motortrailer te koop/te huur gevraagd

laatje73

Rookie
28 okt 2004
26
2
Schoonhoven
Wij zijn op zoek naar een goede (demontabele indien verkoop) motortrailer voor 2 motoren. Wij gaan vrijdag een weekend met motorclub weg en willen dan deze trailer donderdag avond ophalen. Liefst natuurlijk eentje kopen, maar huren (donderdagavond tot zondagavond) is voor een keer ook geen probleem. Zoeken we na het weekend gewoon verder.

Iemand een tip?? Omgeving Schoonhoven (kansemt@hotmail.com)
 
Toppie.. ben al dagen op zoek.. Boels nog niet eerder tegen gekomen. In Nieuwegein staat er donderdag avond eentje voor me klaar. En dat voor 50 euro per week... daar kun je het niet voor laten. Nu maar rustig aan op zoek naar een mooie tweedehandse demontabele motortrailer voor in de toekomst. Dit weekend zijn we in ieder geval voorzien!! Thnx!!! Tips hiervoor blijven welkom!!
 
Wij zijn op zoek naar een goede (demontabele indien verkoop) motortrailer voor 2 motoren. Wij gaan vrijdag een weekend met motorclub weg en willen dan deze trailer donderdag avond ophalen. Liefst natuurlijk eentje kopen, maar huren (donderdagavond tot zondagavond) is voor een keer ook geen probleem. Zoeken we na het weekend gewoon verder.

Iemand een tip?? Omgeving Schoonhoven (kansemt@hotmail.com)

BP Woerden onderaan de A12 :Y
Heb nog wel kortingskaart liggen voor je :)

ff bellen naar ze en vragen wat het kost.
Ook ff vragen wat het kost als je een volle spaarkaart inleverd ;)
Heb geloof ik nog 7 volle kaarten liggen :+

Liggen in mijn bedrijfsbus, maar heb geen zin om nu te gaan kijken.
Het regent :P
Staan btw ook de prijzen op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan