Motortransport binnen Nederland

MightyMarty

Rookie
3 okt 2017
10
1
Den Haag
Hallo,

Ik moet (hopelijk) een motor van Goes (Zeeland) naar Den Haag zien te krijgen, maar ik wil er niet op rijden vanwege mogelijk slecht weer en geen verzekering. De motor is voor een project en gaat meteen de garage in waardoor ik er toch niet meteen op kan rijden.

Kent iemand een transporteur die binnen Nederland motoren vervoert tegen een schappelijke prijs?

Bedankt!

Groeten, Martin
 
Kan je niet een bus(je) huren / lenen waar die in past? Of gewoon auto met trekhaak en een motoraanhanger? Die laatste huur je vaak al voor een paar tientjes per dag bij de lokale motorboer
 
Ja klopt, busje kan zeker! Punt is dat de komende 2 weken geen tijd heb en daarna 4 weken op vakantie ben. Eerst volgende mogelijke weekend is de Motorbeurs... en daar wil ik ook wel heen. En zo wordt het vanzelf begin maart en dat duurt me dan weer te lang. Als ik de motor kan laten bezorgen hoef ik alleen maar 1 dagje thuis te werken en de motor te ontvangen. Hoe relaxed is dat?
 
Ja klopt, busje kan zeker! Punt is dat de komende 2 weken geen tijd heb en daarna 4 weken op vakantie ben. Eerst volgende mogelijke weekend is de Motorbeurs... en daar wil ik ook wel heen. En zo wordt het vanzelf begin maart en dat duurt me dan weer te lang. Als ik de motor kan laten bezorgen hoef ik alleen maar 1 dagje thuis te werken en de motor te ontvangen. Hoe relaxed is dat?

Maart duurt inderdaad wel lang, maar aan de andere kant... tijdens 4 weken vakantie kan je ook niet sleutelen 8-)

Denk als je een beetje pro (kleine/semi-lokale) koeriersdienst zoekt dat die je wel verder kunnen helpen, wordt wel schrikken van de prijs denk ik...
 
en wat vind je een schappelijke prijs? ik heb best wat tijd over en een bus valt wel te huren maar ik wil er geen geld bij inschieten natuurlijk en het liefst ook nog wel een beetje betaald krijgen voor de moeite.
 
Goedkoopste lijkt mij om hem door een vriend op te laten halen. Dan heb je hem tegen kostprijs + een krat bier thuis.
 
1) De verkoper vragen voor transport, evt voor meerprijs.
2) Dagje vrij nemen en gewoon zelf gaan
3) Ochtend van 1 van de motorbeursweekenden opofferen om zelf te gaan, hoeft niet de hele dag te duren toch?
4) Aanmelden bij verzekering en alarmcentrale bellen voor berging. (Bergings kosten is inbegrepen in je verzekering afaik) en zo bij je garage laten bezorgen. En zolang je verders geen schade claimt ga je ook niet achteruit in no-claim.
 
Laatst bewerkt:
1) De verkoper vragen voor transport, evt voor meerprijs.
2) Dagje vrij nemen en gewoon zelf gaan
3) Ochtend van 1 van de motorbeursweekenden opofferen om zelf te gaan, hoeft niet de hele dag te duren toch?
4) Aanmelden bij verzekering en alarmcentrale bellen voor berging. (Bergings kosten is inbegrepen in je verzekering afaik) en zo bij je garage laten bezorgen. En zolang je verders geen schade claimt ga je ook niet achteruit in no-claim.

Ik denk dat het een variant van optie 3 wordt!

Bedankt voor de reacties!

Groet, Martin
 
Ik weet dat er in omgeving 010 een 'motor ophaal koerier dienst' bestaat.
Naam weet ik effe zo snel niet.

Wellicht kan je hen eens benaderen?
Schijnt een betrouwbaar bedrijfje te zijn.

Kan je de naam van 'mijn eigen' toko geven, die heeft het nmr van deze jongens voor je.
(zonder namen te noemen, de toko zit in Pernis dorp ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan