Motorvakantie-plannen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schotland is prachtig, ben er een tijd geleden met de TDM geweest. Ben erg benieuwd naar het Lake District, schijnt ook erg mooi te zijn.
 
Zal em op de valreep nog even melden. Vanaf deze zondag gaan we lekker een maandje door noorwegen :)
 
Wij gaan dit jaar week naar Duitsland, voor t eerst met beide een dochter van mij achterop.
Dus alleen mascara mee 8-)

Als mn kinderen bij hun vader zijn gaan we nog 2 weken naar bergen waar de zon schijnt, of Vogezen (echt heerlijk rijden daar al 2 jaar achtereen geweest), of Alpen, of......Dolomieten....We gaan t zien!
 
Weg naar Barcelona is niet saai johh, vanaf midden Frankrijk wordt het al wat mooier (begin is idd wel suf maarja), dan pak je daarna gewoon de kustwegen vanaf Narbonne, zo Spanje in bij Portbou, en dan die weg blijven volgen via Roses, richting Lloret etc..

Zoiets : Google Maps

Best leuk, alleen het eerste deel even doorbijten in NL, B, en stukje France :+

Ik ga over 4 weken ook die kant op, alleen dan vanaf Perpignan naar Portbou. Zit nu nog met een gebroken voetje thuis, dus ik hoop dat ik het op tijd haal :+ :+

Top stuk is dat heerlijk :]
Die kustweg is niet normaal daar

oja en klein rondje europa NL-Duitsland-Tjechie-oostenrijk-slovenie-kroatie-slovenie-italie-oostenrijk-duitsland-nl

iemand nog een goede websit waar routes opstaan? Ik gebruikte motorvision altijd maar dat werkt niet helemaal meer zo te zien.
 
Laatst bewerkt:
Top stuk is dat heerlijk :]
Die kustweg is niet normaal daar

oja en klein rondje europa NL-Duitsland-Tjechie-oostenrijk-slovenie-kroatie-slovenie-italie-oostenrijk-duitsland-nl

iemand nog een goede websit waar routes opstaan? Ik gebruikte motorvision altijd maar dat werkt niet helemaal meer zo te zien.



Zojuist de hotels geboekt :)
2 in frankrijk en dan 1 in Barcelona :9
Ben erg benieuwd *D eerste keer alleen op pad dus dat maakt het wel (onnodig) spannend.
 
@Twan Janssen: voor de eerste keer alleen op pad? Pas op hoor, weet je wel hoe verslavend leuk dat kan zijn! :-) heb de meeste motorvakanties solo te doen, altijd veel lol gehad!
 
Ik heb vandaag kaarten aangeschaft van Slovenië, Kroatië, Bosnië en Herzegovina, Moldavië, Montenegro, Kosovo, Servië, Albanië en Griekenland. Laat de vakantie maar beginnen *O*
 
Ik heb vandaag kaarten aangeschaft van Slovenië, Kroatië, Bosnië en Herzegovina, Moldavië, Montenegro, Kosovo, Servië, Albanië en Griekenland. Laat de vakantie maar beginnen *O*

:}

Leuk is dat, al die kaarten, al die mogelijkheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan