Motortransport Gerona met hotel

Achterop de aanhanger inderdaad.
A6 3.0 TDI Quattro, (maar dat laatste heb je niet zoveel aan op de snelweg. ;-)
130-150 is dan geen enkel probleem op de Peage.

Maar goed, we dwalen af. Iemand nog iets gehoord van onze Topic Starter?
Dat is inderdaad luxe reizen, ik snap het best.
 
Door dit topic toch weer een paar nieuwe mogelijkheden gevonden voor een trip naar de Pyreneeën , ik heb daar al vaker naar gezocht maar het lijkt alsof er een paar nieuwe zijn bijgekomen .
Is goed voor het aanbod en concurrentie .
 
Tja, ieder zijn ding. Ik sluit me ook aan bij op aanhanger of transport indien mogelijk:
- Ik word ook gek op de autoweg. Vraag we dan af waarom ik op een motor zit. Mentaal ben ik dan ook ergens anders, niet goed
- Op locatie heb je de keuze met slecht weer. Je kunt Noord/Oost/Zuid/West gaan, toertje een paar uur uitstellen, of de sauna in, etc. Op heen en terugreis heb je die keuze niet.
- 6000km achterband is limiet voor mij, en buiten vakanties rij ik nauwelijks. Dus haal ik geen twee vakanties uit één band, en eindig op met nog goede banden weg te gooien Alternatief is naar een locale bandenboer, kost één dag van je vakantie, en maar hopen dat ze weten wat ze doen
 
santi.nl?
Wel eens een verhaal van gelezen, ik geloof in kickstart.. Naast ondernemer ook motorliefhebber, dus qua behandeling zal het dan wel goed zitten..



Santi heeft afgelopen september mijn Gilera naar/terug van Santander vervoerd.
20211108_174226.thumb.jpg.b7bffa18d8cb94d1ddb05e86f884ff69.jpg

Ruimte zat over om een koffer, tassen en zelfs een reservewiel mee te nemen.


Zelf op de VF (overnachten in Tours) gegaan.
20210927_144331_copy_2880x2156.thumb.jpg.dc451532ee38a3034e48e541834a4c9f.jpg
 
Santi al 3x genomen maar in grote groep, dus hele vrachtwagen vol. Prima service, koffers in dekens etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan