motortent/vouwgarage iemand ervaring mee?

IJzervreter

MF veteraan
Donateur
29 apr 2004
31.969
18.015
Heeft iemand zo,n ding?
Hoe zijn de ervaringen daar mee?
Dus graag reacties van mensen met ervaringen van zichzelf of anderen.
Ben voornemens zo,n ding te bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Foto van zoiets:
full
 
Ik heb die van mij nu twee jaar en ben er nog steeds enthousiast over.

klik...

Hij bevalt nog steeds zeer goed. Oersterk en onverslijtbaar. Hij heeft al verschillende behoorlijke stormen doorstaan. Je kan hem met keilbouten in de betontegels verankeren.
Die van mij was toen niet in Nederland te koop. Ik weet niet of dat inmiddels wel zo is. Het is een Amerikaanse firma, maar met een dealer in Engeland, waar ik hem besteld heb. De barn werd binnen 5 dagen bezorgd.
 
Ik heb die van mij nu twee jaar en ben er nog steeds enthousiast over.

klik...

Hij bevalt nog steeds zeer goed. Oersterk en onverslijtbaar. Hij heeft al verschillende behoorlijke stormen doorstaan. Je kan hem met keilbouten in de betontegels verankeren.
Die van mij was toen niet in Nederland te koop. Ik weet niet of dat inmiddels wel zo is. Het is een Amerikaanse firma, maar met een dealer in Engeland, waar ik hem besteld heb. De barn werd binnen 5 dagen bezorgd.


Bedankt voor de reactie,..baal ervan dat de laatste op Ebay verkocht was,..139 euro was die daar. :P
 
Bedankt voor de reactie,..baal ervan dat de laatste op Ebay verkocht was,..139 euro was die daar. :P

In het topic waar ik naar gelinkt heb, bood een MF'er er één te koop aan voor 200 euro. Misschien heeft hij hem nog en mag ie nu voor minder weg.

Edit: dat was deze
Ik zie er op ebay trouwens nog verschillende staan in de UK. O.a. van 132 en 150 euro ex verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
geinig ding, nog nooit gezien

lijkt mij ideaal als je geen andere keuze hebt,. motor staat mooi beschut en wellicht ook nog beetje anti diefstal doordat je motor niet meer zichtbaar is.

met hout en iets ''vasts'' maken heb je altijd weer een hokje in je tuin, of je motor er nou staat of niet. ook al maak je een inklapbaar hokje, dat is weer of niet stevig genoeg of teveel werk en alsnog lelijk.

dit tentjeding is toch ideaal voor de gure maanden. kopen dat ding!
 
Terug
Bovenaan Onderaan