Motorstudenten Utrecht

De Utrechtse studententoerrit; welke datum geniet jouw voork

  • Zondag 19 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 26 maart

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 27 maart

    Stemmen: 5 26,3%
  • Zaterdag 2 april

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 3 april

    Stemmen: 8 42,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig dezelfde als die hier klagen dat er te weinig gepost wordt, toch loesje? :)


full


:N Loesje ff pesten :P


~[/sub]

Zit je mij een beetje in de gaten te houden ofzo ..... 8-)


Rustig hier verder zeg.... :P
 
[afbeelding]Zit je mij een beetje in de gaten te houden ofzo ..... 8-)


Rustig hier verder zeg.... :P


da's wel verklaarbaar, de personen die "gestudeerd" hebben (waarop laten wij even in het midden) worden geacht enigszins intelligent te zijn.
Dit zal verklaren, dat deze personen met de bittere kou zoals deze veelvuldig( :o ) in ons Nederland voorkomt, verstandig binnen blijven i.v.m. het verhoogd risico op bevriezing van ernstig belangrijke delen van het lichaam.

én, niet te verwaarlozen, het verhoogd risico op een valpartij.
 
och, zou het bijna vergeten te vermelden,
maar je moet toch wel ernstig gestoord zijn om onder de 10 graden op de motor te stappen ivm die goedverdoemde kou!!!!!!!!!!!!!!

:P

ik rijd motor voor de lol en ik heb geen lol als ik het koud heb!!!!
 
Laatst bewerkt:
och, zou het bijna vergeten te vermelden,
maar je moet toch wel ernstig gestoord zijn om onder de 10 graden op de motor te stappen ivm die goedverdoemde kou!!!!!!!!!!!!!!

:P

ik rijd motor voor de lol en ik heb geen lol als ik het koud heb!!!!

niet? ik heb het de afgelopen dagen anders behoorlijk naar me zin gehad!!!!
 
niet? ik heb het de afgelopen dagen anders behoorlijk naar me zin gehad!!!!

tja roy, heb heerlijke thermokleding,maar als t koud is vind ik dr gewoon geen ruk aan, maar dat is niet alleen in t geval van motorrijden, ik ben gewoon geen koudemens, doe mij maar de warmte (20+) graden!
 
Hallo!!!! Waar zie je me voor aan man!! Ik bedoelde dus of je een box bedoelde om tijdelijk samen te delen. Altijd handig als je gaat klussen aan iets waar je geen verstand van hebt, en nou heb ik het dus niet over mannen :X
Maar goed, lolbroek dus, kan er wel om lachen hoor :Y 8-)Je kan ook gewoon het IJkrapport opvragen, voor als je het wel geweest bent :P Gewoon zeggen dat hun apparatuur niet klopt. Maar kan zijn dat je dat al mee krijgt, wat fred al zei, meetapparatuur papieren.

Succes in ieder geval!

Ik kreeg laatst een brief met foto terug (was het wel) maar volgens officier hoeven ze (uit spraak hoge raad) geen ijkrapporten meer op te sturen.
 
Ik kreeg laatst een brief met foto terug (was het wel) maar volgens officier hoeven ze (uit spraak hoge raad) geen ijkrapporten meer op te sturen.

leuke quote, vooral t eerste deel.... denk bijna dat ik er iets mee te maken had,
alleen 2e deel, boete , bah!
las alleen nu dat ze verplicht zijn om te noteren hoever ze van de weg af staan met de gatso etc.
 
is skoeddies met pensioen ofzo??? joehoeoo?/

t begint weer te kriebelen, aangename temperatuur buiten!

pensioen? met mijn leeftijd?
kan dat dan? *D


nee, ben weer terug van wintersport..
heerlijk weekje achter de rug weer :Y
en heb ook de eerste kilometers op de duc gezet, loopt nog als een tiet })
 
Laatst bewerkt:
WTF oma ga eens weg :P

Ducati gespot gister. Brul brul ! Ik ga nu op de motor naar school brullen ! ! ! Dahaaag.
 
Ik woon inmiddels in Utrecht, mar de motor staat nog 50 km verderop te wachten op dat ik hem 'af' heb :(

Ik heb de kromme remschijven vervangen door mooie rechte, de remklauwen van een R1 erop gezet en ben nu inn afwachting van een Brembo radiale rempomp :9 Daarna haal ik hem hierheen.

*O*
 
pensioen? met mijn leeftijd?
kan dat dan? *D


nee, ben weer terug van wintersport..
heerlijk weekje achter de rug weer :Y
en heb ook de eerste kilometers op de duc gezet, loopt nog als een tiet })

oh lekker man, gelukkig, tja je weet het nooit he.. (mensen die opeens verdwijnen, je kunt ook zo in t ziekenhuis liggen,vandaar)

wat een weertje , ook vandaag sjee, heeerlijk!!!

alleen ah werk, amar de zon schijnt heerlijk naar binnen, wordt nog bruin 8-)
 
WTF oma ga eens weg :P

Ducati gespot gister. Brul brul ! Ik ga nu op de motor naar school brullen ! ! ! Dahaaag.

jah heerlijk!
noodgedwongen op de motor trouwens.. ze hebben me portemonee gestolen met de ov erin, en betalen voor het openbaar vervoer doe ik niet!
nu dus nog 10 werkdagen op de duc, en dan moet de ov weer op het postkantoor liggen..
je merkt het wel trouwens, rijd direct een stuk meer kilometers, zie nu ook dat de achterband finaal op is.. de mantel komt er al doorheen :X
heb maar een nieuwe besteld O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan