MotorTV is terug

mxtr

Die hard MF'er
24 feb 2002
658
0
Eindhoven
Ik weet niet of het iemand is opgevallen, maar vandaag was er ineens weer motorTV op tv. Wel een beetje veel motoport reklame, maar eindelijk weer wat 2wielers op de buis.
 
Is 12 mei weer begonnen.
Eerste aflevering zat er een stukje in over een De Kamer en blauwe lekkere stoelen.
Ik had echt zoiets van...wegweze...Dit is een motorprogramma.
Vanavond ook weer een klein stukje gezien, maar ik kan er niet voor warm lopen eerlijk gezegd.
 
Wat een KUT programma, heb het ook gezien.

Oppervlakkig en 1 grote commercial.

Ook erg slim trouwens, eerst op de camping bij een of andere presentator lekker bier gaan drinken en daarna op de motor stappen, geef ff het goeie voorbeeld zeg. |(
 
Wat een KUT programma, heb het ook gezien.

Oppervlakkig en 1 grote commercial.

Ook erg slim trouwens, eerst op de camping bij een of andere presentator lekker bier gaan drinken en daarna op de motor stappen, geef ff het goeie voorbeeld zeg. |(

Was Bavaria malt
 
Ik zelf nog niets gezien, tot op heden zijn de programma's van de afgelopen jaren niet veel soeps (zacht uitgedrukt); te weinig diepgang en zenuwachtige presentatie.
En vooral niet van FLITSENDE BEELDEN van een tiende seconde, ik wordt er strontziek van en je nauwlijks tijd om iets op te nemen, overigens dat laatste heeft niets met leeftijd te maken.

Geef mij maar het volgende:
1. Leuke inleiding.
2. Opsomming technische gegevens (statisch).
3. Opnames van optrekken en eventueel topsnelheid van de sportmotor(dynamisch). Bij een chopper bijvoorbeeld souplesse dan.
4. Conclusie.
 
En waarom gaan ze altijd offtopic in zulke programma? :? Nu weer met die campinggast, wat interesseren mij die fucking campings? Tis toch een motorprogramma? :?
 
Klopt. Maarja bier zonder is alcohol is als een motor zonder benzine: lijkt leuk maar je hebt er geen fuck aan.

Het programma is niet super, maar toch vond ik het geluid van de V-maxxen wel erg :9
LEKKER HE }) }) }) })


mare het was veel te kort

en er zijn mensen die het forum dus echt niet goed lezen
er was al een post voor vorige week aanwezig dat er een SSB onderwerp zou zijn |(
 
Laatst bewerkt:
Wat een KUT programma, heb het ook gezien.

Oppervlakkig en 1 grote commercial.

de sponsor is nu motoport ipv safe motors.
voor de rest blijft het idd 1 grote oppervlakkige commercial.

was een paar weken geleden op een vrijdag, toen het warm en mooi weer was, bij motoport almere iets kopen. ze bezig waren met opnames voor het programma. ik deed wel een beetje(hopen) mijn best om door het beeld telopen. zover ik het allemaal heb gezien hebben bijna niks gebruikt van de opnames.
 
Ze moest ook lachen om die gast die een 8je probeerde te maken.
Als ze lacht, moet ze maar laten zien dat ze het zelf ook kan.
 
Op maandag 20 mei 2002 01:06 schreef lexe het volgende:de sponsor is nu motoport ipv safe motors.
voor de rest blijft het idd 1 grote oppervlakkige commercial.

was een paar weken geleden op een vrijdag, toen het warm en mooi weer was, bij motoport almere iets kopen. ze bezig waren met opnames voor het programma. ik deed wel een beetje(hopen) mijn best om door het beeld telopen. zover ik het allemaal heb gezien hebben bijna niks gebruikt van de opnames.

ROFLMAO!!!

(ook nog tussen de presentatrice en de camera doorgelopen??)
 
Wie presenteerd het programma :? Tjeminee :? Of hoe heet dat gekke wijf ook al weer (die de ballen verstand van motoren heeft :( )
 
Vivian Slingerland ( check Yorin.nl en kijk eens verder dan MF is , er bestaat meer hoor }) )
 
zover ik het allemaal heb gezien hebben bijna niks gebruikt van de opnames.

Dat is bekend verhaal...
Bij "ons" lopen ze tijdens training of raceweekend een hele dag mee of het hele weekend.
Als je dan uiteindelijk ziet wat er wordt uitgezonden... :z

Wat wel weer heel leuk is met opnames, is dat je met napret zit te kijken naar die hele vijf minuten uitzending. Bv een shot over trimmen die tot in den treure opnieuw moest, lees; zo'n 10 keer.

Ik heb vrij vaak opnames meegemaakt op allerlei gebied, maar je lacht je rot.
Het jammere is wel dat er idd maar een fractie van op tv komt met,
heel erg veel te veel reclame in zo'n motorprogramma bv. Erg jammer!!!
 
Volgende week gaat document (documantare-serie op de NCRV) over "motormania" op Nederland 1.
Bij de promo lieten ze een paar "hells angels" types zien, maar ook een paar sportmotoren die een mooi bochtje door knalden.
Ben benieuwd, zal wel weer negatief zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan