Motortrailer met een twist - geremd - SOLD!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boskawouter

....euh....?
25 okt 2014
2.016
121
Woudrichem
Hierbij aangeboden; een geremde (motor)trailer met een twist. En ja, dat is letterlijk (zie foto's).

Geschiedenis;
- Blind 8-) een trailer gekocht in de buurt van mijn ouders aan de andere kant van het land waar een (blind gekochte 8-)) motor stond die na een weekendje logeren met het hele gezin weer mee naar huis moest.
- Vlak voor vertrek de trailer opgepikt die een twist bleek te hebben :/ , vanwege tijdsdruk toch maar meegenomen.
- Motor opgeladen + reserveblokken en onderdelen (400kg?) en met drie jonge kinderen (op de achterbank) de lange trage terugreis aangevangen en zonder gezeur of problemen (met de trailer :P) voltooid. Lag prima achter de auto, remde goed, verlichtte goed etc.
- Het plan opgevat de trailer te (laten) richten en naar eigen wens nog wat verder te onderhouden (banden, lagers etc.) en wat anders in te richten (goten/inrijklemmen etc.).
- Wegens te veel te doen, te weinig tijd en zin en te lang tegen de trailer aan te kijken zonder gebruik besloten om met het ding een ander blij te maken :).

Kenmerken;
- Met (flinke) twist.
- Met rem.
- Met goede betonplexplaat 250x130cm.
- Met goede verlichting en bekabeling (is vervangen).
- Met schroefstempels op alle hoeken + sleutel.
- Met 'home-made' rek rondom, beetje sullig gedaan.
- Met oude banden (2001 denk ik?) wel goed profiel en vlgs. mij zonder scheuren etc.
- Zonder oprijplank.
- Met vervaagde typesticker waar vlgs. mij een max. toel. gewicht van 1400kg op staat.
- Bevindt zich nu in de omgeving van Gorinchem.
- Staat niet in de weg, maar ik zou het helemaal niet erg vinden als 'ie weg is.
- Is zonder vraagprijs, wat de gek ervoor geeft. MF - prijs: €200,-

De ploatjes;
full


full


full


full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Tis geen knik maar een twist hè. Als in getordeerd. Dus als je hem op 4 paaltjes zet moet je paaltje rechtsvoor en linksachter lager maken.

Zie foto nr. 7.
 
Laatst bewerkt:
Terug van vakantie en wegens de overweldigende vraag naar de prijs van dit moois deze toch maar toegevoegd... :t
 
Heb een oprijplaat voor erbij als iemand interesse heeft; staat hier ook in het verkoop-topic. Prijs €40,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan