Motorverhuur in Stockholm gezocht!

Guido Brasletti

Die hard MF'er
31 okt 2003
370
0
Utrecht
Ik zit voor een stage deze zomer in Stockholm. Nou is het fantastisch om hier in de zomer te zitten, maar ik mis mijn motor wel een beetje. Ik heb een beetje rondgekeken naar verhuurbedrijven voor motoren, maar ik vond er alleen een waar die louter aan Zweden verhuurd (beetje vreemd, maarja).

Vroeg me dus af of er iemand ooit in (de omgeving van) Stockholm een motor gehuurd heeft of op een andere manier weet waar je hier een motor kan huren.

Alvast bedankt!
 
}) In anderhalve dag rij je naar Stockholm, met een overnachting in zuid-Zweden.
Zelf heb ik het een keer gedaan van Den Haag naar Hallstahammar(150km ten westen van Stockholm) in anderhalvedag met een overnachting in Denemarken net onder Kopenhagen. Combinatieticket gekocht voor de ferries van Travemunde-Trellenborg enHelsingor-Helsingborg. 8-) })
P.S. Ik reed alleen
 
Laatst bewerkt:
Misschien heeft Ghostrider nog wat voor je staan

*gniffel* Ja, misschien kan ik even z'n Hayabusa Turbo lenen :)

}) In anderhalve dag rij je naar Stockholm, met een overnachting in zuid-Zweden.
Zelf heb ik het een keer gedaan van Den Haag naar Hallstahammar(150km ten westen van Stockholm) in anderhalvedag met een overnachting in Denemarken net onder Kopenhagen. Combinatieticket gekocht voor de ferries van Travemunde-Trellenborg enHelsingor-Helsingborg. 8-) })
P.S. Ik reed alleen

Ik heb er idd ook aan zitten denken om gewoon met de motor te gaan. Op zich is dat best te doen, maar als je voor een half jaar aan kleding, beddengoed, handdoeken een laptop, studieboeken en ander dergelijk materiaal moet meenemen is het opeens toch wat minder praktisch. Bovendien zit ik er nu al. Ik zou natuurlijk kunnen terugvliegen om mijn motor op te halen, maar voor dat geld kan ik ook een paar weekenden een heel relaxte motor huren...
 
****Ik heb er idd ook aan zitten denken om gewoon met de motor te gaan. Op zich is dat best te doen, maar als je voor een half jaar aan kleding, beddengoed, handdoeken een laptop, studieboeken en ander dergelijk materiaal moet meenemen is het opeens toch wat minder praktisch. Bovendien zit ik er nu al. Ik zou natuurlijk kunnen terugvliegen om mijn motor op te halen, maar voor dat geld kan ik ook een paar weekenden een heel relaxte motor huren...

}) Als je er toch al zit dan heb je al die spullen toch al daar...............

En als terug wil vliegen moet je Ryan-air pakken die is het goedkoopste vanaf Stockholm. 8-) })
 
}) Als je er toch al zit dan heb je al die spullen toch al daar...............

En als terug wil vliegen moet je Ryan-air pakken die is het goedkoopste vanaf Stockholm. 8-) })

Je bent wel vasthoudend om me te overtuigen dat ik m'n motor moet ophalen hè? :Y ;)

Ben ook heengevlogen met Ryan air. Opzich is het idd niet duur. Je vliegt wel weer van de middle of nowhere naar de middle of nowhere. Misschien moet ik het dan toch maar doen... Dilemma dilemma :?
 
Spullen gewoon in doos doen en opsturen, kost een paar tientjes.
Daarna lekker met de motor naar Stockholm.
Tegenover het viegveld Stockholm BMA is volgens mij een motorzaak met verhuur.
Veel plezier daar, gezellige stad.
 
Spullen gewoon in doos doen en opsturen, kost een paar tientjes.
Daarna lekker met de motor naar Stockholm.
Tegenover het viegveld Stockholm BMA is volgens mij een motorzaak met verhuur.
Veel plezier daar, gezellige stad.


:N

Zelf rijden is veel leuker.
en het is maar 2 dagen rijden, dus valt prima mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan