Motorverzekering 2x zo duur

Ik betaal voor mijn motoren grofweg 30 (Div600) en 40 (Div900) euro per jaar, WA, bij Univé. Voor zover ik nu kan bekijken (kan online de polis inzien) blijft dat het komende jaar zo. Naar mijn ervaring wil het nog wel eens wisselen of ze ook voor een auto een gunstige premie hebben, maar echt een goedkopere verzekering voor m'n motor(en) heb ik nog niet gevonden :) Ik ben 30, met 9 schadevrije jaren op m'n naam overigens. Dat maakt natuurlijk ook nog iets uit.

Ik betaal alleen al voor mijn :] Diversion 900S, euro 86,12 per jaar (2016), gewoon WA, en ongevallen opzittenden, bij SAA verzekeringen.
Ik heb het maximale male aan schadevrije jaren, en 80% noclaim.
Als ik hier zo kijk, betaal ik vééls te veel aan premie.
Zal ook eens gaan shoppen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin zat ook bij de ANWB die zou van 22,35 naar 45,73 gaan..............
Ze kon per dag opzeggen, nou dat heeft ze ook gedaan. Zit nu bij Univé voor hetzelfde bedrag als dat ze eerst betaalde. Stel oplichters daar bij de ANWB.
 
Kreeg net m'n nieuwe polis toegestuurd. Mijn verzekeringspakket, collectief, via Reaal, is zelfs gewoon iets naar beneden gegaan, (zoals het hoort als je geen schade geclaimd hebt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan