Motorveiling in Houten (Utrecht) op 9/10/2004

Tynos

Die hard MF'er
10 nov 2002
628
0
Oudewater
Misschien interessant voor de mensen die Kruisinga gemist hebben of gewoon op zoek zijn naar iets. Ik zag het in het blad Motor Magazine staan.
Info is te vinden op http://www.motorveiling.info (www.motorveiling.info)

Gaat om motoren, motorkleding, accesoires en inventaris.

Ik heb even de algemene voorwaarden doorgelezen en daar staat dat het bod iedere keer met 100 euro wordt verhoogd. Hoe gaat dit dan bij bijvoorbeeld motorkleding? Dan is de verhoging behoorlijk groot! Of gaat het alleen met hele grote partijen? De exacte kavels zijn namelijk nog niet bekend.
 
ja, voor het bieden op een nieuwe of pekelfiets is 100 pleuro niet erg, maar voor een spiegel of jasje lijkt me dat wel aardig veel. ik denk dat ze dat ter plekke bekijken. het is voor BELANGHEBBENDEN, dus banken waarschijnlijk. die willen vaak zo min mogelijk rompslomp en zo snel mogelijk hun geld. dus eerst in grote pakketten, daarna EVENTUEEL als ze nog tijd en zin hebben de losse onderdelen.
 
staat duidelijk op desite: ook voor particulieren. Je kan altijd ff gaan kijken bij de bezichtiging :) Ik ga wel ff kijken :)
Tis een thuiswedstrijd, dus moet kunnen :P


Hmmm toegang €5 :?
 
staat duidelijk op desite: ook voor particulieren. Je kan altijd ff gaan kijken bij de bezichtiging :) Ik ga wel ff kijken :)
Tis een thuiswedstrijd, dus moet kunnen :P


Hmmm toegang €5 :?

Ja toegang 5 euro, krijg je terug als je wat gekocht hebt. Maar toch een vreemde regeling.
 
:^

idd beetje raar (maar misschien wel gebruikelijk :? )

Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan er niks over zeggen.
Ze bereiken natuurlijk wel dat er alleen 'serieuze' mensen op af komen.
Ik vraag me af of je voor het bezichtigen alleen ook 5 euro moet betalen, omdat dit al voor de veiling plaatsvindt en je aan de hand daarvan kunt bepalen of je er heen gaat.
 
9 oktober ga ik naar Safe-dag veel gezelliger dan dat kan haast nie... 8-)

dus ik ga niet naar Utrecht toe...trouwens bij Safe kan je op die dag ook op een paar fietsen bieden dacht ik vorig jaar gezien te hebben... :?
 
9 oktober ga ik naar Safe-dag veel gezelliger dan dat kan haast nie... 8-)

dus ik ga niet naar Utrecht toe...trouwens bij Safe kan je op die dag ook op een paar fietsen bieden dacht ik vorig jaar gezien te hebben... :?

Klopt, en of je met of zonder garantie wil. Volgens mij dus particuliere fietsen die ze in consignatie hebben ofzo.
 
K ga misschien wel ff kijken voor die RS125 uit 95.

Iemand ervaring hiermee en wat voor prijzen je kan verwachten ?
Maar ja je kan de prijs nooit weten he.
 
Ik heb net die website van de veiling even bekeken en wat mij opvalt zijn de enorm hoge km standen. Een cbr600rr met 38000 km? Tsss.

Ga er toch heen ondanks dat gezeur van die 5 euro.
 
In hun voorwaarden staat een bepaling dat je € 250 handgeld moet betalen, ook al is niet bekend of je het artikel gegund wordt. (indien het lager dan de door de verkoper gewenste bedrag is afgeslagen)

Je bod blijft dan 24 uur staan. Het zou dus kunnen dat je zaterdag € 250 moet betalen, om vervolgens zondag te vernemen dat je het artikel toch niet krijgt en je geld weer kunt gaan halen. Daar zou ik niet vrolijk van worden.

Tesamen met het entreegeld, is het pure veiling idee voor mij hier niet aanwezig. Het lijkt het me meer een seizoensuitverkoop, waarvoor je entree mag betalen.
 
In hun voorwaarden staat een bepaling dat je € 250 handgeld moet betalen, ook al is niet bekend of je het artikel gegund wordt. (indien het lager dan de door de verkoper gewenste bedrag is afgeslagen)

Je bod blijft dan 24 uur staan. Het zou dus kunnen dat je zaterdag € 250 moet betalen, om vervolgens zondag te vernemen dat je het artikel toch niet krijgt en je geld weer kunt gaan halen. Daar zou ik niet vrolijk van worden.

Tesamen met het entreegeld, is het pure veiling idee voor mij hier niet aanwezig. Het lijkt het me meer een seizoensuitverkoop, waarvoor je entree mag betalen.
---------------------------------------------------------------------------------
Mijn idee ook ,ik gaat er dus niet heen.
Heb ook gehoord dat de motoren gewoon worden ingebracht door wat grotere motorzaken om te ruimen dus......
gr Driver.
 
Hoe gaat dit dan bij bijvoorbeeld motorkleding? Dan is de verhoging behoorlijk groot! Of gaat het alleen met hele grote partijen? De exacte kavels zijn namelijk nog niet bekend.

Onderaan de kavellijst staat het antwoord:
De kleding en toebehoren worden voor een "weg is weg" prijs aangeboden en
zowel op vrijdag als zaterdag verkocht.

Geen veiling dus, maar vastgestelde prijzen... Beetje jammer dat ze aanbod en prijzen niet laten zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan