Motortocht met verstandelijk gehandicapten. 22 juli

N.delange

Die hard MF'er
29 sep 2005
691
0
Harlingen
Dag mede motorrijders.
Ik ben Niels de Lange en ik ben lid van stichting 2 wheels 4 wings.
Welkom bij Stichting 2wheels4wings
Dit is een stichting die motortochten organiseert voor mensen met een beperking.
Dit kunnen mensen zijn met een verstandelijke beperking tot aan mensen met een lichamelijke handicap.
De kinderen zijn allemaal in staat om achterop te zitten, zo niet dan moeten deze kinderen in een zijspan.

Wij zijn benaderd door een organisatie uit België met de vraag of wij op 22 juli een aantal rijders kunnen vinden voor een tochtje met verstandelijk gehandicapten die op een zomerkamp zijn.

Dit tochtje bestaat uit een tweetal tochtjes van ongeveer een half uur in de omgeving van Kasterlee (30 km ten oosten van Antwerpen)

De smile die je te zien krijgt als je deze kinderen achterop neemt is niet te geloven. De helm die ze op hebben barst bijna open van geluk!
Ik heb er 275 km voor over om er heen te rijden, ik moet ook weer terug!

Zijspannen zijn helemaal welkom!

Als het je leuk lijkt om mee te doen STUUR DAN EVEN EEN MAIL NAAR
aquilaerun@gmail.com!!!!!

Je krijgt dan een mailtje met meer info over deze run

P.S. laat ook even weten of je een extra helm mee kan nemen, deze zijn ook hard nodig.
Denk met aanmelden ook aan een opzittende verzekering.

Alvast dank

en dan vooral namens de passagiers

Mijn excuses, de datum is 22 juli, en niet de 29e
 
Laatst bewerkt:
schopje!

Ritjes die wij organiseren hebben tot nu toe altijd mooi weer gehad!!!
We hebben er al pattent op aangevraagd.
 
Laatst bewerkt:
schopje.jpg

Alweer een schopje!
 
Ook een schopje, ga even kijken of ik het kan organiseren om daar heen te komen.

trouwens, in de agenda van 2wheels4wings staat er nog niks op 29 juli.
 
Ook een schopje,

Rij 09/09 al mee in een rit voor de cliniclowns.

Miss dat ik deze ook mee rij.
Maar beloven doe k niet.

Toch een mooi initiatief, hoop dat er veel volk komt
 
Heel goed initiatief! Ik zou ook graag meedoen, mits het feit dat ik pas sinds 12 april mijn rijbewijs heb en nog niet zeker genoeg ben om iemand achterop te nemen. Ik hou het zeker in gedachten voor eventuele anderen.

Veel succes!


Ik had zelf 3 maanden mijn rijbewijs toen ik voor het eerst iemand met een beperking achterop had. Als je duidelijke instructies geeft is er niets aan de hand. De gemiddelde snelheid is vaak niet hoger dan 60 km/h.

Met alle respect, maar 3 maanden is naar mijn inziens genoeg!
En je hebt de rit van je leven!
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Albert van Duijn, voorzitter van de stichting 2Wheels4Wings. Niels is zo goed geweest om een berichtje over de Vlaamse Run op het forum te zetten. Echter de datum is niet correct. Het betreft 22 juli 2007. De reden dat hij niet op onze agenda staat heeft te maken met het feit dat wij deze run niet organiseren. Wij gaan met een groep Nederlandse motorrijders richting Casterlee om daar plekjes achterop ter beschikking te stellen. Je kunt op die dag op een aantal plaatsen op de route naar Casterlee langs de Snelweg aansluiten bij de groep. Wij zorgen wel voor een natje en droogje onderweg. Dus lijkt het je leuk...stuur dan een mail naar aquilaerun@gmail.com !!!!
 
Aan de sig te zien uit nederland (dat is dat gedeelte ten zuiden van friesland :+ )

Ik ga niet mee, ik heb nl alleen maar de beschikking over 4 wielen.... :W
 
'Motortocht met verstandelijk gehandicapten. 29 juli' > 'Motortocht met verstandelijk gehandicapten. 22 juli'
 
we komen uit Zeeland..... Antwerpen is voor ons dichterbij dan Rotterdam :) Heb je bericht ook even bij de club waar we regelmatig mee rijden neergezet... wie weet....
 
Ik heb net mooi weer besteld voor de 22e!

Alleen tijdens de motortocht, de rest heeft rotweer, als je zon wilt moet je wel mee!
 
heb me al opgegeven via de site van abajaa, en net bevestigd gekregen van Evelien, nu maar hopen op mooi weer!
2 extra helm(en), maat 60, neem ik mee, moet ik dat nog mailen naar iemand?
 
Laatst bewerkt:
heb me al opgegeven via de site van abajaa, en net bevestigd gekregen van Evelien, nu maar hopen op mooi weer!
2 extra helm(en), maat 60, neem ik mee, moet ik dat nog mailen naar iemand?


Is Evelien de organistor van het motor evenement???
Ik ben van de Nederlandse groep die komt.

Je kan altijd naar haar mailen dat je die meeneemt.
Ik neem er ook 2 extra mee
 
Ik zit de 22e in Duitsland, dus helaas.
Maar als er nog een keer een rit wordt georganiseerd zal ik kijken of ik dan wel kan.
Ik rij trouwens wel een Supersport met weinig ruimte achterop en mogelijkheden om je vast te houden, vormt dat geen probleem voor de doelgroep?
 
Terug
Bovenaan Onderaan