Motorverhuur Amsterdam?

Grappig en bijdehand, maar de tweede Google-link is al dit topic. Volgens mij worden er nergens in Amsterdam motoren verhuurd, maar je zou het eens bij Motoport kunnen proberen.
 
Even verder kijken dan je neus lang is en je zou deze hebben gezien op google. *O*


You're welcome... :W
 
Even verder kijken dan je neus lang is en je zou deze hebben gezien op google. *O*


You're welcome... :W
Lekker up-to-date lijst. Safe motors is inmiddels al 3x van naam en eigenaar veranderd. De enige andere zaak in Amsterdam is de al genoemde Motoport.

Maar goed: een beller is sneller
 
Laatst bewerkt:
thanx allen!

Er is dus weinig tot niets in Amsterdam, had ik natuurlijk al gegoogled voor de bijdehandjes hier.
 
Laatst bewerkt:
thanx allen!

Er is dus weinig tot niets in Amsterdam, had ik natuurlijk al gegoogled voor de bijdehandjes hier.

Het is goed gebruik om dat dan in je vraag aan te geven, dat je al gezocht hebt, maar weinig kon vinden. Dat had een aantal mensen weer een hoop Googlen gescheeld :+
 
Sinds kort in Amsterdam, dicht bij Halfweg:

www.motorverhuur-amsterdam.nl

of

www.rent-a-motorbike.nl

Deze zaak is nieuw en verhuurt motoren voor 45 euro per dag.
Aan de website wordt nog gewerkt, maar is wel toegankelijk, en het pand wordt momenteel ingericht, maar de motoren staan klaar om te berijden.
 
Sinds kort in Amsterdam, dicht bij Halfweg:

www.motorverhuur-amsterdam.nl

of

www.rent-a-motorbike.nl

Deze zaak is nieuw en verhuurt motoren voor 45 euro per dag.
Aan de website wordt nog gewerkt, maar is wel toegankelijk, en het pand wordt momenteel ingericht, maar de motoren staan klaar om te berijden.


wat een oude boten hebben die zeg.
voor 15 euro meer huur je een mooier nieuwer model bij andere zaken.
:+
 
Komt omdat ze in Amsterdam zitten. Je huurt in Brabant ook een 10 keer betere trapfiets dan in A-dam. Gezien de kans op diefstal en schade best realistisch.
 
Sinds kort in Amsterdam, dicht bij Halfweg:

www.motorverhuur-amsterdam.nl

of

www.rent-a-motorbike.nl

Deze zaak is nieuw en verhuurt motoren voor 45 euro per dag.
Aan de website wordt nog gewerkt, maar is wel toegankelijk, en het pand wordt momenteel ingericht, maar de motoren staan klaar om te berijden.
Welkom op MF.
Connecties met genoemde webstes?
 
Lekker up-to-date lijst. Safe motors is inmiddels al 3x van naam en eigenaar veranderd. De enige andere zaak in Amsterdam is de al genoemde Motoport.

Maar goed: een beller is sneller

Er is er in ieder geval nóg één:

http://www.motoramsterdam.nl/default.asp?contentID=14

Heb er zelf weleens een fiets gehuurd op de dag dat ik mijn rijbewijs had opgehaald.
Aardige mensen en geen gezeur over dat je zoveel jaar je papiertje moet hebben.
 
Hoi Fubaar en Bolski,

Oudere motoren..., ja, maar met weinig kilometers en wel de noodzakelijke onderhoud, en daarom voor een lage prijs. Geen extra bedragen voor verzekering, afkoop eigen risico en andere ellende die verhuur gewoon extreem duur maakt.
Connecties met de site....., ook !
Deze persoon hoopt degenen die teleurgesteld weggaan bij andere motorverhuurbedrijven waar de prijzen exclusief alle bijkomende extra's te hoog uitkomen naar hem toekomen.
 
Je mag die van mij huren, ik woon in Amsterdam

Voor 15000,- mag je hem onbeperkt huren en zit er geen eigen risico aan vast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan