motorvakantie naar Chilli

Low Profile

MF veteraan
10 sep 2004
1.760
0
Provincie utrecht
ik ga volgende maand op vakantie naar chilli en ik vroeg mij af of er hier nog meer mensen naar toe geweest zijn?

ik heb dr zo een zin an

da wilde ik ff melden

naderhand zal ik de fotos plaatsen

oops type fout t is chili en niet met dubbel l

hier een berichtje uit argentinie.
gisteren was ik in chili aangekomen na een reisdag van ongeveer 38 uur. na 2 vluchten van ruim 9 uur en 2 vluchten van ongeveer 2 uur en 1 keer in atlanta 8 uur wachten op de volgende vlucht ben ik eindelijk op de pkaats van bestemming.

vandaag hebben we de motoren opgehaald dit bleken 7 gloed nieuwe bmw motoren te zijn. op de mijne stonden al 5 kilometers en op de rest 6 kilometers *O* dit betekend echter wel dat deze nog ingereden moeten worden en dat er dus niet mee geragd kan worden -O- neemt natuurlijk niet weg dat je op een grafel weg toch niet zomaar 100 km p uur gaat rijden.

als ik van de week weer ff meer tijd heb dan zal ik wat meer plaatsen ook wat fotos en zo. het is hier nukwart voor 12 snachts dus ik ga aftaaien.

nog maar 19 dagen genieten :P
 
Laatst bewerkt:
Ben er geweest(noorden) , mooie wegen met mooie uitzichten!
Ik ben bij Iquique geweest en vandaar naar San Pedro de Atacama, alles boven Santiago dus nog. Niet op de motor echter. Heel veel plezier alvast 8-) maar dat gaat vast goedkomen!
 
Weer eens wat anders dan de Ardennen :} :]

Alvast veel (rij)plezier gewenst :)
 
ik ga volgende maand op vakantie naar chilli en ik vroeg mij af of er hier nog meer mensen naar toe geweest zijn?

ik heb dr zo een zin an

da wilde ik ff melden

naderhand zal ik de fotos plaatsen

oops type fout t is chili en niet met dubbel l
Veel plezier en laat straks maar wat foto's zien!



Let je er wel op dat je banden voldoende profiel hebben... :P :+
 
Ben er geweest(noorden) , mooie wegen met mooie uitzichten!
Ik ben bij Iquique geweest en vandaar naar San Pedro de Atacama, alles boven Santiago dus nog. Niet op de motor echter. Heel veel plezier alvast 8-) maar dat gaat vast goedkomen!

ik ga naar het meest zuidelijke puntje

vlak bij de zuidpool (relatief gezien dan) maar 1000 km
 
PAT-Kaart-2005.jpg
 
http://www.motortrails.nl/Reizen-Avontuur/Patagonie/Extra%27s/PAT-Kaart-2005.jpg ((Afbeelding))


Hoe ben je tot deze route gekomen? Huur je daar een motor? en hoe doe je dat met verzekeringen enzo?
Ben het zelf nl ook nog een keer van plan dus hoe minder ik dan uit hoef te zoeken hoe beter :)

Route ziet er op het kaartje trouwens erg mooi (gevarieerd) uit
 
ik ga met http://www.motortrails.nl/

die hebben alleen maar exclusieve exotische bestemmingen

kost wel veel maar alles is georganiseerd.

helm en pak mee bij wijze van en gaan.

heb dus ook de route niet zelf uitgekozen

ik heb nog geen ervaring met deze organisatie dus ik weet niet of ze goed zijn zie dit dus niet als reklame. als ik terug kom zal ik wel verslag doen.

ze laten wel een goede indruk bij mij achter. ik heb mij er uiteraard wel een beetje in verdiept ;)
 
de reispapieren liggen te wachten theuis

de rekening ook '(

spaargeld van een heel jaar in 1 druk op de knop weg
Maar dan heb je wel wat :Y :]

En je bent niet de enige die een jaar spaart voor de vakantie :N
Welkom bij de burgelijke-toestand ;)
 
Ik ga regelmatig naar Suriname, zo ook volgende maand weer. Ik zou daar eigenlijk ook wel eens een trip op een off the road willen maken. Van Suriname naar Brazilie bijvoorbeeld, dat moet dan wel deels via de kano. Komende maand ga ik er kijken voor een tweede huis, zodat ik er in de toekomst wat langer kan verblijven, dan ga ik zo'n trip zeker eens uitwerken.
 
Ik ga regelmatig naar Suriname, zo ook volgende maand weer. Ik zou daar eigenlijk ook wel eens een trip op een off the road willen maken. Van Suriname naar Brazilie bijvoorbeeld, dat moet dan wel deels via de kano. Komende maand ga ik er kijken voor een tweede huis, zodat ik er in de toekomst wat langer kan verblijven, dan ga ik zo'n trip zeker eens uitwerken.
Wow, hou ik mij aanbevolen.
 
ik ga met http://www.motortrails.nl/

die hebben alleen maar exclusieve exotische bestemmingen

kost wel veel maar alles is georganiseerd.

helm en pak mee bij wijze van en gaan.

heb dus ook de route niet zelf uitgekozen

ik heb nog geen ervaring met deze organisatie dus ik weet niet of ze goed zijn zie dit dus niet als reklame. als ik terug kom zal ik wel verslag doen.

ze laten wel een goede indruk bij mij achter. ik heb mij er uiteraard wel een beetje in verdiept ;)
Ja, vertel straks van je ervaring, ben benieuwd. Deze reizen staan ook op mijn lijst.
 
Ik vond Kroatie & Bosnie al ver op de motor *O* *O* *O*

Maar jij gaat helemaal naar de andere kant van onze bol O-)

Heeel veeeeel plezier toegewenst en we lezen het wel en uiteraard vergapen aan de piccie's :9


Grtzz, Miros
 
ik ga met http://www.motortrails.nl/

die hebben alleen maar exclusieve exotische bestemmingen

kost wel veel maar alles is georganiseerd.

helm en pak mee bij wijze van en gaan.

heb dus ook de route niet zelf uitgekozen

ik heb nog geen ervaring met deze organisatie dus ik weet niet of ze goed zijn zie dit dus niet als reklame. als ik terug kom zal ik wel verslag doen.

ze laten wel een goede indruk bij mij achter. ik heb mij er uiteraard wel een beetje in verdiept ;)


Hoi, ben zelf vorig jaar met motortrails naar India geweest: op de motor door de Himalaya. Een impressie kan je vinden op motorvakantie.web-log.nl.

Om de organisatie hoef je je niet druk te maken, die is uitstekend. Bovendien hebben ze genoeg ervaring om je met mooie routes te verwennen. Volgens mij worden de Zuid-Amerika reizen door een andere organisatie onder de naam van motortrails georganiseerd, maar dit maakt denk ik weinig uit. Echt een aanrader!

Prijs is idd aan de stevige kant, maar als je nagaat wat je daarvoor terugkrijgt is dat het dubbel en dwars waard.

Ben wel benieuwd naar jouw verslag, want zelf heb ik Zuid-Amerika (Peru) hoog op 't verlanglijstje staan.
 
Ben wel benieuwd naar jouw verslag, want zelf heb ik Zuid-Amerika (Peru) hoog op 't verlanglijstje staan.

ik ga het hier allemaal bijhouden. heb ondertussen betaald en heb een compleetboekje gehad waar alles in staat.

van wat we allemaal gaan doen (dag tot dag) tot wat ik mee moet nemen enz.

geld is al afgeschreven. ben weer arm. B|
 
hey fazerik,

wat zou ik graag in jou plek gaan, maar vertel me eens hoe zo'n vakantie nou in het werk gaat, ga je met je eigen motor, of krijg je er daar één in dat land toegewezen, als je met je eigen motor gaat, dan moet die denk ik overzee, hoe gaat dat in zijn werk, ik ben wel benieuwd, veel plezier alvast, en we wachten op je reisverslag :W
 
ik ga met het vliegtuig naar orlando vandaaruit 5 uur wachten op de vlucht naar santiago van daar uit 3 uur wachten en dan door naar een of ander veredelt grasveldje en hopen dat hij veilig land.

dan naar een stadje waar we 1 nacht slapen in een hotel en de volgende ochtend staan er als het goed is 6 bmw of yamaha off/all-roads te wachten.

al met all is de reis heen en de reis terug 22 uur dus samen 44 uur. ohja en 4 uur tijdverschil.
full


en dan slingerweggetjes en gravelsnelwegen *D :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan