Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de OP!

Bandit de Husqvarna SM 610 Freak

CircuitdagPottendijkEmmen20.jpg
 
Mijn bandjes kwamen totaal niet op temperatuur. Slip 'n slide suicide, daar leek het op :). Wel een dikke rolling burnout gedaan toen ik voorkroop bij het stoplicht :). De knallen in mijjn uitlaat lichten trouwens ook leuk op. Oftewel: ik heb weer lol gehad op de BMW *O* .


Bij Olympos stond trouwens een groen-witte FZR met M-F sticker, maar die is volgens mij niet van hier :?
 
Ik heb trouwens MF stickers besteld maar nog geen gehoor gehad :'(.

Ik wil nog wel gespot worden voordat de winter roet in het eten gooit!
 
Stickers kunnen ff duren, tot een week of 2/3, afhankelijk van hoeveel tijd degene heeft die ze verstuurd ;)

We moeten nog iets van 40 posts nu? Dus morgen het nieuwe topic :+
 
Pilot Road 2. :)

Zal ik morgen maar alvast een nieuwe OP maken, wie in de OP wil met zijn motor moet maar even zijn foto posten. ;)
Heb zo het idee dat mijn volgende band dat ook moet gaan worden. Heb er bijna nog geen negatief woord over gehoord, en hij zal niet onderdoen op mn huidige bt021
 
Richard wil jemet je het nieuwe vermogen, niet je geen pilot power 2ct? Of rij je daarvoor teveel snelweg.
 
Richard wil jemet je het nieuwe vermogen, niet je geen pilot power 2ct? Of rij je daarvoor teveel snelweg.
Rij momenteel wel veel woon-werk. Moet nog eens kijken hoe de levensduur en prijs/kwaliteit verhoudingen zijn. Nog niet erg in verdiept. Die bt's gaan iig aardig lang mee, en da's wel prettig als je 30k in het jaar rijdt ;)
 
De 2CT is niet zo super op het rechtstuk. Mijn vorig schoof zich in 2000 kilometer kaal geloof ik (vakantie in Ardennen)
 
Dan wordt het een duur verhaal voor mij idd. Bij 'gewoon' snelweggebruik zal ie vast iets langer volhouden, maar ook geen 5k. Die bt voor redt de 15 makkelijk..
 
Het was wel zwaar gebruik maar ook weer niet extreem. Daarnaast was het nooit heel erg warm, misschien betere bandenspanning volgende keer.
 
Archeologen doen tijdens opgravingen Leidse Rijn spectaculaire vondst!


Zoiets? :)


Anyway, mijn foto:

IMG_2730.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan