Motorstudenten Utrecht Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 125cc'er is BOB,

De aanhang van motobunny is Marthijn.. officieel... is Motobunny de aanhang van Marthijn(MartinusHendrik) :9 Tenminste... zo is ze geïntroduceerd! Aan de andere kant; Motobunny is momenteel actiever .. haha *D

*vind het nog steeds tof dat we eindelijk een vrouw in ons minden hebben!
Al studeert de enige vrouw hier dan niet eens in Utrecht... toch?
 
Laatst bewerkt:
Oohja dat is ook nog een goeie voor in de OP wie welke studie doet. :)

Heb een halve liter Monster Energy achter mn kiezen.. Dan krijg je dat soort geniale ingevingen! O-)

De Monster Energy.. enerzijds om mn concentratie wat omhoog te werken, 't wordt nachtwerk om een aantal taxatierapporten af te maken voor morgen, anderzijds om Kawasaki Racing Team te supporten, natuurlijk! :]
 
Vrouwen sowieso, en als ze motor rijden helemaal.. de perfecte vrouw zeilt nog ook, en vind het niet erg om de hele dag in de keuken te staan! en vindt het niet erg om mij ook eens te laten koken!

Misschien moet je je eigen vrouw zijn -O-
 
p.s.

De definitie van Motorstudenten Utrecht;
Een persoon die momenteel studeert in Utrecht, maximaal 1 jaar geleden voor het laatst heeft gestudeerd in Utrecht of studeert aan een scholen gemeentschap waarvan de hoofdlocatie is gevestigd in Utrecht. Daarnaast is het ook mogelijk dat vrouwen die wonen in Utrecht EN studeren (al dan niet in Utrecht) worden toegelaten tot de club der motorstudenten Utrecht. Naast de Utrecht-gerelateerde studie dient de persoon de motorfiets kundig te zijn. De persoon mag één of meerdere motoren berijden, zolang dit niet gelijkertijd gebeurt. De motor dient een minimale cilinder inhoud van 51cc te hebben en met vermelding in de OP verplicht de persoon zich tot actieve deelneming in het Motorstudenten Utrecht Topic.

AMEN! :}
 
Laatst bewerkt:
Onze secretaris!

Die gelijk zijn toffe enige vrouw in dit topic excludeerd :(
 
Laatst bewerkt:
STATUTEN EDIT,

ik zag eerst ook al lekker te tikken en toen dacht ik; ''kut... ik studeer zelf ook niet in utrecht''
 
Zag net deze voorbij komen trouwens, wellicht voor hier ook interessant?
Tracktraining voor MF-Leden
Vet, ik geef mij ook op. :9
Ben na de eerst keer circuit rijden helemaal verkocht. :Y

@Daniel klopt het dat jij werktuigbouwkunde aan de HU doet.
@Miob heb nog niet kunnen vinden welke studie jij doet wel aan de Uni.

Edit: Oohja ik zet er niet bij welk jaar je zit omdat niet iedereen heeft gemeld en anders moet ik dat volgend jaar weer gaan veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Pff je zou toch iets moeten veranderen elk jaar zeg wat een werk. :+

Ik doe Product, Design & Engineering
 
Tja voordat soort kleine dingen ben ik echt te lui, :') dan laat ik het maar liever weg. ;)

Trouwens je weet maar nooit dat de club zo groot word in de OP dat het echt werk word om die kleine dingen bij te gaan houden. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan