Motorstudenten Utrecht Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ff kort ritje gemaakt... Wilde m'n oliepeil checken maar had gelezen dat je motor ff warm moet draaien om een goede meting te kunnen doen. Toen dacht ik: ach, de wegen zien er schoon uit, ff kijken of hij nog rijdt :+ Was een lekker ritje, viel alles mee met de kou :)

Nu in zo'n goede bui dat ik meteen de t*ring chaos hier in de keuken (studentenhuis met 10 mensen, 1 keuken) maar ff opgeruimd heb. Nu m'n motor nog ff schoonmaken en dan heb ik wel weer genoeg gepoetst voor vandaag :)
 
Laatst bewerkt:
Zwarte velgen met gepolijste spaken is altijd mooi.


Wat voor een gezeur had je over die Iphones dan? Staat hoog op mijn verlanglijstje namelijk.....

Bestellingen die niet worden geleverd door T-Mobile, contacten importeren van de simkaart wat niet goed ging en een VROUW die zn mail instellingen niet goed kreeg. Als ie niet geleverd wordt niet importeert o.i.d. kunnen wij er niet veel aan doen, maar wij krijgen wel de klachten. Vandaag 3uur aan het bellen geweest om die iphone in harderwijk te krijgen.. eindelijk gelukt. Bel ik de klant op dat ie em op kan komen halen, zegt ie dat ie em vandaag niet op kan halen en dat het dinsdag wel komt, ja leuk maar daar doe ik die moeite niet voor!

Het nooit al weer lekker. Nou nog 8graadjes warmer!

edit: check dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=O_h-Wu75gnU Nog mooier; De titel.. Hebben ze volgens mij niet heel lang over na gedacht.....
 
Laatst bewerkt:
Hoi medestudenten uit me stadsie!
Zonder alle 99 pagina's geheel gelezen te hebben, kom ik gewoon met de link het topic (de deur het huis) in vallen.
Ik zal me ff voorstellen:
Ik heet Maarten en ik heb afgelopen zomer mijn A rijbewijs gehaald, en kort daarna een '92 BMW K75RT geaquisiteerd.
Ik hou me voornamelijk bezig met informatica-bachelor-student zijn. Vandaar die nerd grap aan het begin. Hopelijk mag ik die functie omschrijving komend collegejaar inruilen voor iets met "master" erin :P

En om gelijk nog wat inhoudelijks aan het topic toe te voegen:
Die motorvacantie klinkt wel interessant. Vogezen is mijn 1e keuze. 'k spreek geen frans maar wel duitsch
En voor een kouwe klauwen bikkel tocht in ijs- & pekelvrij februari ben ik ook wel te porren :) volledige kuip & handvatverwarming ftw!

PS: wie wil er nog meer dat de sneeuw weer eens een eind opzout? :P
 
Sorry, foto komt snel, als ik weer ga rijden.
Vandaag was wel heel lekker weer, maar ik had geen tijd voor een tochtje. studeren... zucht :(

Tijdje terug (kot voor kerst geloof ik) was er een hele meute met van die bmw R1200GSA's, vol beladen, gps aan het stuur, intercom's en de hele mikmak, 'sochtends om een uur of 7 bij mij in de straat hun machines aan het opwarmen. Beetje ongunstig tijdstip, maar wel leuk om te zien.

Nogn suggestie voor een motorvacantie:
Schotland, maar da's wel een behoorlijk eindje weg, zeker als je via calais & dover gaat.
Zuid engelenad schijnt ook wel mooi voor motorrijders te zijn, dus da's dan mss ook wel een optie
 
Nogn suggestie voor een motorvacantie:
Schotland, maar da's wel een behoorlijk eindje weg, zeker als je via calais & dover gaat.
Zuid engelenad schijnt ook wel mooi voor motorrijders te zijn, dus da's dan mss ook wel een optie

das best prijzig, overtocht is al 100 euro...
 
Welkom!

Schotland ga ik zeler nog een jkeer doen op de motor. Maar dan wle samen met mijn vriendin, zo'n vakantie moet je heel flexibel zijn en dat werkt niet zo met grote groepen.

Ik denk dat België/Luxemburg/Duitsland een betere optie is.
 
En ze rijden links.. moet je nog nadenken ook :+

Is al eerder gevraagd trouwens; maar wie gingen wanneer naar de motorbeurs?
 
goed dat je het zegt, heb gelijk nog ff bij bovag me gratis kaartje aangevraagd. hopelijk zijn ze niet al op.
wanneer ik ga weet ik nog niet

luxemburg of ardennen... ik vind alles best. zolang er maar wat stuurwerk in zit :)
 
Luxemburg of ardenne is erg mooi!

Wel mooi om te zien dat dit topic weer zo actief is. Lijkt bijna het algemene studententopic wel:P :P
Jaar geleden stond dit topic bijna altijd onderaan de lijst.

Allemaal nog succes met de tentamens, projecten, presentaties etc.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan