motorvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ik al gezegd dat je als een kontebonker op je nichterige lichtgroene Suzuki GS500-wijvenmotor zit, met zelfs een bijpassend heaumeaux-truitje?

Nou nou, iets minder mag ook wel hoor :)

De topic starter moet alleen ff iets duidelijker zijn, met wat hij wilt ;)

Mischien gaatie wel naar een nichten camping o.i.d. :+

Ja, weten jij en ik veul :)
 
nee ff zonder dolle,

ik ken gewaun een haup hebbe, maar wil gwaun serieus topic beginne. dus als je niet geïnteresseerd bent moet je vooral nie posten. twas een idee en als er geen animo voor is dan niet.

dus als er mensen zijn die ook zin hebbe om in een groepie op vakantie te gaan of samen richtinf frankrijk willen rijden, moet je vooral posten.
 
nee ff zonder dolle,

ik ken gewaun een haup hebbe, maar wil gwaun serieus topic beginne. dus als je niet geïnteresseerd bent moet je vooral nie posten. twas een idee en als er geen animo voor is dan niet.

dus als er mensen zijn die ook zin hebbe om in een groepie op vakantie te gaan of samen richtinf frankrijk willen rijden, moet je vooral posten.

Begin dan s met Gewaun te praten ipv zo te type :Z
 
sorry, ben vanaaf beetje geïrriteerd door zekere personen die denken mij proberen te kleineren. ik probeer gewoon serieus een topic te starten en iedereen denkt even de lolbroek uit te hangen. das volgens mij niet de bedoeling van het forum.
wat betreft dit topic.
ik ga naar die camping, en wie zin heeft om mee te gaan gaat mee, en wie niet geinteresserd is moet in dit topic gewoon niet reageren. PUNT. dus ik zie voor de moderators een schone taak liggen om hier even op toe te willen zien, dan zal ik het taalgebruik ook even aanpassen. nogmaals, alleen mensen die geinteresseerd zijn mogen posten. mensen die niet geinteresseerd zijn, bealst dit topic niet met uw nutteloze opmerkingen.

bvd en met vriendelijke groet
 
ja bedankt,

alleen is er volgens mij niet veel man ddie op die site komt. maar iig bedankt. *D
 
PUNT. dus ik zie voor de moderators een schone taak liggen om hier even op toe te willen zien, dan zal ik het taalgebruik ook even aanpassen.
Denk dat de Mod's zelf wel uitmaken waar hun schone zaak ligt, ongeacht of jij zo goed wil zijn je taalgebruik aan te passen.

De reactie's die je krijgt zijn voor een deel je eigen schuld en schijnbaar is er hier geen animo om met jouw op vakantie te gaan. Da's jammer voor je, maar het leven gaat door, M-F gaat ook verder dus wen d'r maar vast aan *D
 
Ik vind sommige reacties hier toch wel erg flauw. Kom op zeg, TS wil graag met een klein clubje motoren naar Frankrijk, doet daarom bij zijn post een fotootje om zichzelf bij iedereen bekend te maken en jullie gaan zitten zeuren op de hippe kleur motor en TS zijn reacties op jullie flauwe opmerkingen.

Ik vind het wel een leuk idee opzich. Mij lijkt het ook erg leuk om deze zomer met de motor naar Frankrijk oid te gaan. :)
Of ik nou ook direct met een stel onbekenden mee wil... Dat weet ik nog niet.
 
Denk dat de Mod's zelf wel uitmaken waar hun schone zaak ligt, ongeacht of jij zo goed wil zijn je taalgebruik aan te passen.

De reactie's die je krijgt zijn voor een deel je eigen schuld en schijnbaar is er hier geen animo om met jouw op vakantie te gaan. Da's jammer voor je, maar het leven gaat door, M-F gaat ook verder dus wen d'r maar vast aan *D
ok dat blijkt maar dat vind ik ook nie erg. kvinnet alleen jammer dat er mensen zijn die een ander zonodig proberen onderuit te halen zonder dat het ook maar iets met dit topic te maken heeft en dat is waar het mij om ging.
 
je moet beter naar een van de eerste zinnen van de camping site kijken dan kun je lezen dat ze er geen honden toelaten, en dan snap ik niet waarom je er heen wil.

Le Camping Moto ligt in het centrum van de Drôme, een gebied dat vele gezichten heeft; er is voor elk wat wils. Er zijn rustige plaatsen en wegen en een schitterende natuur, maar er zijn ook genoeg toeristische attrakties.

De camping is een internationaal ontmoetingspunt voor motorrijders/sters; auto’s en huisdieren worden geweigerd.

Je bent welkom tussen half mei en half september.

Adres: 26400 Montclar-sur-Gervanne Drome Frankrijk.











je mag er toch niet op blijf je dan buiten de poort.........

l :+ l
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan