Motorveilige vangrails

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielV

geblokkeerd account
30 okt 2005
19.356
0
Arnhem
volgens minister Peijs van verkeer&waterstaat, komen er op zeer korte termijn veilige vangrails voor motorrijders. Dit wordt in samenwerking met motorrijders gedaan, deze gaan aangeven welke bochten gevaarlijk zijn.

Dit zei deze mevrouw live @ nos interview na de 125cc race van de TT van Assen.

Dus beste collega-motorrijders, nog eventjes geduld, en we kunnen veilig door de bochten *O*

Ben trouwens wel benieuwd naar de datum waarop dit voltooid gaat worden :X
 
volgens minister Peijs van verkeer&waterstaat, komen er op zeer korte termijn veilige vangrails voor motorrijders. Dit wordt in samenwerking met motorrijders gedaan, deze gaan aangeven welke bochten gevaarlijk zijn.

Dit zei deze mevrouw live @ nos interview na de 125cc race van de TT van Assen.

Dus beste collega-motorrijders, nog eventjes geduld, en we kunnen veilig door de bochten *O*

Ben trouwens wel benieuwd naar de datum waarop dit voltooid gaat worden :X
politicie weten wanneer ze wat moeten zeggen...
sukkels nemen het voor waar aan
 
Kreukels ja, afgerukte ledematen (of hoofd zoals vriend van mij) iets minder kans
Bah... B|





Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hoe het gepost werd door TS men nu niet moet denken dat je meteen nog harder door de bochten kan gaan omdat het een "veilige" vangrails is.
(Als je begrijpt wat ik bedoel.)
 
Nee, dat begrijp ik ook wel.
Maar ik denk dat ik met een veiliger gevoel door een bocht zal gaan. (neemt niet weg dat je dan niet moet denken dat je onschendbaar bent of wat dan ook)
 
Wel een irritant mens trouwens... dat motorrijders haar zorgenkindje zijn. Maar wel ff haar kop laten zien: kijk, ik hou ook van motorrijden! Yeah right, dat is even overtuigend als Balkenende op het WK.
Koop toch gewoon een kaartje als je er écht van houdt.
 
Wel een irritant mens trouwens... dat motorrijders haar zorgenkindje zijn. Maar wel ff haar kop laten zien: kijk, ik hou ook van motorrijden! Yeah right, dat is even overtuigend als Balkenende op het WK.
Koop toch gewoon een kaartje als je er écht van houdt.
Idd,vooroordelen dat motoren gevaarlijk zijn maw,en van dat kaartje kopen,wat te denken van die gasten van de schaatsploeg,lees collega's van Gerard vd Velde :(
 
Mee eens.
Ze heeft nog nooit zelf een (eigen) motor bereden, dus ik snap niet waar dat mens over praat.

Zelfde als al die 'marco van basten's' hier in Nederland die de perfecte opstelling en tactiek wel weten :z

Laat dat mens eerst zelf der motorrijbewijs (incl. motor) gaan halen, dan mag ze van mij erover 'mee' praten O-)
 
Toch goed werk van met name de MAG! Ik kan me niet herinneren wanneer ik een minister heb horen zeggen: "Geven jullie maar aan waar het beter kan, dan zorgen wij dat het gebeurd!" *O*

Of ze dan zelf rijdt of niet maakt me dan even niet uit!

Peijs naar Brussel met MAG-petje :Y
 
Daar heb je gelijk in, dat vind ik een perfecte instelling, want zo krijg je toch het beste beeld van de motorrijders zelf. Daar gaat het eigenlijk om.
 
Bah... B|





Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hoe het gepost werd door TS men nu niet moet denken dat je meteen nog harder door de bochten kan gaan omdat het een "veilige" vangrails is.
(Als je begrijpt wat ik bedoel.)
Ik begrijp volledig wat je bedoelt. :)
Ik probeerde duidelijk te maken dat de KANS op ongevallen even groot blijft, maar dat de lichamelijke GEVOLGEN ervan (hopelijk) zullen verminderen. Anders heeft het niet veel nut dat men motorveilige vangrails zet.
Maar je hebt gelijk met je post... Veilig rijden zorgt voor minder lichamelijk letsel dan veilige vangrails ooit zullen kunnen doen.
 
Volledig eens met de bovenstaande reactie :Y
Denk alleen wel dat de combinatie ervan nog veiliger is *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan