Motorstudenten Utrecht

De Utrechtse studententoerrit; welke datum geniet jouw voork

  • Zondag 19 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 26 maart

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 27 maart

    Stemmen: 5 26,3%
  • Zaterdag 2 april

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 3 april

    Stemmen: 8 42,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog iemand interesse om een keer te gaan sturen deze week? Of vindt iedereen het te koud.. ik neem hem in ieder geval weer een keer mee naar utrecht, toch weekje vrij :)

Helaas, helaas, geen motor. Afgelopen zaterdag wel een proefrit gemaakt op een ZZR 600 echt helemaal geweldig, ze vroegen alleen wat teveel geld. Zaten een paar leuke laser einddempers op, geluuuiiiid!! Maar damn ik ben zeker om, een ZZR 600 moet het worden.
 
ik woon in Rotterdam en studeer in Utrecht (UU) organisatiepsychologie, volgens mij mag ik dan in beide topics })

ben overigens wel motorloos, maar goed ;)

He Silverhead, ik studeer ook organisatiepsychologie, 4e jaars. Ken ook een aantal mensen uit Rotterdam die in Utrecht studeren. Je naam?
Ik rij overigens op een gsx600f :] .

Ingrid
 
He Silverhead, ik studeer ook organisatiepsychologie, 4e jaars. Ken ook een aantal mensen uit Rotterdam die in Utrecht studeren. Je naam?
Ik rij overigens op een gsx600f :] .

Ingrid
kewl, heb laatst zo'nm gsx600f gehuurd, rijdt wel lekker *D
ik denk alleen dat jij mij niet kent. ik ben 5e jaars en jouw naam (is dat wel je echte naam ;) ) doet bij mij in ieder geval geen belletje rinkelen; doet de naam Reinier dat andersom wel O-)
 
Nog iemand interesse om een keer te gaan sturen deze week? Of vindt iedereen het te koud.. ik neem hem in ieder geval weer een keer mee naar utrecht, toch weekje vrij :)


Kou is niet het probleem......die verdomde regen is alleen zo vervelend! Ben gisteren bijna onderuit gegaan (spinnend achterwiel, met kleine tankslapper als gevolg......), maar met een beetje stuurmanskunst heb ik dit uiteraard weten te overleven (zie dus deze post :] !!). In iedergeval ben ik niet van plan om thuis te blijven zitten. Dus ga deze week zeker nog een stukkie coursen!! Komend weekend (20 en 21 november) motorbeurs (street & track) in Veemarkthallen.....dus ga daar waarschijnlijk ff langs (erg dicht bij mijn huissie, dus langscrossen is niet zo moeilijk!)
 
Vinden jullie het vaak ook zo glad in de bocht van de Herculeslaan naar de Weg tot Wetenschap (dus vanaf stadion richting Uithof)? GLibber daar wel vaker doorheen, soms ook met de auto (jaja, stil maar).

Heb dat ook weleens op de terugweg (langs stadion, kruispunt over met BP links, weg onderdoor, links afslaan en dan voor (ander) tankstation links-rechts de (waterlinie?) weg op. Daar is het ook altijd smerig.

He Silverhead, ik studeer ook organisatiepsychologie, 4e jaars. Ken ook een aantal mensen uit Rotterdam die in Utrecht studeren. Je naam?
Ik rij overigens op een gsx600f :] .
hee ik rijd ook Rotterdam-Utrecht :)

reed je maandagochtend even voor negenen net de uithof in? volgens mij reed ik achter je. Ik moest rechts de sorbonnelaan op, jij (?) ging links.
 
Mag ik vragen waar jullie het geld vandaan halen om naast je uitgaven voor kamer, eten en vooral drinken :P ook nog eens motor te rijden??
 
Mag ik vragen waar jullie het geld vandaan halen om naast je uitgaven voor kamer, eten en vooral drinken :P ook nog eens motor te rijden??
werken (ipv college volgen ;-) , brik kopen, zelf sleutelen, minder/geen geld aan andere dingen uitgeven
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen waar jullie het geld vandaan halen om naast je uitgaven voor kamer, eten en vooral drinken :P ook nog eens motor te rijden??

ja hoor...

Ik drink lang niet iedere week. Motorrijden en andere dingen ;) zijn voor mij al een drug, heb geen alcohol nodig. Maar belangrijker is dat ik vanaf mijn twaalfde al rekening houd met uitgaven voor motor :) Geef verder ook nauwelijks geld uit aan kleren etc.
 
Helaas, helaas, geen motor. Afgelopen zaterdag wel een proefrit gemaakt op een ZZR 600 echt helemaal geweldig, ze vroegen alleen wat teveel geld. Zaten een paar leuke laser einddempers op, geluuuiiiid!! Maar damn ik ben zeker om, een ZZR 600 moet het worden.

Probeer ook eens een CB1. Onderschatte fiets naar mijn mening.. Voor minder geld heb je toch een heleboel fun..
 
het hangt er maar net hoe je je prioriteiten stelt. De een geeft graag geld uit aan kleding, de ander aan uitgaan.
Ik heb hard gespaard voor de lessen en een beetje geleend O-)
En het onderhoud en bezine betaal ik gewoon van me stufie en bijbaantje.


Die bocht bij de herculeslaan is inderdaad glad ja, maar meestal ga ik daar even rechtdoor (richting bunnik) dáár zit een echt lekker bochtje *D
 
het hangt er maar net hoe je je prioriteiten stelt. De een geeft graag geld uit aan kleding, de ander aan uitgaan.
Ik heb hard gespaard voor de lessen en een beetje geleend O-)
En het onderhoud en bezine betaal ik gewoon van me stufie en bijbaantje.


Die bocht bij de herculeslaan is inderdaad glad ja, maar meestal ga ik daar even rechtdoor (richting bunnik) dáár zit een echt lekker bochtje *D

welke bedoel je dan?
die net over het bruggetje (naar rechts) als je vanuit utrecht komt?
die is wel lekker :9 (alleen soms ligt er modder ofzo :( )
 
[me]Sonic is student af !!! Scriptie is goedgekeurd en ik ben van de Universiteit verlost haha[/me]

Nu eerst maar eens een baan zien te vinden en dan hard gaan sparen voor die mooie supersport machine :)
 
[me]Sonic is student af !!! Scriptie is goedgekeurd en ik ben van de Universiteit verlost haha[/me]

Nu eerst maar eens een baan zien te vinden en dan hard gaan sparen voor die mooie supersport machine :)
Gefeliciteerd! *D Al wat op het oog? (Baan en/of motor) ;)
 
Gefeliciteerd! *D Al wat op het oog? (Baan en/of motor) ;)
Aangezien ik algemene economie heb gestudeerd kan ik op alles wat los en vast zit solliciteren. Ik heb op het moment wat sollicitaties lopen bij consultancy bedrijven maar op zich lijkt de (hogere) overheid me ook wel wat, lekker veel vrij :)

Motoren: Het 2003/2004 model ZX6R lijkt me wel wat..... :P Zodra iemand zo gek is me aan te nemen ga ik sparen O-)
 
welke bedoel je dan?
die net over het bruggetje (naar rechts) als je vanuit utrecht komt?
die is wel lekker :9 (alleen soms ligt er modder ofzo :( )

Ik bedoelde eigenlijk die bocht meteen na het stadion, als je rechtsaf bent gegaan, hij is wat langer maar wel prima. Maar die is het beste vanaf de andere kant, vanaf bunnik.

Maar die andere bocht naar links (waar je niet altijd voorang krijgt...) is eignlijk nog veel beter *D
Ruim de buitenkant nemen zodat je tijdig wordt gezien. Ik heb het trouwens nog nooit mee gemaakt, dat ik geen voorang kreeg.
 
Alleen studenten? Of ook mensen die op de Universiteit Utrecht werken ? ;)

Zoja: NitroMax, 46 jaar, voorbereiding/recovery OK Kliniek voor Gezelschapsdieren ( al 27 jaar ) op oa een VMax en een Kawasaki Z1000 uit 1975

Zo niet: Vette pech, het staat er al :P :9

Heej leuk, volgens mij heb ik je motor wel eens zien staan.
Ik zet die van mij wel eens bij het Androclus gebouw.
 
evolver86/6vwo (volgend jaar biomedische wetenschappen)/yamaha szr

toch maar voor utrecht gekozen ipv nijmegen.. mede door het major/minor systeem van lesgeven.. kan je mooi 2 richtingen doen als het ware :) iets van milieunatuurwetenschappen als minor erbij ofzow? is een optie.. :)
 
1e jaars, soort deeltijdstudente (ivm kids) Diergeneeskunde. Ik ben wel in om een keertje in de buurt hier rond te knorren.
*toevoeging* SV 650 bj 2000,
23 jaar, blond, groene ogen, 1,79m 59 kg, woon vlakbij Utrecht, getrouwd, 2 superknulletjes
 
Laatst bewerkt:
evolver86/6vwo (volgend jaar biomedische wetenschappen)/yamaha szr

toch maar voor utrecht gekozen ipv nijmegen.. mede door het major/minor systeem van lesgeven.. kan je mooi 2 richtingen doen als het ware :) iets van milieunatuurwetenschappen als minor erbij ofzow? is een optie.. :)

hey evolver, wat voor een betaalbare pekelfiets zoek je? Sport? Sporttour? of helemaal iets anders. Voor een sporttour heb ik wel een goede tip voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan