Motorstudenten Utrecht

De Utrechtse studententoerrit; welke datum geniet jouw voork

  • Zondag 19 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 26 maart

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 27 maart

    Stemmen: 5 26,3%
  • Zaterdag 2 april

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 3 april

    Stemmen: 8 42,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het wat die studie? ik wil em volgend jaar gaan doen..

En dan ben ik dus ook Motorstudent Utrecht..


Tja hangt er heel erg vanaf wat je wil ik vindt sommige dingen top andere dingen erger ik me kapot aan! Ik kan je wel vertellen dat ze op de open dag de opleiding heel anders doen voorkomen. Als je meer wil weten mail me ff of voeg me toe op msn (gegroetdreamboy@hotmail.com ik weet een beetje een kansloze naam maar ach). Ennuh een extra motorstudent op IVK is altijd welkom er zijn er voor zover ik weet maar 2 en 1 die bezig is met ze papiertje!
 
marius dona,
1ste jaar sociale geografie & planologie,
suzuki gs500e

vaak in unnik of ruppert gebouw, als ik op de motor ga staat ie achter het educatorium..

Dan zat je vandaag naast mij volgens mij, rooie MQP-jas en een zwarte helm, zag je in pauze al aankomen. Je was een uurtje te laat... :9
 
Wat mij betreft telt alles; student of medewerker (hoewel de topictitel anders doet vermoeden), zal binnenkort is zo'n mooi overzichtje maken zoals de Rotterdammers dat zo goed kunnen... :)
 
marius dona,
1ste jaar sociale geografie & planologie,
suzuki gs500e

vaak in unnik of ruppert gebouw, als ik op de motor ga staat ie achter het educatorium..
vandaag dus ruppert. want bike gespot bij educatorium :)
 
Martijn /6VWO '( (kga volgend jaar waarschijnlijk Cognitieve Kunstmatige Intelligentie doen aan de UU)/ XR600 SM (in opbouw)
Hee, een toekomstig collega. ;)

Maarten / Cognitieve Kunstmatige Intelligentie / Even motorloos (er komt binnenkort weer een Honda CBR600f '99 :P )
 
Naam: Titan, Daniel in dagelijks leven
Opleiding: Hogere Informatie (technische toepassingen) aan de HVU, 7e semester, maar het zit er niet in dat ik m'n tekorten op tijd weggepoetst krijg '( Oh well, jaartje langer slacken.. errr... studeren dan maar :P
Motor: loos... zo rond februari/maart 2005 heb ik (als alles goed gaat) m'n RBWs en genoeg euris om een mooie Kawa ZZR-600 aan te schaffen :9~
Opmerkingen/bijzonderheden: Als ik toen had geweten wat ik nu weet had ik ergens anders m'n opleiding gevolgd. De open dagen van m'n opleiding die ik bezocht had komen niet overeen met de werkelijke opleiding, en het schept een verkeerd beeld. Vandaar ook dat maar 50% van de 1e jaars studenten hun propedeuse bij ons haalt. Maar goed, in verband met m'n 7e semester project sta ik dus met m'n projectgenoten op een standje bij de opendag 20 november, gelijk van de gelegenheid gebruik maken om de naive bezoekers flink de waarheid te vertellen, of ik daarna m'n opleiding nog mag afmaken zie ik dan wel O-)
En verder het standaard HVU gezeik (nog andere HVU studenten die van dat mooie Osiris systeem gebruik moeten maken? :X )
 
En verder het standaard HVU gezeik (nog andere HVU studenten die van dat mooie Osiris systeem gebruik moeten maken? :X )

Yups echt geweldig me wachtwoord doet het WEER niet ik wordt er GEK van maar ach deze keer deed hij het wel 3 weken!
 
Uh ik ben elke dag in de Uithof te vinden met m`n 25 meter sleurbus,
maar in m`n vrijetijd rijdt ik motor, mag ik dan ook meedoen??
 
Tmoons,
Werkzaam bij HP maar zoekende.
woonachtig in ondiep utrecht
XT 500
GL 1000

22 jaar.

zo...

klaar

 
Laatst bewerkt:
Technische bedrijfskunde aan de HvU, maar woon in Nijmegen. Mag da ook?

ja ook ik wordt gedwongen om met die bagger te werken dat Osiris heet.
Om nog maar te zwijgen van: de organisatie, kwaliteit, voorzieningen, docenten, etc etc etc :Z :Z
 
Dan zat je vandaag naast mij volgens mij, rooie MQP-jas en een zwarte helm, zag je in pauze al aankomen. Je was een uurtje te laat... :9

HEE, 2 MF-er's in dezelfde collegezaal?? ben je nog steeds motorloos? Zo nee, kunnen we misschien een keer stukje gaan toeren.. Weet niet wie jij dan bent, maar dan moet je me maar ff keertje aanspreken.

Doe je trouwens het normale programma van SG&P? Of heb je planologie als keuzevak o.i.d...
 
HEE, 2 MF-er's in dezelfde collegezaal?? ben je nog steeds motorloos? Zo nee, kunnen we misschien een keer stukje gaan toeren.. Weet niet wie jij dan bent, maar dan moet je me maar ff keertje aanspreken.

Doe je trouwens het normale programma van SG&P? Of heb je planologie als keuzevak o.i.d...

Ja nog steeds motorloos ;( , maar ben druk in de weer om aan een ZZR 600 te komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan