Motorvakantie

Wij gaan 20 augustus naar de Dolomieten, wij overnachten in Hotel Klosterie in Nordlingen + 580 km van Grens Arnhem/berg(A12)ri Oberhausen.en dan van uit de parkeerplaats Hotel naar,Tenna + 450 km en dan zijn wij in Hotel Albergo Da Remo wij gaan met zijn negenen.het word voor mij de eerste keer en dat op een R1
 
ik vraag me af wat nou echt je winst is met de trein.
1) voor 160 euro zit je rechtop op een bank,dus kom je gebroken aan
2) de trein vertrekt van uit dusseldorf om 18:00 uur en komt dan om 11:00 ergens in italie aan voor dat je klaar bent is het bijna 12uur

dus moet ik (boven amsterdam) eerst naar dusseldorf rijden en dan kom ik aan ergens op een plek waar ik niks tezoeken heb. zat ff voor me eigen tekijken maar ik rij dan wel,op de snelweg is het uitzicht ook heel mooi
 
ik vraag me af wat nou echt je winst is met de trein.
1) voor 160 euro zit je rechtop op een bank,dus kom je gebroken aan
2) de trein vertrekt van uit dusseldorf om 18:00 uur en komt dan om 11:00 ergens in italie aan voor dat je klaar bent is het bijna 12uur

dus moet ik (boven amsterdam) eerst naar dusseldorf rijden en dan kom ik aan ergens op een plek waar ik niks tezoeken heb. zat ff voor me eigen tekijken maar ik rij dan wel,op de snelweg is het uitzicht ook heel mooi


het zijn gelukkig wel gewoon bedden waar je op kunt liggen. dus dat scheelt
de trein vertrekt idd om 18.00 en afhankelijk van de dag waarop je gaat ben je rond 7.00 of 9.00 in bolzano (dolomieten).

Vanaf purmerend is het wel een stukkie rijden naar dusseldorf ja. Vanaf hier Raalte is het ongeveer 150 km.
 
het zijn gelukkig wel gewoon bedden waar je op kunt liggen. dus dat scheelt
de trein vertrekt idd om 18.00 en afhankelijk van de dag waarop je gaat ben je rond 7.00 of 9.00 in bolzano (dolomieten).

Vanaf purmerend is het wel een stukkie rijden naar dusseldorf ja. Vanaf hier Raalte is het ongeveer 150 km.
ok,op het plaatje van de site zag ik een bank zoals bij ons in de gewone trein.
Ben wel nieuwsgierig hoe het is met de trein zoals slaapcomfort,eten enzo
Mijn vrienden vinden 400/500 snelweg km als veel op 1 dag,dus misschien wel eens een optie
 
mv_sitzWGPlatz.jpg

deze bedoelde ik,soort luxe touringcar stoelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan