motorvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krimmie

MF veteraan
4 feb 2005
9.064
0
hallo,

ik ben robbert en rij op een gs 500. zijn er mensen die het leuk vinden ommet mij mee naar een motorcamping in frankrijk te gaan (zomer, iedereen, ikdenk voor een week of 2).

interesse?? mail of post maar ff.

hoi,

robbert aka [-=Krimson=-]
EN NOU VERDOMME GEEN SLOTJE EROP GOOIE
full
 
EN NOU VERDOMME GEEN SLOTJE EROP GOOIE

relax kerel, das slecht voor je hart als je je zo druk maakt :P
Ik heb trouwens wel een zooi hoofdletters uit je topictitel gehaald, staat wat minder schreeuwerig.

En om op je vraag terug te komen, sorry maar ik heb al andere plannen voor de vakantie. (Op de motor naar zuid-frankrijk, dat wel uiteraard 8-) )
 
})

en ik ben trouwens geen wijffie als je naar de foto kijkt...

 
Daar hebben we een topic starter voor, omdat voor ons achteloze topic lezers uit te pluizen ;)


nee die website is gewoon slecht. Die werd vroeger gehost bij wanadoo (nu nog steeds trouwens) maar als je naar de url gaat dan wordt je dus geredirect naar de index van die wanadoo site. En op die index staat dat je je bookmarks moet aanpassen. Was netter geweest om dan naar een andere pagina te linken die wat duidelijker is :P


[me]Viccie heeft trouwens ook 5 minuten na die pagina zitten staren voordat ie doorhad dat er op een vlag geklikt moest worden :X [/me]
 
nee die website is gewoon slecht. Die werd vroeger gehost bij wanadoo (nu nog steeds trouwens) maar als je naar de url gaat dan wordt je dus geredirect naar de index van die wanadoo site. En op die index staat dat je je bookmarks moet aanpassen. Was netter geweest om dan naar een andere pagina te linken die wat duidelijker is :P


[me]Viccie heeft trouwens ook 5 minuten na die pagina zitten staren voordat ie doorhad dat er op een vlag geklikt moest worden :X [/me]

Kan je nagaan, jij staart al een aantal minuten, na een pilsje of tig worden dat uren :)

[me]Phr3ak heeft niet zoveel zin om te staren ;)
[/me]


Vindt dat de topic starter zijn bedoelingen maar eens duidelijk moet maken, met alleen een url van een camping schiet je niet veel op :P

Wat is nou je bedoeling :?
 
maak nie veul uit. maar ik wil zelf 2weken op vakantie met de motor en wie zin heeft om mee te gaan gaatmee. datum moek nog ff opzoeken. dat komt morgen op het topic. we kunnen afspreken ergens in limburg of brabant en dan met ze alle richting camping vertrekken

het maakt nie veul uit. als er suggesties zijn, graag.
 
maak nie veul uit. maar ik wil zelf 2weken op vakantie met de motor en wie zin heeft om mee te gaan gaatmee. datum moek nog ff opzoeken. dat komt morgen op het topic. we kunnen afspreken ergens in limburg of brabant en dan met ze alle richting camping vertrekken

het maakt nie veul uit. als er suggesties zijn, graag.

Lekker makkelijk dus :P

Jij woont in Apeldoorn, en ik woon daar ook, en dan in Limburg afspreken :+
 
das makkelijk voor mensen die ook vauit westen komen enzo

zoals ik al zei. als er suggesties zijn... posten!!

mijn bedoeling is gewoon om met een groepie samen richting die camping te vertrekken.
 
Laat dit topic AUB niet aan Spider zien.
Ik heb geen intresse in de vakantie overigens, maar het is wel een leuk id :)
 
he dikke,

nou moeten we niet gaan ouwehoeren, ik probeer iets serieus te organiseren en dan gaat jan en alleman ff geinig doen. lazerop alsje nix nuttigs te melden hebt, wordt niet op prijs gesteld!!!!!!!!!!!

:(
 
he dikke,

nou moeten we niet gaan ouwehoeren, ik probeer iets serieus te organiseren en dan gaat jan en alleman ff geinig doen. lazerop alsje nix nuttigs te melden hebt, wordt niet op prijs gesteld!!!!!!!!!!!

:(
Had ik al gezegd dat je als een kontebonker op je nichterige lichtgroene Suzuki GS500-wijvenmotor zit, met zelfs een bijpassend heaumeaux-truitje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan