Motortrailer te huur voor 2 of 3 motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spam??? Hoezo?? Omdat ik mijn motortrailer te huur aanbied en zo ook anderen gebruik kan laten maken van dit gemak......
 
Toch is het raar om zo'n "advertentie" in een discussieforum tegen te komen. We praten/schrijven hier over allerhande onderwerpen en zetten hier geen zaken te koop of te huur. Daar zijn andere plaatsen voor.
 
Toch is het raar om zo'n "advertentie" in een discussieforum tegen te komen. We praten/schrijven hier over allerhande onderwerpen en zetten hier geen zaken te koop of te huur. Daar zijn andere plaatsen voor.
Nee niet ook, volgens mij heb jij wat gemist op het forum ;)
Een trailer, tegen vergoeding, delen met anderen lijkt me een goede zaak. En dan is een motorforum een prima plek om dit aan te geven. Of snap ik het nou niet?

edit* aan de verhuurder: een geremde trailer voor 3 motoren is inderdaag met een B rijbewijs te besturen, heb dit zelf ook uit moeten zoeken, maar hier zitten natuurlijk wel een paar haken en ogen aan. De trekkende auto mag niet te licht zijn omdat de aanhanger dan zwaarder kan zijn dan de auto, en de auto mag niet te zwaar zijn omdat de combinatie dan te zwaar is. Oftewel: als iemand legaal wil rijden moet hier wel even goed naar gekeken worden.
 
Laatst bewerkt:
De geremde aanhanger mag maximaal 750 kilo wegen.. Dit omdat ie geen eigen kenteken heeft. De aanhanger weegt zelf 150 kilo dus mag er maximaal 600 kg aan motoren op..
 
Nee niet ook, volgens mij heb jij wat gemist op het forum ;)
Een trailer, tegen vergoeding, delen met anderen lijkt me een goede zaak. En dan is een motorforum een prima plek om dit aan te geven. Of snap ik het nou niet?

Sorry, ik dacht dat daar een ander onderdeel van dit forum voor was. Ik heb ook een motortrailer voor 1 motor te huur. Te koop : een vario touring windscherm van MRA, een uitlaat voor een R1150R, een set veren voor R1150R en een tanktas. _O-
 
Laatst bewerkt:
De geremde aanhanger mag maximaal 750 kilo wegen.. Dit omdat ie geen eigen kenteken heeft. De aanhanger weegt zelf 150 kilo dus mag er maximaal 600 kg aan motoren op..
aha, ja dan zit dat wel goed achter de auto. Ik ging uit van een zwaarder type (aannames he O-) )
Had voor mij dus ook geen oplossing geweest, 600 kg is krap voor 3 normale motoren.
 
Succes. De mijne is t/m september al verhuurd via andere kanalen. :P
 
Laatst bewerkt:
Imand die zich speciaal op MF aanmeld om 1 topic te maken waarin die meteen iets te huur aanbied (en dus vaker kan/wil verhuren en in mijn ogen dus een bedrijf(je) heeft, is gewoon een spammert...

Berichtje naar de mods gestuurd en die mogen beslissen of dit topic verplaatst gaat worden.
 
Je zou politieagent moeten worden...... Heb dit er alleen opgezet om anderen mee te kunnen laten profiteren van mijn trailer.... Ben door een vriend gewezen op MF. En als je een beetje kunt rekenen zou een bedrijf nooit voor deze bedragen een trailer verhuren....
 
Imand die zich speciaal op MF aanmeld om 1 topic te maken waarin die meteen iets te huur aanbied (en dus vaker kan/wil verhuren en in mijn ogen dus een bedrijf(je) heeft, is gewoon een spammert...

Berichtje naar de mods gestuurd en die mogen beslissen of dit topic verplaatst gaat worden.

full
 
slot, dit is idd tegen de regels. Net zoals iemand die andere motorrijders wil helpen met goedkope helmen, onderhoud, uitlaten etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan