Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker,

Tis alleen een beetje stil hier, kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn in Utrecht die studeren EN een motor hebben.
 
Ik rij een GSX 1400.
En jij dan?
Miss kun je ook een beetje ronselen bij die mensen bij jou op de faculteit dat ze ook hier af en toe eens komen buurten.
 
Dat zijn lache dingen die GSXjes,een vriend van me is naar zon ding opzoek.
Ik rijd zelf een Yzf 750,die is van mn vader.
Want de financien laten een eigen motor (nog) niet toe.
Ken die mensen verder niet persoonlijk, maar ik zal eens kijken.
Misschien zitten ze wel op het gewone motorstudenten forum.
Op welke forums ben jij verder actief?
 
Dat zijn lache dingen die GSXjes,een vriend van me is naar zon ding opzoek.
Ik rijd zelf een Yzf 750,die is van mn vader.
Want de financien laten een eigen motor (nog) niet toe.
Ken die mensen verder niet persoonlijk, maar ik zal eens kijken.
Misschien zitten ze wel op het gewone motorstudenten forum.
Op welke forums ben jij verder actief?


Hé, ik rijdt ook yzf 750, alleen dan wel de mijne ;)


Al bekend met www.yzf750.nl?
 
*schop* tijd voor wat leven en bochtenwerk. :] 't Zonnetje schijnt, de moto is wit van de rijp en het schooljaar is al ver gevorderd.. waarom is dit topic dood?

Maar eens een :W naar alle hardlerende (O-)) motortjes op de afrit naar de Uithof, wordt er nog een beetje gereden? De laatste keer dat ik een stickert voorbij zag komen is ook weer maanden geleden..
 
stond laatst een rode (of blauwe?) NTV bij het aardwetenschappengebouw met MF sticker.

Owja, en een überbrute, verbouwde YZF vastgeketend aan een caferacer CX 500, maar dat waren wij :)
 
Laatst bewerkt:
Ho wacht,

hier is er nog eentje present:

faculteit FSAO en Rechtsleerdheid -> Ducati Monster
 
zeker,

Tis alleen een beetje stil hier, kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn in Utrecht die studeren EN een motor hebben.


Ik weet wel nog een dame die hier over een jaartje ook present zal zijn.
Legitiem dan he, studerend en broem. Dus jullie toekomst is verzekerd ;)


ikkeh zelf ben post-student en pre-volwassen :+
dus ik mag hiernie meedoen :$
 
Present. Ben wel van motor gewisseld, heb een oude beemer gekocht en omgebouwd:

achterlicht032lv5.jpg


(ben er inmiddels al wat verdre mee). Die zal je alleen niet snel op de uithof zine staan. Hij komt wel mooi van pas voor de 4 weken veldwerk die nu in gaan. :Y
 
Present. Ben wel van motor gewisseld, heb een oude beemer gekocht en omgebouwd:

[http://img237.imageshack.us/img237/3884/achterlicht032lv5.jpg (afbeelding)]

(ben er inmiddels al wat verdre mee). Die zal je alleen niet snel op de uithof zine staan. Hij komt wel mooi van pas voor de 4 weken veldwerk die nu in gaan. :Y

:9~ Nee.. die kom je natuurlijk gauw een keer op de uithof uitgebreid showen :Y
 
En hier is er weer ééntje bij!

Fazer 600: 25kw helaas, iets te vroeg m'n papiertje gehaald.

Is er niet nog iemand met een fazer: een blauwe, ik heb hem nog voor de vakantie op de uithof gezien :)
 
:9~ Nee.. die kom je natuurlijk gauw een keer op de uithof uitgebreid showen :Y


Volgende week maak je kans :)


Pff, de stad loopt weer over met aankomend studentjes. Mooie gelegeheid om te proberen dit topic wat actiever te houden? :]
 
Nou, dan moesten we dat maar eens proberen :)


Misschien hernieuwd voorstellen?

27 jaar, student aan de uni. Woon vlak bij het centrum en heb 2 motoren bij mijn schoonouders in de Meern staan. De BMW op de foto's en een Honda caferacer die ik samen met mijn vriendin gekocht heb en ook naar caferacer heb verbouwd. Zij studeert hier ook.

Verder heb ik samen met een vriend al een keer een Honda CX500 verbouwd naar Chopper en ben ik nu een XV920 radicaal aan het verbouwen.
 
27 jaar alweer. :P Wat voor studie doe je eigenlijk?

Mijn verhaaltje:

20 jaar en dus nog op 25 kw. Zit op kamers in Utrecht vlakbij Wilhelminapark. Ben verslaafd aan motoren geraakt door mijn Ducati oom die me helpt mijn fazertje (2001) te onderhouden. Hoewel onnodig, vind ik het heerlijk om op de motor naar de Uni op de uithof te gaan (fietsband is lek).

Verder uhm... Niet veel eigenlijk! :D
 
Tja, eerst 6 jaartjes wat anders gedaan, da gaat het in ene hard met je leeftijd ;)

Ik doe aardwetenschappen, jij? Ik heb een kamer een stukje meer richting de stad vanaf het wilhelminapark, vlak bij de schouwburg. Ik wil de motor hier niet buiten hebben staan, dus die staat bij de ouders van mijn vriendin in de garage, 7km verderop. Naar de uithof op de motor is dus niet zo efficient voor mij. De chopperprojectjes staan bij de ouders van een vriend in de (boeren)schuur.
 
[me="Sven-2020"]meldt zich ook[/me]

Over 2 weken 2e jaars Rechten student. Mijn grijze Fazer heeft ook wel een aantal keren gestaan op de Uithof voor hoorcolleges, en op JK en ASP voor werkgroepen.

Ik woon in De Bilt dus motor pakken is eigenlijk niet echt de moeite :') .

Bij de Uithof heb ik ook wel eens een Jawa gezien met sticker, en ook een Fazer 2003, maar weet niet meer zeker of die een sticker had.

Komende periode ben ik volgens mij op dinsdag van 13:00-17:00 te spotten op de Uithof, als ik niet op de trapfiets ben ;) .
 
Tja, eerst 6 jaartjes wat anders gedaan, da gaat het in ene hard met je leeftijd ;)

Ik doe aardwetenschappen, jij? Ik heb een kamer een stukje meer richting de stad vanaf het wilhelminapark, vlak bij de schouwburg. Ik wil de motor hier niet buiten hebben staan, dus die staat bij de ouders van mijn vriendin in de garage, 7km verderop. Naar de uithof op de motor is dus niet zo efficient voor mij. De chopperprojectjes staan bij de ouders van een vriend in de (boeren)schuur.

Ik doe Geneeskunde, 3e jaars net en het eerste tentamen staat alweer voor de deur...

Jammer dat je je motor niet kan stallen, wij hebben een mooi voortuintje met een hoger heg, dus de mijne staat uit het zicht :)

Ik ga even zoeken naar je projectjes (op het forum)

[me="Sven-2020"]meldt zich ook[/me]

Over 2 weken 2e jaars Rechten student. Mijn grijze Fazer heeft ook wel een aantal keren gestaan op de Uithof voor hoorcolleges, en op JK en ASP voor werkgroepen.

Ik woon in De Bilt dus motor pakken is eigenlijk niet echt de moeite :') .

Bij de Uithof heb ik ook wel eens een Jawa gezien met sticker, en ook een Fazer 2003, maar weet niet meer zeker of die een sticker had.

Komende periode ben ik volgens mij op dinsdag van 13:00-17:00 te spotten op de Uithof, als ik niet op de trapfiets ben ;) .

Ik zal naar je uitkijken! Ken je Max (krullebol) of Bart toevallig, die zitten in hetzelfde jaar als jij.

Ik rij trouwens (nog ) zonder MF sticker
 
Laatst bewerkt:
Niet alles staat er op, dus en snelle samenvatting van de projectjes om het je makkelijk te maken ;)

dit gekocht:

cxprgn5.jpg


en dit van gemaakt, vooral voor mijn vriendin:

caferacer011uu0.jpg


Met hetzelfde type motor als basis samen met een vriend deze chopper gebouwd:

cx015ge1.jpg



Nu met diezelfde jongen een XV920 Virago aan het verbouwen, die staat er nu zo bij:

uitlaat027cd6.jpg



let vooral op de zelfgebakken uitlaten ;)

Zelf een schade BMW gekocht:

dsc00950xs9.jpg


die er nu dus zo bij staat:

dsc00064bc8.jpg




Blijft leuk om motoren aan te passen ana je eigen stijl. Mijn eerste motor, een YZF 750R had ik ook al omgebouwd, seatpipe enzo voor gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan