Motorvakantie-plannen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn rondje balkan aan het plannen. Via Roemenië Bulgarije en nog wat landen naar Kroatië.
Gaan met zn 3e, afgelopen jaar met 2e naar Noorwegen geweest dus nu de andere kant op.
:] :]
Goedkoper bier drinken daar. _O- _O- :r
 
Effe oma wegjagen hier ;)

Even lekker aan het lezen geweest hier, ben namelijk ook nog aan het bedenken wat ik wil doen met mijn vakantie (rond 20 tot 27 juni). Wil ongeveer een weekje weg met de motor en dan lekker in hotelletjes / hostels / maakt me niet uit, als het maar een bed heeft.

Alleen heb ik nog geen idee waar naar toe :X beetje een luxe probleem natuurlijk.
Paar dagen Barcelona lijkt me wel mooi, maar de weg daarnaartoe lijkt me wat saaier.
Slovenie, kroatie die kanten is ook wel mooi. Jaren geleden in slovenie geweest...prachtig..

Ga het hier nog even op mijn gemak nog eens lezen en aantekeningen maken :9
 
Effe oma wegjagen hier ;)

Even lekker aan het lezen geweest hier, ben namelijk ook nog aan het bedenken wat ik wil doen met mijn vakantie (rond 20 tot 27 juni). Wil ongeveer een weekje weg met de motor en dan lekker in hotelletjes / hostels / maakt me niet uit, als het maar een bed heeft.

Alleen heb ik nog geen idee waar naar toe :X beetje een luxe probleem natuurlijk.
Paar dagen Barcelona lijkt me wel mooi, maar de weg daarnaartoe lijkt me wat saaier.
Slovenie, kroatie die kanten is ook wel mooi. Jaren geleden in slovenie geweest...prachtig..

Ga het hier nog even op mijn gemak nog eens lezen en aantekeningen maken :9

Weg naar Barcelona is niet saai johh, vanaf midden Frankrijk wordt het al wat mooier (begin is idd wel suf maarja), dan pak je daarna gewoon de kustwegen vanaf Narbonne, zo Spanje in bij Portbou, en dan die weg blijven volgen via Roses, richting Lloret etc..

Zoiets : Google Maps

Best leuk, alleen het eerste deel even doorbijten in NL, B, en stukje France :+

Ik ga over 4 weken ook die kant op, alleen dan vanaf Perpignan naar Portbou. Zit nu nog met een gebroken voetje thuis, dus ik hoop dat ik het op tijd haal :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Via de Balkan naar Turkije, via Griekenland, Albanie en Italie weer terug.. Een 10.000 km gok ik zo...

Ik zal binnenkort de route eens hier online flatsen... Ik denk dat ik best een leuk ritje bedacht heb! :]
 
Laatst bewerkt:
Elk jaar zit ik wel een paar dagen/weken in Frankrijk met de motor.
1 keer in de 5 jaar reizen we naar Normandië. Dit jaar is het dan ook weer zover. 70 jaar na de invasie. Album van 5 jaar geleden http://goo.gl/C90GGRX
IMAG0001.jpg

Er gaan een aantal personen met de truck en een aantal met de motor naar Normandië
Mocht er iemand nog een mooie route hebben liggen richting Normandië houdt ik mij aanbevolen.
Door een aantal afvallers dit jaar en de reeds geboekte campingplaats voor 15 personen kunnen er nog geinteresseerden meerijden. Mocht je interesse hebben, wij reizen van 1 - 8 juni.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort naar Spanje, neem de motor mee op een trailer achter de auto.
De plannen zijn om daar af en toe een rondritje te doen door de bergen (kanten Alcoceber - Valencia).

Zou ik de db-killer in de uitlaat steken, of zijn ze daar in Spanje niet zo streng in ?
 
Van de zomer, 7 daagde tocht door Schotland. Heerlijk en als ik alle verhalen op MF lees wordt dit waanzinnig mooi.
DB killer in Spanje? Geen ervaring mee.
 
Ik ga binnenkort naar Spanje, neem de motor mee op een trailer achter de auto.
De plannen zijn om daar af en toe een rondritje te doen door de bergen (kanten Alcoceber - Valencia).

Zou ik de db-killer in de uitlaat steken, of zijn ze daar in Spanje niet zo streng in ?

Ik heb hem er wel in voor de zekerheid, geen zin in gezeur daar of ter plekke mogen aftikken..
 
Goedemorgen.

Dit jaar ga ik met mijn gezin op vakantie naar Lac de Annecy a la France.
De bike gaat mee op de aanhanger.
Ben van plan daar enkele routes te rijden zoals de Col de la Forclas en weet ik welke nog meer. Het gebied ligt midden in de alpen dus keuze genoeg zou ik zeggen.
 
Na mijn tripje Australië niet al te gek meer, lekker offroad door de franse alpen even de Spaanse kust aandoen om daar in de binnenlanden te rijden. Ook altijd heerlijk en nietté ver weg. 24 daagjes op rij op de motor is wel weer genoeg dan.
 
Zondag 18 mei: tot aan de voet van de Pyreneeën.

De week die volgt: stops gepland in Zaragoza, buurt van Valencia, Madrid, net ten Westen van Cordoba en Burgos.

Binnen dag of 9/10: terug naar België.
 
Wij vertrekken op 15 juni met de auto met aanhanger richting Spanje. Eerst een week in omgeving van Huesca (motorcamping Isabena) en daarna een weekje Le Camping Moto in de Drome in Frankrijk. Komt al dichtbij, zin in! :]
 
Elk jaar zit ik wel een paar dagen/weken in Frankrijk met de motor.
1 keer in de 5 jaar reizen we naar Normandië. Dit jaar is het dan ook weer zover. 70 jaar na de invasie. Album van 5 jaar geleden http://goo.gl/C90GGRX
[afbeelding]
Er gaan een aantal personen met de truck en een aantal met de motor naar Normandië
Mocht er iemand nog een mooie route hebben liggen richting Normandië houdt ik mij aanbevolen.
Door een aantal afvallers dit jaar en de reeds geboekte campingplaats voor 15 personen kunnen er nog geinteresseerden meerijden. Mocht je interesse hebben, wij reizen van 1 - 8 juni.

Ik ga de laatste week van Juni naar Normandie. Weet iemand hier toevallig een paar leuke hotels/hostels/motorhotels oid in die omgeving of op de weg er naar toe?
 
Wij vertrekken op 15 juni met de auto met aanhanger richting Spanje. Eerst een week in omgeving van Huesca (motorcamping Isabena) en daarna een weekje Le Camping Moto in de Drome in Frankrijk. Komt al dichtbij, zin in! :]

Camping Isabena alleen een keer een bak koffie op, echt een geweldige omgeving. Alleen om daar nou met de auto heen te gaan? Dan mis je het grootste gedeelte van de lol... de Pyreneeen! Niet mogelijk om de auto ergens anders te stallen?
Ach ieder z'n ding.... en in de drome aankomen met een aanhanger... het kan wel (als je camp moto bedoeld) maar je bent de enkeling.
 
Ik ga de laatste week van Juni naar Normandie. Weet iemand hier toevallig een paar leuke hotels/hostels/motorhotels oid in die omgeving of op de weg er naar toe?

Voor mij is de camping al geboekt, hoef zelf ook geen tent mee te nemen op de motor :-)
Mocht ik er onderweg nog mooie B&B / Hotel tegenkomen zal ik het hier laten weten.
 
2014 is nog niet voorbij en we hebben nog een lang motorweekend met hemelvaart en een paar dagen off-Road rijden in Zweden op de kalender staan, maar de plannen voor 2015 worden al gesmeed : 14 dagen motorrijden in Bolivia *O*
 
Onder voorbehoud een paar dagen in de UK (Schotland danwel Lake District).
Leverde de Kawa vorige week in voor een beurtje bij de garage en kreeg al commentaar dat ik nog geen vakantie had vastgelegd, echt heel raar.... :)

Leuk om te zien dat er wederom volop gepland wordt. Als het mooie weer van vandaag effe door zet, dan ga ik eens een weekendje naar Luxemburg *D
 
Zo, de boeking is deur uit. In september paar dagen naar Noord-Engeland (Lake District) en dagje Schotland. Heb er zin in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan