motorveilige vangrails petitie

Had je niet :N aan willen klikken?

Nog even voor de duidelijkheid: De MAG is geen Motorradfahrer Aktien Geschaft waar men aandelen van kan kopen, maar de Motorrijders Actie Groep. Een door overheden erkende belangensvereniging die door deze erkenning wél een aandeel heeft in de democratie en dus politieke besluitvorming in Nederland en Europa, maar trouwens ook bij provincies, hoogheemraadschappen en gemeenten.

En daar zit nou precies het punt waarom P&P hier zich zo druk maken: Hoe meer leden de MAG heeft, des te groter is dit aandeel. en daarom is het ons wel gelukt om hetgene te bewerkstelligen dat jullie nu als mosterd na de maaltijd nog willen proberen te bereiken.
 
Laatst bewerkt:
het is goed dat je de mag steunt,maar schijnbaar doen ze niet genoeg.
overal waar ik kijk worden nog steeds geen motor vriendelijk vangrails geplant.
het is prachtig dat het in 2005 al toegezegt is,maar zeggen en doen zijn heel verschillende dingen.
dus in mijn ogen heeft de actie van TS wel degelijk nut.
het kan iig geen kwaad
 
het is goed dat je de mag steunt,maar schijnbaar doen ze niet genoeg.
overal waar ik kijk worden nog steeds geen motor vriendelijk vangrails geplant.
het is prachtig dat het in 2005 al toegezegt is,maar zeggen en doen zijn heel verschillende dingen.
dus in mijn ogen heeft de actie van TS wel degelijk nut.
het kan iig geen kwaad

lees de rest van dit leneuzel dan even door, het kost tijd!

De rails bij de knooppunten Holendrecht en Muiderberg zijn al aangepast, de rest volgt als de inventarisatie, calculatie, productie van de rails, planning (denk ook aan irritante wegafzettingen, die we het liefst zo min mogelijk tegenkomen en waarom men het liefst dit soort werkzaamheden combineert met bijvoorbeeld onderhoud aan wegverharding en/of berm) en andere voorbereidende zaken geregeld zijn.

Al het goede kost tijd, zelfs de goedkoopste whisky heeft ruim drie jaar nodig om vanaf het gerst-veld in de fles te belanden. Maar daar hoor je niemand over.
 
Laatst bewerkt:
Lees het topic nog eens door en kijk wat Prinsje en ondergetekende hier neer zetten.

Deze hele petitie slaat nergens op.

De initiatiefnemer heeft zijn huiswerk niet gedaan, heeft geen inzicht in de materie en heeft geen visie. En doet dit namens "Motorrijdend Nederland". Leg me eerst maar eens uit wie of wat dat is.

Prinsje en ondergetekende weten meer van motorveilige geleiderails dan het hele motor-forum bij elkaar. Als je iets wil bereiken moet je bij de MAG zijn en we weten de stand van zaken. Laat de MAG haar werk doen. En wordt dus lid.

Maar niemand hier heeft het lef in z'n donder om 3 tientjes neer te leggen voor een lidmaatschap van de MAG.

Dus omdat het niet via de MAG gaat heeft het geen nut om te stemmen.
Ik stem lekker toch want er valt toch niks te verliezen.
Ook al heeft het geen nut en draagt het helemaal niks bij.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
dus met andere woorden moet ik de MAG zo zien.
haildakingvn3.gif


of sla ik de plank weer is mis :?
 
Kan ik de mag blij maken met al die handtekeningen in de petitie ? Dan neem ik contact met hun op.
 
Is er ook gewoon iemand *tegen* dit gedoe?
Ik zie het als: meer aandacht naar motorrijders = hogere wegenbelasting en ander ellende.
Moet je maar normaal doen in een bocht.
 
Ik niet..

Ach man.. wat is nou de kans dat dat gebeurt?
Ong. hetzelfde als de kans dat er een vliegtuig op m'n kop valt.
Moeten we nu een dak?

Natuurlijk wil ik betere wegen maar accepteer de wegen zoals ze nu zijn.
En de keerzijde is een lage wegenbelasting en weinig bemoeienis van de staat.
We zijn maar weer net ontsnapt aan het rekening/km-rijden.
Ook wordt vaak het getal 500.000 motorrijders genoemd, nou die zitten echt niet op de weg hoor!
(En met winter-m...tjes al helemaal niet :) )

Maar voor de staat klinkt het dan wel als grote groep..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan