Motorstudenten Utrecht

De Utrechtse studententoerrit; welke datum geniet jouw voork

  • Zondag 19 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 26 maart

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 27 maart

    Stemmen: 5 26,3%
  • Zaterdag 2 april

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 3 april

    Stemmen: 8 42,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.

GeeWee

Die hard MF'er
17 mei 2004
606
0
Utrecht
Aangezien het topic 'motorclub studenten Rotterdam' zo goed loopt, dacht ik dat iets soortgelijks in Utreg ook mogelijk moet zijn. Zeker gezien het feit dat Utreg een vele malen betere studentenstad is.

Zelf beginnen dan maar:

Naam/Opleiding/Motor/Bijzonderheden

Geewee/Natuurwetenschap&Innovatiemanagement (4e jaars)/geen motor ;(
 
bij deze Wouter/22 en ook natuurwetenschappen en innovatie management. bachelor instroom en dus ook vierde jaars. pas net begonnen dus ook. Wie ben jij?
 
Ja dat 4e jaars is een beetje tricky, 4 jaar bezig, maar dit jaar mn bachelor aan het afronden, dus nog geen 4e jaars vakken voor mij...
 
Alleen studenten? Of ook mensen die op de Universiteit Utrecht werken ? ;)

Zoja: NitroMax, 46 jaar, voorbereiding/recovery OK Kliniek voor Gezelschapsdieren ( al 27 jaar ) op oa een VMax en een Kawasaki Z1000 uit 1975

Zo niet: Vette pech, het staat er al :P :9
 
Ja dat 4e jaars is een beetje tricky, 4 jaar bezig, maar dit jaar mn bachelor aan het afronden, dus nog geen 4e jaars vakken voor mij...
aha. ik heb nu ook nog een paar bachelor vakken als harmonisatie (nat2&MIP).
 
Martijn /6VWO '( (kga volgend jaar waarschijnlijk Cognitieve Kunstmatige Intelligentie doen aan de UU)/ XR600 SM (in opbouw)
 
Naam: Twin (aka Jeroen)/
Opleiding: MHBO bedrijfseconomie/accountancy (poging tot een opleiding... :+ )/
Motor: Suzuki SV650S ('03) /
Bijzonderheden: blond haar en blauwe ogen.. :+
 
Aangezien het topic 'motorclub studenten Rotterdam' zo goed loopt, dacht ik dat iets soortgelijks in Utreg ook mogelijk moet zijn. Zeker gezien het feit dat Utreg een vele malen betere studentenstad is.

Zelf beginnen dan maar:

Naam/Opleiding/Motor/Bijzonderheden

Geewee/Natuurwetenschap&Innovatiemanagement (4e jaars)/geen motor ;(

Geewee, geewee, geewee... mooi is dat, een beetje mijn topic uit Rdam neppen. ;) Zelfde lijst gemaakt, nog steeds niet zo veel reacties uit Utrecht! Een betere studentenstad? Nog maar weinig lefdames/gozers die reactie geven in ieder geval. Maar goed, heel veel succes met je topic enneh...mocht er nog iets van komen, dan kunnen we meeten in the middle...? :P
 
Ja eh, ik heb er toch netjes naar verwezen (zoals ik dat geleerd heb op de
Uni O-) )

Nu hopen dat het een beetje lukt en wie weet kunnen er enorme studentenmeetings gaan plaatsvinden...
 
Peter Burns/HBO (HVU) CE/Gele SV650S 1999/volgende week klaar met de opleiding na te veel jaar ellende @ de HVU!
 
Roland, UU, nog een maandje en dan afgestudeerd jurist, 25 jaar en blij als ik klaar ben. Suzuki GSXR750 '85 oldskool.
 
Alleen studenten? Of ook mensen die op de Universiteit Utrecht werken ? ;)

Zoja: NitroMax, 46 jaar, voorbereiding/recovery OK Kliniek voor Gezelschapsdieren ( al 27 jaar ) op oa een VMax en een Kawasaki Z1000 uit 1975

Zo niet: Vette pech, het staat er al :P :9

:}
 
Wij in R'dam zijn origineel en wie kopiëren weer? Ja hoor, de studenten!
Dat kunnen wij studenten wel!!!

:X
 
Alleen studenten? Of ook mensen die op de Universiteit Utrecht werken ? ;)

Zoja: NitroMax, 46 jaar, voorbereiding/recovery OK Kliniek voor Gezelschapsdieren ( al 27 jaar ) op oa een VMax en een Kawasaki Z1000 uit 1975

Zo niet: Vette pech, het staat er al :P :9


TS heeft geen motor, dus jij mag je hier ook melden zonder studie hoor.

:)
 
Ik ben student, heb een motor maar kom nooit in Utrecht en woon vlakbij R'dam. Mag ik dan ook? O-)
 
marius dona,
1ste jaar sociale geografie & planologie,
suzuki gs500e

vaak in unnik of ruppert gebouw, als ik op de motor ga staat ie achter het educatorium..
 
zie bij Kruyt nog weleens een Pan en een BWM staan

op het Went een rode div en een Transalp

volgens mij is op http://www.uithofnet.nl/forum/ ook weleens een wie-rijdt-wat-topic voorbij gekomen (kan het niet meer vinden)
 
Mark / Oefenthrapie Cesar, Faculteit Gezondheid 1ejaars, en rij een R6 uit 2001 :] 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan