motorveilige vangrails petitie

P,P, Motor-rijder,...
Wat maken jullie je toch druk. Wat een gemekker...
Hoe kan dit initiatief de MAG schaden? Daarbij, iedereen heeft toch het recht zoiets op touw te zetten? Ben je het er niet mee eens, laat dit topic dan of zo.
Zo denk ik erover.

En over afwezigheid van 'lef' gesproken: Wat een kul, ik heb gewoon beiden gedaan. Niet omdat ik op die manier wil beweren lef te hebben, maar omdat de MAG ook een goed veeeeeeel beter initiatief is!

[afbeelding]



Buiten dit alles: hoe kan je nu iemands goeie bedoelingen zo afzeiken... :N

Ik zeik niemand af. Maar de tekst waarop jij doelt is niet van mij maar het is op één of andere manier niet goed op het venster gekomen. Ik ben daar attent op gemaakt en heb het ook aangepast. Voor alle duidelijkheid heb ik mijn tekst onderaan dit bericht bijgeplaatst.

Stem jij maar lekker want volgens jou is er toch niets te verliezen. Ook al heeft het geen nut, gewoon lekker stemmen.
MAAR het zegt wel het een en ander over jou. Probeer nu gewoon eens te snappen dat de MAG dit probleem van de vangrails al aangekaart heeft bij de overheid. Daardoor is er al iets gebeurt.
BETER IETS DAN NIETS.
Als je nu eens niet zoveel klaagt en beter nadenkt dan zal je uiteindelijk het licht gaan zien. Een kleine organisatie wordt in de regel niet serieus genomen. Maar een grote organisatie wel. Denk hierbij aan de ANWB als grote organisatie en daardoor veel voor elkaar krijgt. Denk aan de vakbonden, die krijgen als grote gesprekspartner veel meer voor elkaar dan jij als individu of als een kleine groep. Als je dus roept dat het te langzaam gaat met het plaatsen van veilige vangrail moet je dat vooral blijven roepen.
Maar volgens mij kun je er beter iets aan doen. Je hoeft geen lid van de MAG te worden (al zou het wel verstandig zijn) maar ga eens naar een vergadering of meld je aan als vrijwilliger en dan heb je het voordeel dat je tegen de ambtenaren van de overheid kunt zeggen dat het allemaal veeeeel te langzaam gaat.Kortom geef je ongelijk nu gewoon eens toe en laat zien dat je jezelf serieus in de materie hebt verdiept en niet zomaar iets roept. Want als we allemaal half bakken lezen dan kunnen we je gebruikersnaam ook verkeerd lezen en er DOVE van maken, maar dat doen we niet en we laten zien dat we een ieder respecteren.
 
P,P, Motor-rijder,...
Wat maken jullie je toch druk. Wat een gemekker...
Hoe kan dit initiatief de MAG schaden? Daarbij, iedereen heeft toch het recht zoiets op touw te zetten? Ben je het er niet mee eens, laat dit topic dan of zo.
Zo denk ik erover.

En over afwezigheid van 'lef' gesproken: Wat een kul, ik heb gewoon beiden gedaan. Niet omdat ik op die manier wil beweren lef te hebben, maar omdat de MAG ook een goed veeeeeeel beter initiatief is!

[afbeelding]



Buiten dit alles: hoe kan je nu iemands goeie bedoelingen zo afzeiken... :N

Met de goede bedoelingen is niets mis.
En ik mag je zo te zien mede-lid noemen. Top.

Even een kleine toelichting waarom ik hier een beetje uit mijn vel spring:

Ik ben nu een jaar of 8 lid van de MAG. Ik zie hun inspanningen en hun successen. Het hele vangrailgebeuren heb ik van dichtbij meegemaakt. De politiek is al in beweging. De uitvoering is al van start maar dat gaat gewoon nog jaren duren. Dat is ook niet erg. Vangrails worden al 60 jaar fout ontworpen. Verwijt het onze motorrijdende voorouders die hun mond niet open deden. De MAG doet dat nu wel. En met succes.

Maar ik zie ook dat de MAG te weinig steun krijgt in het ledenaantal en vrijwilligers. Daar wordt ik een beetje pissig van. Het motorrijden staat onder druk. Lees de reacties maar eens de afgelopen tijd als een politicus motorrijders vrij wil stellen van de kilometerheffing/rekeningrijden. Dan zijn de motorrijders ineens de boosdoener. We zullen de dag nog meemaken dat motorrijden verboden wordt. Daar is meer voor nodig dan een herhaling van een petitie.

Als mensen iets willen doen, prima, maar ga dan eerst bij de MAG informeren of je daar je handen uit de mouwen kunt steken. Ga eens een dag op de beurs staan voor de MAG of zo. Ga eens praten op een beurs bij de MAG stand. De strijdlust hier in dit topic kan de MAG goed gebruiken.

Het zou mooi zijn als iedereen dit topic gelezen heeft zich aan zou melden als lid maar ik begrijp ook dat niet iedereen daar het geld voor (over) heeft. Maar denk er over na.

Het is niet alleen mijn motor-toekomst, het is ook de jouwe.

;)
 
Met de goede bedoelingen is niets mis.
En ik mag je zo te zien mede-lid noemen. Top.

Even een kleine toelichting waarom ik hier een beetje uit mijn vel spring:

Ik ben nu een jaar of 8 lid van de MAG. Ik zie hun inspanningen en hun successen. Het hele vangrailgebeuren heb ik van dichtbij meegemaakt. De politiek is al in beweging. De uitvoering is al van start maar dat gaat gewoon nog jaren duren. Dat is ook niet erg. Vangrails worden al 60 jaar fout ontworpen. Verwijt het onze motorrijdende voorouders die hun mond niet open deden. De MAG doet dat nu wel. En met succes.

Maar ik zie ook dat de MAG te weinig steun krijgt in het ledenaantal en vrijwilligers. Daar wordt ik een beetje pissig van. Het motorrijden staat onder druk. Lees de reacties maar eens de afgelopen tijd als een politicus motorrijders vrij wil stellen van de kilometerheffing/rekeningrijden. Dan zijn de motorrijders ineens de boosdoener. We zullen de dag nog meemaken dat motorrijden verboden wordt. Daar is meer voor nodig dan een herhaling van een petitie.

Als mensen iets willen doen, prima, maar ga dan eerst bij de MAG informeren of je daar je handen uit de mouwen kunt steken. Ga eens een dag op de beurs staan voor de MAG of zo. Ga eens praten op een beurs bij de MAG stand. De strijdlust hier in dit topic kan de MAG goed gebruiken.

Het zou mooi zijn als iedereen dit topic gelezen heeft zich aan zou melden als lid maar ik begrijp ook dat niet iedereen daar het geld voor (over) heeft. Maar denk er over na.

Het is niet alleen mijn motor-toekomst, het is ook de jouwe.

;)

Ik (motor-rijder) sluit me hierbij volledig aan. Ik ben ook lid van het MAG.
Thanx Pink voor de wijze en juiste bewoording. :) :W
 
ik zal dan ook (voor het laatst) nog maar ff m,n zegje doen dan.
ik heb het nooit zo op stichtingen gehad. (op het groene kruis na)
en ook nu blijkt wel weer waarom in dit topic.
ik hoor alleen maar wappengekletter.
 
En als er niemand lid was geworden van de MAG had er nu nog geen meter motorveilige vangrail gestaan.

Als kleine groep begin je niets in de politiek, de MAG voegt de stemmen van vele motorrijders samen en word in de politiek serieus genomen.

Ik zeg niet dat je hier niet mag stemmen ik zeg wel dat het zinloos is en je dan beter lid kan worden van de MAG en ze zo te steunen. Meld je aan als vrijwilliger als je graag nog meer wil doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan