Motortraining FreeBike

lindaxj1

Die hard MF'er
24 apr 2005
462
0
Apeldoorn
Ik zit eraan te denken een motortraining te volgen om bepaalde technieken te verbeteren. Ik rijd nog niet zolang motor maar merk dat ik nog niet in alle dingen even zeker ben '( en ik wil ook zo graag met mijn knie aan de grond ;)
Nu las ik een adv. van FreeBike Motortraining. Een 1daagse training ad EUR 127,- incl verzekering, niet duur lijkt me.

Heeft iemand ervaring met deze organisatie? Of een andere aanrader tegen scherpe prijs?

Alvast bedankt :)
 
Ik wil niet zeggen dat ik niet kan rijden maar vind wel dat nog beter kan.
Maar ja je doet het met je eigen motor dus als je gaat '(


ja dat is waar maar als je op een normale manier de oefeningen doet dan gebeurt er niet zo gauw wat.
Als je denkt ik ga deze oefening niet halen moet je hem gewoon niet doen
 
ja dat is waar maar als je op een normale manier de oefeningen doet dan gebeurt er niet zo gauw wat.
Als je denkt ik ga deze oefening niet halen moet je hem gewoon niet doen
oke, nogmaals bedankt voor je reaktie, zal morgen eens bellen.
En ze geven trainingen door het door heel Nederland?
 
Ik las et ook en wil me opgeven maar ze geven pas in september een 2 tal trainingen volgens de website, beetje vaag.

Vind VRO meer zoiets als de KPN terwijl er prima alternatieve zijn ;)
 
Ik heb de VRO's verschillende keren gezien, en de FreeBike FTT Expert ook een keer.

Ik kan alleen maar zeggen dat de FTT Expert van FreeBike een aanrader is. Goede organisatie en de trainingen zagen er goed uit.

Doen dus.

Als je wat foto's van beide evenementen wilt zien, zie http://www.hiqualphoto.nl
 
Ik las et ook en wil me opgeven maar ze geven pas in september een 2 tal trainingen volgens de website, beetje vaag.

Vind VRO meer zoiets als de KPN terwijl er prima alternatieve zijn ;)
Dit gaat vanuit vestigingen van Motoport,nam eigelijk aan dat ze die dus regelmatig organiseerde '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan