motorvakantie 2006: wie gaat er mee??

13 apr 2005
16
0
gouda
Wie heeft er zin met een paar geschikte mede mf-ers, motorvrienden, kennissen of familie deze zomer op motorvakantie te gaan?

Ik heb gezien dat er niet veel topics zijn met deze vraag. Wel gelezen over de italie/corsica reis.
Dus daarom deze nieuwe vraag. Ik ben in voorgaande jaren meerdere keren in frankrijk geweest en dat was toppie. Maar helaas, mijn vakantiemotormaatje heeft zijn straat-TRX verkocht en komt al 2 jaar in het zomersezoen het circuit niet meer af. Voor mij een gevalletje van het soort jammer....

Ik heb me nog niet echt georrienteerd, maar leuk zou zijn als het ergens in juli of augustus gaat plaatsvinden. Bijvoorbeeld 2 a 3 weekjes italie spanje maar ook scandinavie (dan wel met mooi weer), als er maar veel colletjes te rijden vallen.

Ikzelf (35 en jong denkend) rij op een getunede TDM 900, gezellig touren, maar ook een stukkie knallen hoort bij de hobby's.

Kernwoorden: plezier, avontuur, je neus achterna rijden (wel met einddoel), camperen of anders hostelletje, bier, wijn, keertje uit, strand, cultuur, natuur, terrassjes, veel ritjes maken, actie maar ook uitrusten, kortom vakantie!

Als je zelf al ideeen hebt, of je gaat van de zomer al met een groepje voor een paar weekjes en je hebt zo iets van hoe meer zielen hoe meer vreugd: laat het ook maar weten.

Het zou leuk zijn als we een groepje met dames en heren bij elkaar krijgen, kan alleen maar gezellig worden!!

Hoop snel van je/jullie te horen!! :)

Jeroen
 
Je bent erg laat met dit topic -O- De meesten zullen de vakantie al geplanned hebben en het een en ander besproken.
Je kunt beter plannen maken voor 2007, wellicht en idee om dan met een MF groepje bijvoorbeeld naar Noorwegen te gaan of zo.
 
Hey ratman1, bedankt voor je reactie!!

Ben idd wel wat laat met mijn voorstel, maar leuke dingen kunnen snel geregeld zijn. Tis maar net of je de juiste mensen tegenkomt waar het snel mee klikt.
Zo zou ik ook in september nog weg kunnen.

Noorwegen ben ik al een aantal keer geweest, alleen niet met de motor en lang, lang geleden. Maar staat dus zeker nog op mijn lijst.

Heb ook gelezen over het (korte) toppic naar de noordkaap, volgens mij van de "Fazerin" geloof ik. Dat is mij dit jaar wel iets te ver, maar t lijkt me heel tof om daar geweest te zijn.

Begrijp ik dat jij al iets anders gepland hebt? Als je dit jaar niet kan of zo, wellicht een id om volgend jaar elkaar te berichten??

Heeft iemand nog leuke v :] :] rstellen??
 
Dagje(s) of weekend weg is zo laat denk ik een betere optie.
Bijvoorbeeld dagje nurburgring lijkt me wel gaaf!
 
Wel eens gedacht om mee te doen aan de "Rubberbutt Run" ? Dat is een mega toertocht op 25 augustus t.b.v. het goed doel. Gaat door eiffel, saureland harz etc... 1000-750 of 500km binnendoor op 1 dag!!

Wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd en is eigenlijk een minimotorvakantie op 1 dag!! supergave routes! :]
 
Interessant waar is daar meer info over te vinden?
Maak er desnoods een apart topic voor aan, is misschien makkelijker!
 
Wie heeft er zin met een paar geschikte mede mf-ers, motorvrienden, kennissen of familie deze zomer op motorvakantie te gaan?

Ik heb gezien dat er niet veel topics zijn met deze vraag. Wel gelezen over de italie/corsica reis.
Dus daarom deze nieuwe vraag. Ik ben in voorgaande jaren meerdere keren in frankrijk geweest en dat was toppie. Maar helaas, mijn vakantiemotormaatje heeft zijn straat-TRX verkocht en komt al 2 jaar in het zomersezoen het circuit niet meer af. Voor mij een gevalletje van het soort jammer....

Ik heb me nog niet echt georrienteerd, maar leuk zou zijn als het ergens in juli of augustus gaat plaatsvinden. Bijvoorbeeld 2 a 3 weekjes italie spanje maar ook scandinavie (dan wel met mooi weer), als er maar veel colletjes te rijden vallen.

Ikzelf (35 en jong denkend) rij op een getunede TDM 900, gezellig touren, maar ook een stukkie knallen hoort bij de hobby's.

Kernwoorden: plezier, avontuur, je neus achterna rijden (wel met einddoel), camperen of anders hostelletje, bier, wijn, keertje uit, strand, cultuur, natuur, terrassjes, veel ritjes maken, actie maar ook uitrusten, kortom vakantie!

Als je zelf al ideeen hebt, of je gaat van de zomer al met een groepje voor een paar weekjes en je hebt zo iets van hoe meer zielen hoe meer vreugd: laat het ook maar weten.

Het zou leuk zijn als we een groepje met dames en heren bij elkaar krijgen, kan alleen maar gezellig worden!!

Hoop snel van je/jullie te horen!! :)

Jeroen

Wij gaan begin augustus een week naar de Eiffel. Met zijn drieen.
Er is vast nog wel plek voor een vierde en eventueel meer personen. Hoe wat en waar gaan we van de week bespreken, dus schroom niet om te reageren en wellicht komen we met zijn allen om de tafel te zitten! Want inderdaad; hoe meer zielen, hoe meer vreugd! *O*

Het betreft de week van 4 t/m 13 augustus.
Laat maar weten!
 
Hey speedfried,

Kijk, da's nou leuk. De eifel ben ik nog niet geweest met de moto.
Prima datum 4 t/m 13 augustus, ik kan er wzelf wat voor of na aan vakantie aanvast plakken.
Ben zeker geinteresseerd.

Je had het over van de week, laat maar weten wat jullie plan is, dan kunnen we ergens afspreken en elkaar ontmoeten :W /om de tafel.
 
Hey eldzjepettotdm,

Van het weekend hebben we met zijn drieen overleg en dan zal ik het in de groep gooien. :) (Heb het namelijk nog niet met ze overgehad... :o (druk druk druk)) Is het allemaal positief dan lijkt het mij handig om volgende week een avond te plannen dat we elkaar met zijn vieren treffen.
Wij wonen in Arnhem en omstreken en ik zag in jouw profiel dat je uit Gouda komt. Hier moeten we ons zeer zeker niet door laten weerhouden natuurlijk! Met :] ben je in no time bij elkaar :)
Misschien handig om mailadres achter te laten. Die van mij staat gewoon bij mijn profiel, dus eventueel kun je mij ook een mailtje sturen en kan ik weer reageren etc.
 
luitjes,
Ik ga richting eifel voor een weekje, met drie nieuwe vrienden uit arnhem,
en daarvoorafgaand zelf eerst anderhalve week naar de vogezen, wat fam. opzoeken.
Natuurlijk motorparadijsje, ben er al eens geweest op de moto :} :] :}

Trouwens als jij/jullie daar (in de vogezen dus) ook toevallig rijden tussen vrijdag 28juli en donderdag 3 augustus, wellicht kunnen we een dagje samen op rijden, wie weet wordt het wel gezellig!!
Reageren maar!

Mazzel
 
Terug
Bovenaan Onderaan