Motorvakantie Zweden/Finland/Baltische Staten

Iemand een tip voor een betaalbaar hotelletje in Tallinn, waar de motor ook beveiligd geparkeerd kan worden? Ik ga kamperen, maar een fatsoenlijke camping dichtbij de stad hebben ze daar niet (tenminste, niet wat ik heb kunnen vinden). Aangezien ik er maar kort ben heb ik weinig zin om op 50 kilometer afstand te gaan zitten. Ik denk dat ik bij uitzondering maar een hotel ga zoeken. Wel een beetje fatsoenlijk, geen slaapzaal of hostel in ieder geval.
 
Ik heb in Helsinki meerdere keren op camping Rastila gekampeerd. Maar dit is inderdaad een stukje van het centrum. Als je een smartphone hebt kun je gewoon de app van bookings.com installeren. Ter plekke geef je dan gegevens in en vind je de leukste hotels voor de beste prijzen. Als je een beetje geluk hebt zit je met een smartdeal voor een paar tientjes in een 4* hotel.
Als ik jou was zou ik trouwens een visum regelen en niet de boot nemen maar via St. Petersburg in Rusland gaan. Je noemt al enkele steden die je wilt bezoeken maar die zijn echt niets vergeleken bij St. Petersburg. Een visum moet je wel regelen maar dat stelt niet veel voor (kun je gewoon laten doen. Doe ik altijd bij www.rusreis.nl)
De stad is een belevenis op zich en heel erg groot. Persoonlijk denk ik dat het goed te doen is in 2 weken als je elke dag gaat rijden.
Ondanks dat er niet veel bergen en bochten zijn vind ik het telkens een belevenis om in de noord/oosthoek van Europa te rijden. Alleen al de lange tijd dat het buiten licht is vind ik erg mooi.

Motorriderstoer 2009 Rusland
 
Bedankt voor de tips, die app is een goed idee.

Ik heb alle overtochten al geboekt, dus de reisroute kan ik niet meer wijzigen, maar wie weet een volgende keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan