Motortrails - Avontuur

quote:
Low Profile schreef op 20 maart 2008 @ 17:24:WTF waar is de samenhang in jouw bericht??? ik maak alleen een compliment naar joyce???
beetje triest als je andere zo an pulbiek afvalt.

Nou, dat deed ze dus ook bij mij.


ze maakte een compliment???? das toch iets positiefs??? of mis ik iets.

oh zij viel jouw an publiek af dus doe jij het hier maar bij haar????

sorry maar de verkeerde soort koffie brengen....wat een ramp.
 
sorry maar de verkeerde soort koffie brengen....wat een ramp.
Idd een ramp als je in warm land je eigen drinken niet mag bestellen en de verkeerde in strot wordt geduwd. Tenslotte is nog steeds je eerlijk verdiende geld.
Ik zal ook vermelden dat ik een nieuwe bestelling wilde doen en zou gaan betalen. Dus haar fout extra gaan betalen.....dat mocht ook niet, ze zal het regelen.
 
Laatst bewerkt:
Kan ik me goed voorstellen, maar soms is het beter negatieve ervaringen in te wisselen voor positieve. Waarmee ik niet wil zeggen dat je het maar moet vergeten, maar maybe moet je een andere trip maken en kijken hoe die verloopt. Er kan altijd wel iets fout gaan en wat jou is overkomen ( kon dat niet exact opmaken uit je soms een beetje warrige verhaal) is kut, maar om daar na zo lang, nog zulke sterke gevoelens van woede over te hebben is een beetje energie verspilling lijkt mij. But then again, iedereen is anders...

Denk er trouwens zelf over na om ook met die organisatie een trip te gaan maken ( de afrikareis) zijn er nog andere mensen hier die ervaring hebben met deze organisatie of die trip misschien gemaakt hebben? Of ook gaan maken? Alle verhalen, tips ed zijn welkom.
:W
 
@Natalief : enfin je geeft je eigen intepretatie. Je bent goed in een smeuig verhaal, gelukkig geen juridisch aspecten en heb gelijk, het was KUT. Wees nou echt lief.
 
@natalief : ik heb gezien dat je een snelle dame bent. Ik zou je persoonlijk zo'n reis afraden. Terug naar basic en op een weg, wat je een weg mag noemen : geen spat asfalt, geen rechte lijn, kraters met grote keien. Dus je moet een flinke niergordel aandoen om alles bij elkaar te houden.
Echt less fun voor zo'n dure prijskaartje.
 
Laatst bewerkt:
Erg lief van je thanks, maar ik heb gelukkig al wat Afrika ervaring. Heb die desbetreffende reis al een keer eerder gemaakt, alleen toen per auto en wat uitgebreider. Ben nu een paar keer in Afrika geweest en ben de wegen daar dus wel gewend. En ja op de motor is het natuurlijk heel anders dan in een comfortabele auto, maar daar gaat het me juist om. Mijn twee passies ( afrika en motorrijden) zo dicht bij mekaar brengen als mogelijk is. Ben wel een "snelle meid" haha, maar kan ook erg genieten van natuur en mooie routes en ik geloof dat deze reis dat allemaal heeft. Moet eerlijk zeggen dat het feit dat het om Zuid-Afrika gaat meteen al een enorme plus is en dus is het al voor de helft besloten....
 
Laatst bewerkt:
geen spat asfalt, geen rechte lijn, kraters met grote keien.
Echt More fun voor zo'n dure prijskaartje.

Ik vind het prachtig dit soort wegen! kom je vaak bij de mooiste plekjes waar mensen normaal ook nooit komen, daarom is de weg ook slecht....

Als je met motortrails gaat dan kun je dit verwachten

het schijnt dat de wegen in Cambodja een stuk beter zijn geworden.....jammer, weer een stuk wildernis minder... -O-
 
@natalief : zit je roots in Afrika ?
Heb je al ooit off the road gereden. Mss is Algrave een tussenstap voor je want Ned. is vrij vlak.
Uiteraad zijn er soorten en gradatie van offtheroad. Volgens mij is Afrika relatief meer zand. Mijn collega is een wereldreiziger. Hij gaat minstens 6 mnd op de motor en op dit moment is hij op weg naar China. Hij heeft verteld dat op zand een apart techniek nodig is om te rijden. Vooral als je achter een beest rijdt, moet je haast dezelfde beweging maken 8-)
'2008 Lisboa-Dakar visit in Morocco' is proberen waard.

Ik vind het prachtig dit soort wegen! kom je vaak bij de mooiste plekjes waar mensen normaal ook nooit komen, daarom is de weg ook slecht....

Ik ben met je mee eens. Aangezien alle off the road motoren voor mij te hoog zijn, ben ik geneigd om op de fiets te doen, ook rust voor de natuur.

Kijk hier wordt de nodige info gegeven.
NAMIBIA - Kaokoland Explorer
4 nights lodges, 6 nights camping, 7 days INTERMEDIATE Biking, 90% Dirt Roads, 10% Road, 300km/185miles, 100% vehicle support, max. altitude - 1900m/6235ft. All Meals Included.
Moelijkheidsgraad : moderate, intermediate, difficult etc.
 
~
@natalief : zit je roots in Afrika ?

Haha ik geloof dat m'n roots wel ergens in Afrika liggen ja. Ben half antilliaans en half surinaams ( maar in die surinaamse helft zit er ook weer hindoestaans ), dus tja ergens ver terug, zullen er wel afrikanen voorkomen. Heb wel altijd dat thuis gevoel als ik in Afrika ben, dus dat is maybe ook een sign. Heb in Namibie ook in de woestijn gereden, was schitterend, wel heel zwaar, maar ontzettend leerzaam. Heb in Afrika ook wel motor gereden, maar dat was gewoon op goed asfalt en niet echt een uitdaging oid.

Thanks voor de tips, ga zeker die websites bekijken, erg handig.

Ps. heb niet echt off road ervaring, heb net die Algarve site bekeken en het begint meteen te kriebelen. Thanks again.
 
Laatst bewerkt:
\
@natalief : zit je roots in Afrika ?

Haha ik geloof dat m'n roots wel ergens in Afrika liggen ja. Ben half antilliaans en half surinaams ( maar in die surinaamse helft zit er ook weer hindoestaans ), dus tja ergens ver terug, zullen er wel afrikanen voorkomen. Heb wel altijd dat thuis gevoel als ik in Afrika ben, dus dat is maybe ook een sign. Heb in Namibie ook in de woestijn gereden, was schitterend, wel heel zwaar, maar ontzettend leerzaam. Heb in Afrika ook wel motor gereden, maar dat was gewoon op goed asfalt en niet echt een uitdaging oid.

Thanks voor de tips, ga zeker die websites bekijken, erg handig.

Ps heb niet echt off road ervaring, heb net die Algarve site bekeken en het begint meteen te kriebelen. Thanks again.
Ieder geval hebben iets gemeen, een getinte huid en mix van alle afstammelingen.
Er zijn nog vele andere site, kan niet zo gauw vinden. Ik ben slechts 1.60 m, hoe lang ben je ? Check de motoren. In Europa ben ik aan het orienteren of ik met eigen off the road motor kan doen.
 
Mijn reis met Motortrails is weer geboekt *O* *O*

wildernis here i come :]

Yeah, ik heb nog steeds idee om met hun naar Kazachstan te gaan maar ga eerst volgend jaar een reis maken met ride on motortours als het kan naar Stalingrad. Dat kan ik dan met mijn eigen motor doen en dat is ook wel prettig. Dit jaar heb ik de grote reis al gemaakt...
 
Tell me more please??

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan