MotorTron 2023 - 7 Mei

Och, ik vond het voor een anderhalf uur best leuk hoor, even een proefritje kunnen maken op een energica, 10 minuutjes wachten en toen mocht ik al.verder is het niet groot inderdaad. Kost (wat is het) een tientje. Das tegenwoordig 2 flesjes bier 🙈 daar maak ik me niet zo druk om.

Tis voor op zondag, (en je hebt met wat vrienden tijd over) prima. Maar spectaculair is het niet verder.
 
Laatst bewerkt:
De entreeprijs is zeker netjes. Voordeel van elektrisch is idd dat niet iedereen er op wil rijden, dus dat je snel aan de beurt bent. :)
Zelfde zal met 125cc'ers zijn. :+
Ik had helaas geen tijd.
 
De entreeprijs is zeker netjes. Voordeel van elektrisch is idd dat niet iedereen er op wil rijden, dus dat je snel aan de beurt bent. :)
Zelfde zal met 125cc'ers zijn. :+
Ik had helaas geen tijd.
Maar naar een dealer is gratis
Als die merken willen dat mensen een proefrit maken moeten ze er een gratis evenement van maken , ook al omdat er voor de rest geen bal aan is
 
Maar naar een dealer is gratis
Als die merken willen dat mensen een proefrit maken moeten ze er een gratis evenement van maken , ook al omdat er voor de rest geen bal aan is

Moet je wel langs diverse dealers rijden, nu heb je er veel op één plek. Denk dat je aan brandstof wel meer dan 10 euro kwijt bent als je diverse dealers af moet. :) Vaak hebben de merken die er staan ook gratis demodagen bij dealers. Of de rest geen bal aan is, kan ik zelf geen uitspraken over doen, ik was er niet bij.
 
Moet je wel langs diverse dealers rijden, nu heb je er veel op één plek. Denk dat je aan brandstof wel meer dan 10 euro kwijt bent als je diverse dealers af moet. :) Vaak hebben de merken die er staan ook gratis demodagen bij dealers. Of de rest geen bal aan is, kan ik zelf geen uitspraken over doen, ik was er niet bij.
Denk dat je aan brandstof wel meer dan 10 euro kwijt bent.
Verkeerde zuinigheid. Motorrijders zoeken vaak een doel om heen te rijden, alleen of met meerder lotgenoten.
 
Moet je wel langs diverse dealers rijden, nu heb je er veel op één plek. Denk dat je aan brandstof wel meer dan 10 euro kwijt bent als je diverse dealers af moet. :) Vaak hebben de merken die er staan ook gratis demodagen bij dealers. Of de rest geen bal aan is, kan ik zelf geen uitspraken over doen, ik was er niet bij.
Zoals Broos al aangeeft, maak je er een mooie toertje van. Bovendien kun je bij een dealer een proefrit maken van mininmaal 1 uur. En je kunt een dealer kiezen in een omgeving waar je ook echt een leuke proefrit kan maken, niet 3 keer de snelweg op en af.
 
@Broos
Denk dat je aan brandstof wel meer dan 10 euro kwijt bent.
Verkeerde zuinigheid. Motorrijders zoeken vaak een doel om heen te rijden, alleen of met meerder lotgenoten.

Dat snap ik, maar we hebben het nu even over een gratis evenement om te proefrijden bij dealers of 10 euro betalen op het treffen. Dat tientje is verwaarloosbaar, je hebt wel alles in de buurt. Even los van een doel hebben om te rijden. Niet iedereen heeft evenveel tijd om lekker hier heen te rijden en daar heen te rijden. Ik heb nu ik 2 kleine koters heb zeker geen tijd om het hele land af te knallen voor een proefritje. Komt wel weer, maar nu gewoon echt weinig tijd. Ook met dank aan mijn vrouw die in de zorg werkt en weekenden en feestdagen gewoon werkdagen zijn. Waar ik vroeger mooi de hort op kon, zit ik nu sommige weekenden thuis met strontluiers. Ja, daar heb ik zelf voor gekozen. :+ Komt goed.

Ik heb nog niemand horen klagen over de prijs van broodjes hamburger oid, hoe wat dat eigenlijk? :P
 
Dat snap ik, maar we hebben het nu even over een gratis evenement om te proefrijden bij dealers of 10 euro betalen op het treffen. Dat tientje is verwaarloosbaar, je hebt wel alles in de buurt. Even los van een doel hebben om te rijden. Niet iedereen heeft evenveel tijd om lekker hier heen te rijden en daar heen te rijden. Ik heb nu ik 2 kleine koters heb zeker geen tijd om het hele land af te knallen voor een proefritje. Komt wel weer, maar nu gewoon echt weinig tijd. Ook met dank aan mijn vrouw die in de zorg werkt en weekenden en feestdagen gewoon werkdagen zijn. Waar ik vroeger mooi de hort op kon, zit ik nu sommige weekenden thuis met strontluiers. Ja, daar heb ik zelf voor gekozen. :+ Komt goed.

Ik heb nog niemand horen klagen over de prijs van broodjes hamburger oid, hoe wat dat eigenlijk? :P
Of over parkeer geld , schijnt daar sinds kort ook voor motoren te gelden edit , volgens Google deze keer gratis
 
Parkeren was gewoon gratis.
En het is echt wel meer dan alleen een beetje proefrijden.
Demo's van de NSF100 jeugd cup, wheely oefen machine, live muziek, demo van alex van den broek en meer van dat soort dingen.
Daarnaast ook nog een aantal kleding en helmen shops.
Ik heb het goed naar m'n zin gehad voor een tientje.
 
10 euro entree en 350km voor moeten rijden gaat hem niet worden…..afgelopen zaterdag een afspraak gemaakt voor proefritten op een Versys 650 en MT07, en gratis koffie bij de dealer….. :+

Nee, zulke betaalde evenementen doe ik niet (meer) …heb ook geen positieve recensies van kunnen lezen, bijv. ook die samenraapsel Italdag op papendal van vorig jaar… ….en het was vroeger italdag alleen altijd gratis…:?

Zonde vh geld als het tegenvalt….Iig de aankondigingen van evenementen die ik lees zijn altijd overweldigend…._O-
 
Met wat gratis tickets hebben mijn vriendin en ik ons aardig vermaakt de gehele dag. We waren er vanaf 11 tot 17 toen het zo hard begin te regenen dat er vanaf 16:30 niet meer werd gereden.

Zelf het volgende lijstje gereden:
Indian super chief
V-strom 800
Royal Enfield scram 411
Kawasaki Versys 650
Harley Davidson road king
Yamaha niken
Can Am RT

Je moest wel geluk hebben met je voorrijder en je groepje. De v-stroms 800 heb ik flink kunnen uitknijpen maar soms kon diegene voor je totaal geen bochten rijden. Bij de Can Am rit ook iemand die kruipend door de bocht ging terwijl je toch niet om kon vallen.
De Niken in de stromende regen gereden, toen ging het niveau van sommige helemaal naar 0.

Het rondje zelf was simpel maar had een paar leuke bochtjes. Moest je wel geluk hebben met je groepje zoals hierboven benoemd. Rond 2 uur was er nog wel een ongeval gebeurd want toen lag het ineens stil.
 
Waar ik vroeger mooi de hort op kon, zit ik nu sommige weekenden thuis met strontluiers. Ja, daar heb ik zelf voor gekozen. :+ Komt goed.
Geniet er maar van, voor je het weet zijn ze groot.
Dat gaat zo snel, en ben je samen met ze aan het sleutelen aan fietsen; zijwielen erop zijwielen eraf, skelters, fietsen, scooters auto's en motor.
En dan heb je weer tijd zat om iets voor jezelf te doen.
Geduld.
 
Geniet er maar van, voor je het weet zijn ze groot.
Dat gaat zo snel, en ben je samen met ze aan het sleutelen aan fietsen; zijwielen erop zijwielen eraf, skelters, fietsen, scooters auto's en motor.
En dan heb je weer tijd zat om iets voor jezelf te doen.
Geduld.

Ja precies, zo is het ook. Enige wat mij gestolen kan worden zijn de gebroken nachten. Maar ook daar komt een eind aan. Mijn zoontje slaapt prima klokje rond, dochtertje spookt nog lekker meerdere keren 's nachts. Ben benieuwd wat voor motoren er beschikbaar zijn, op het moment dat ze de leeftijd hebben om te mogen rijden.
 
10 euro entree en 350km voor moeten rijden gaat hem niet worden…..afgelopen zaterdag een afspraak gemaakt voor proefritten op een Versys 650 en MT07, en gratis koffie bij de dealer….. :+
komende vrijdag proefrit op een Versys 1000SE in het kader van de Kwasaki promo tour.

NIet dat ik van plan ben om mijn BMW weg te doen, maar wil wel eens op iets compleet anders rijden. Kijken hoe dat voelt
 
komende vrijdag proefrit op een Versys 1000SE in het kader van de Kwasaki promo tour.

NIet dat ik van plan ben om mijn BMW weg te doen, maar wil wel eens op iets compleet anders rijden. Kijken hoe dat voelt
Ik ook, vandaar….mijn V4 voldoet nog prima. Zaterdag was de 650 in de verhuur dus dan op een andere dag plannen.
 
Ja precies, zo is het ook. Enige wat mij gestolen kan worden zijn de gebroken nachten. Maar ook daar komt een eind aan. Mijn zoontje slaapt prima klokje rond, dochtertje spookt nog lekker meerdere keren 's nachts. Ben benieuwd wat voor motoren er beschikbaar zijn, op het moment dat ze de leeftijd hebben om te mogen rijden.
Die van papa.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe druk het nu écht was, op de foto's van motor.nl zie je weinig mensen! Ik ben vorig jaar geweest en dat was nu niet écht geweldig, daarom nu maar overgeslagen. Vorig jaar kregen de digitale abonnees ook een gratis kaartje, dit jaar niet, alleen de print abo's
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan