor.

I (L) NS.
wat ermee is? IN november, december, januari en Februari (daarna ben ik naar Utrecht verhuisd) Was de NS verbinding tussen Tiel en Utrecht HORROR. Sowieso deed ik er met OV 1,5 uur tot 1,75 uur over en met de motor max 30 minuten. Maar ik had in die 3 maanden gemiddeld een uur of 5 (!!!!!) per week vetraging. Uitvallende treinen en VEEL te kleine treinen. Stel je voor, normaal gaan er in de avondspits 4 treinstellen (die helemaal afgeladen vol zitten). Dan valt er 1 complete rit uit emn komt er de volgende ronde maar 1 treinstel. Moet je voor de gein eens kijken wat er gebeurd als een perron met voldoende mensen om 10 treinstellen helemaal af te vullen 1 treinstel aan ziet komen.



Ik zou HEEL graag een keer willen babbelen met die directeur van de NS met zijn bnous. Neem ik wel een boksbeugel mee naar dat gesprek.
 
Tja.. ik heb nooit ergens last van.. Mijn treintje komt elk kwartier en ALTIJD zitplek :)
 
de keer dat ik in de spits een zitplek ga scoren ga ik ook gelijk een staatslot kopen!


mazzelaar, ik ben jaloers :(
 
Wat is er toch allemaal met die NS bashers ? Ik zit echt 10x liever in de trein naar school dan op de motor.

I (L) NS.
NS is handig omdat je dan lekker kan leren..
maar toch ga ik echt 10x liever op de motor.
Bij mij scheelt het 1,5 uur per dag, de verbinding is redelijk maar vaak toch een keer over stappen, op mijn traject moet je tijdens de spits vaak staan.. en treinen om de 30min.
neem aan dat dit dan vanaf amsterdam ff wat anders is, lekker zitten, rechtstreekse verbinding en bijna net zo snel als de motor. tsjah dan zou ik het ook wel weten..

Mijn motor rijd overigens 1:16 (lang leve de 25kw) en ik rij met dunlop quilifiers, niet echt tourbanden dus ook een aardige slijtage.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij was dat ook de reden om niet op de motor te gaan, scheelde me per dag een uur of 2 aan reistijd (kut NS), maar ja: $$$$$$$ Mijn Yamaha loopt 1 op 11 of 12 ofzo....


Ik ben 'net' Terug van een paar weken veldwerk. Ik heb niet echt veel kunnen doen aan de tweede motor, maar ik ben al een heel eind:

[afbeelding]

de eerste illegale testritjes zijn ook al gemaakt ;)

Heeft er nog iemand toevallig een rempompje liggen hier? Iemand een tip om ene zelf gemaakt zadel te laten bekleden?

begint er leuk uit te zien man!!
Hier in apeldoorn weet ik zo al 2 bedrijfjes die je zadel kunnen bekleden.. Als die er bij jou niet zijn moet je anders gewoon eens naar de plaatselijke meubelstoffeerder gaan die ook met leer werkt. of zo'n antiekboer.. die lui zijn er meestal erg handig in.
 
Van en naar Amsterdam hebben ze het iig goed geregeld, nu de rest nog :)
Achja.. alleen donderdag nog ff naar school en dan volgend jaar weer (hoop ik :P).

Hoe lang moet je nog 25kW ?
 
Van en naar Amsterdam hebben ze het iig goed geregeld, nu de rest nog :)
Achja.. alleen donderdag nog ff naar school en dan volgend jaar weer (hoop ik :P).

Hoe lang moet je nog 25kW ?
hehe hier is het ook spannend wat school betreft..

ik moet nog tot 11 juli 2008 B|
maar leer wel lekker bochtenrijden zo, lekker achter de jongens aan knallen.. op het rechte stuk lopen ze uit dus moet het in de bochten maar weer goed maken he _O-
vind 25kw overigens niet zo'n groot probleem, vermaak me er goed mee!!
 
Moet er niet aan denken hoor :P Maarja ik ben natuurlijk mijn TL gewend. Moet je er voor de gein maar eens een stukje op rijden dan weet je wel wat ik bedoel. :)
Kom alleen nooit met de motor naar school ..
 
Laatst bewerkt:
Moet er niet aan denken hoor :P Maarja ik ben natuurlijk mijn TL gewend. Moet je er voor de gein maar eens een stukje op rijden dan weet je wel wat ik bedoel. :)
Kom alleen nooit met de motor naar school ..
Ach, ik rij af en toe op de SP1 van me neef.. weet hoe het voelt ;)
wel meer vol-vermogen geprobeert trouwens, zx7r, fzr600, R1, zx6r, 600ss, fjr1300, gsx750r.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen,alles goed?
Ik studeer net als sommige van jullie ook aan de HU.
Logistiek en economie,nog meer mensen die deze studie doen?
Ik zie vaak een paar motoren staan bij de fietsenstalling,meestal een Ducati 750 en een r6.
Ik heb zelf sinds 3 maanden mn rijbewijs.
Ben nog geen een keer met de motor naar school geweest,maar moet zeggen dat ik die NS aardig beu begin te worden.
Ik rijd nu rond met de motor van mijn vader,een yamaha yzf 750.
Houden jullie weleens een meeting?

Groeten,Wilco
 
Hey mensen,alles goed?
Ik studeer net als sommige van jullie ook aan de HU.
Logistiek en economie,nog meer mensen die deze studie doen?
Ik zie vaak een paar motoren staan bij de fietsenstalling,meestal een Ducati 750 en een r6.
Ik heb zelf sinds 3 maanden mn rijbewijs.
Ben nog geen een keer met de motor naar school geweest,maar moet zeggen dat ik die NS aardig beu begin te worden.
Ik rijd nu rond met de motor van mijn vader,een yamaha yzf 750.
Houden jullie weleens een meeting?

Groeten,Wilco
:W :W
Logistiek&Economie, afgelopen jaar het propedeusejaar gedaan, maar zeer waarschijnlijk ga ik nu naar venlo..
Welk jaar doe jij?
Die duc 750 is van mij ;)
Netjes nog dat je dat gezien hebt, de meesten moeten het vragen omdat het er niet op staat :P
Jammer trouwens dat de motoren nu helemaal in de fietsenstalling moeten, met de stuuruitslag van de duc is dat echt werken en vooral veel steken om daar te komen..

Van een meeting zal het hier niet komen denk ik, erg rustig hier en maar weinig actieve posters..
:W
 
haha heb nog wel een beetje motorkennis.
Ik ben al een paar weken niet meer op school geweest,maar wel jammer dat de motors nu in de fietsenstalling moeten staan. Ze stonden daar wel mooi in het zicht.
Ik ga nu naar het 4e jaar,een half jaartje minor dan afstuderen en daarna ben ik hopelijk klaar.
 
haha heb nog wel een beetje motorkennis.
Ik ben al een paar weken niet meer op school geweest,maar wel jammer dat de motors nu in de fietsenstalling moeten staan. Ze stonden daar wel mooi in het zicht.
Ik ga nu naar het 4e jaar,een half jaartje minor dan afstuderen en daarna ben ik hopelijk klaar.

Had jij het eerste jaar niet het gevoel verrekte weinig logistiek te krijgen?
ik ben er op onderdoor gegaan
In Utrecht had ik echt het gevoel dat ik op een hoge school zat, die ook een logistieke opleiding gaf omdat dat nou eenmaal moest, als zijtak van de mer, in venlo hoop ik een school te vinden waar ik meer het gevoel heb echt met logistiek bezig te zijn..
Arnhem is ook wel een optie (thuis blijven wonen), maar venlo lijkt me beter..
 
Had jij het eerste jaar niet het gevoel verrekte weinig logistiek te krijgen?
ik ben er op onderdoor gegaan
In Utrecht had ik echt het gevoel dat ik op een hoge school zat, die ook een logistieke opleiding gaf omdat dat nou eenmaal moest, als zijtak van de mer, in venlo hoop ik een school te vinden waar ik meer het gevoel heb echt met logistiek bezig te zijn..
Arnhem is ook wel een optie (thuis blijven wonen), maar venlo lijkt me beter..

Heb je helemaal gelijk in. Wij klagen er al jaren over dat we te weinig logistiek krijgen.
Maarjah zoals je al zegt,de opleidingen is niet echt belangrijk dus doen ze er weinig aan.
Heb zelf in Arnhem gezeten een half jaar, zou ik ook niet heen gaan als ik jou was.
Is bijna hetzelfde als Utrecht.
 
Heb je helemaal gelijk in. Wij klagen er al jaren over dat we te weinig logistiek krijgen.
Maarjah zoals je al zegt,de opleidingen is niet echt belangrijk dus doen ze er weinig aan.
Heb zelf in Arnhem gezeten een half jaar, zou ik ook niet heen gaan als ik jou was.
Is bijna hetzelfde als Utrecht.
Een beetje een ondergeschoven kindje dus..
Ik ga binnenkort nog met iemand praten die gaat nu naar het derde jaar in arnhem, kijken wat hij er van vind. ik neig inderdaad meer naar venlo, maar dat heeft diverse flinke nadelen voor mij. maar vanzelfsprekend is het de opleiding die de doorslag geeft.
Waarschijnlijk word het dus op kamers in het zuiden van het land, jammer alleen dat er geen open dagen meer zijn. ik heb al een mail de deur uit gedaan of er niet eventueel een bezoek te regelen is en anders zal ik het met info via de mail moeten doen.
moeilijk om op die manier een keuze te maken..

Maar bedankt voor de info man!!
 
Hoi daar! Ik ben ook maar eens lid geworden van dit forum. Ik zit op de FEM in Utrecht (accountancy) en dit zijn mijn motoren:

P1010539.JPG
 
Zo ik zal mezelf ook eens bij de motorstudent uit utrecht aanmelden.

Tis hier wel stil zeg!!
Tijd voor wat leven in de brouwerij *O*

DUS BIJ DEZE :] *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan