MotorTV is terug

bwoah.... kzie op tv liever een lilekke meid die kan rijden... ze hebben er 1 gevonden die nog beroerder rijdt dan sjemene...
Komt omdat dit dat geval was wat aan het eind van de vorige reeks tussen de file door mocht zigzaggen... Heeft waarschijnlijk ook daarmee haar rijbewijs gehaald (op zo'n Tmax)

Het programma was al niet veel, maar deze nieuwe versie is helemaal triest... Dit weekend gevolgd door het spectaculaire programma cars & cars...

Yorin & aanhang: Volgende keer graag een beetje goed motorprogramma... Waar je ook nog wat aan hebt...

Niet het standaard gelul van "een Honda F6C is soepel, maar zwaar & een Busa is snel & aerodynamisch en ook nog lichter..." Dat kan je ook zonder hen wel bedenken...
 
Op dinsdag 21 mei 2002 01:58 schreef DeGroteMuis het volgende:Niet het standaard gelul van "een Honda F6C is soepel, maar zwaar & een Busa is snel & aerodynamisch en ook nog lichter..." Dat kan je ook zonder hen wel bedenken...

Dit was toch een heel nuttige verelijking :? ;)
Gut, ik weet nog niet precies wat ik ga kopen. Ik heb slechts 13.000 Euro. Zal ik nou een f6c kopen of een busa :? |( :j '(
 
Dat is bekend verhaal...
Bij "ons" lopen ze tijdens training of raceweekend een hele dag mee of het hele weekend.
Als je dan uiteindelijk ziet wat er wordt uitgezonden... :z
Wat wel weer heel leuk is met opnames, is dat je met napret zit te kijken naar die hele vijf minuten uitzending. Bv een shot over trimmen die tot in den treure opnieuw moest, lees; zo'n 10 keer.
Ik heb vrij vaak opnames meegemaakt op allerlei gebied, maar je lacht je rot.
Het jammere is wel dat er idd maar een fractie van op tv komt met,
heel erg veel te veel reclame in zo'n motorprogramma bv. Erg jammer!!!
Je moet ook wel een paar uur video opnemen wil je er iets uit kunnen halen. Da's net als met fotografie: je schiet 4 filmpjes vol en er zitten misschien 2 écht goede foto's bij. Wat een vak! ;)
 
Welk fotomodel met een beperkt-A-certificaat hebben ze nu weer weten te strikken?

Een of ander dom schreeuwend blond wijf, die niet kan motorrijden, alleen maar stomme praat uitslaat. Nou, geef mij Chemene maar.....

En lekker reclame lopen maken voor Motoport en Bavaria. Afgelopen weekend was er een gozer van een of ander camping programma (natuurlijk ook van yorin) om te zeggen dat'ie zijn motor rijbewijs had gehaald voor dat programma :? :j

Wat heeft motorrijden nu met een camping te maken, wil zeker een caravan achter z'n brommert slepen :r :r :r
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 21 mei 2002 10:34 schreef EchtWel het volgende:
Wat heeft motorrijden nu met een camping te maken, wil zeker een caravan achter z'n brommert slepen :r :r :r
Ze gaan binnenkort in dat programma een Goldwing verbouwen tot camper :P , dat is de link denk ik
 
Welk fotomodel met een beperkt-A-certificaat hebben ze nu weer weten te strikken?

vivianslingerland2.jpg


Vivian Slingerland
 
Ik heb dat programma 2 keer gezien, en dat is wel weer genoeg.

Waardeloos om kort te zijn...alleen maar oppervlakkig nieuws over bepaalde modellen, en dat is maar 10% van het programma. De rest is helemaal kul...
 
Terug
Bovenaan Onderaan