motorverzekering?

UNIVE!!! tenminste heb ik goede ervaringen mee!! met brommers toen auto en nu motor en ziektekosten verzekering
 
UNIVE!!! tenminste heb ik goede ervaringen mee!! met brommers toen auto en nu motor en ziektekosten verzekering

:^

Na onderzoek bij een x-aantal verzekeraars (inclusief Levob via de MAG) is en blijft Unive beduidend de goedkoopste voor mij, en daarbij de beste voorwaarden :)

Niks geen gezeik met aarde vast zetten van een motor, geen verplichte ART-4 sloten (al scheelt het wel in eigenrisico als je een ART-4 slot gebruikt om 'm op slot te zetten). Zelfs met circuitrijden ben je verzekerd, zolang er maar geen wedstrijdelement is. Alleen voor motoren met een nieuwwaarde boven de € 13.000,- zal je iets anders moeten zoeken indien je 'm WA+ of All-risk wil verzekeren, omdat het boven de ca. € 13.000,- een premier-risque verzekering is :)
 
:^

Na onderzoek bij een x-aantal verzekeraars (inclusief Levob via de MAG) is en blijft Unive beduidend de goedkoopste voor mij, en daarbij de beste voorwaarden :)

Niks geen gezeik met aarde vast zetten van een motor, geen verplichte ART-4 sloten (al scheelt het wel in eigenrisico als je een ART-4 slot gebruikt om 'm op slot te zetten). Zelfs met circuitrijden ben je verzekerd, zolang er maar geen wedstrijdelement is.
:^
en ze zijn lekker snel met schade afhandeling :Y
 
De MAG zit nu niet meer bij Levob maar bij Achmea.... scheelt mij 240 euro per jaar op de all risk verzekering.... :)
 
Mijn ene motor is verzekerd bij Univé en de andere bij de KNMV, maar de KNMV is goedkoper!

Klopt, wordt je lid voor ik geloof € 47.50 per jaar, dan scheelt dat ongeveer € 30,- per maand. En tot mog toe heb ik geen goedkopere gevonden. Ook met schade geen probleem (heb ik helaas mee moeten maken -O- ). Ze verzekeren trouwens via London.
 
Maar dan ben je volgens mij toch nog 17euri 50 duurder uit.
En wat heeft lidmaatschap van knmv voor leuke voordelen dan ? :?
 
Sorry niet goed gelezen!{jij zegt per maand}.
Bij mij gaat het alleen om een W.A aatje per jaar!
het scheelt bijn de een en de ander maar een paar euro's!
totaaldekking is een heel ander verhaal natuurlijk !
Voor mij niet nodig met divi 600 uit 2003!
 
Sorry niet goed gelezen!{jij zegt per maand}.
Bij mij gaat het alleen om een W.A aatje per jaar!
het scheelt bijn de een en de ander maar een paar euro's!
totaaldekking is een heel ander verhaal natuurlijk !
Voor mij niet nodig met divi 600 uit 2003!

En heb je ook een ongevallen opzittenden verzekering afgesloten?

Dan kun je beter overstappen naar de KNMV.

Ik ben nu ook (nog) verzekerd bij unive. Ik las laatst echter een artikel in MOTOR dat een opzittenden verzekering erg aan te raden is. Dan is er nog verschil tussen SVO en OVO.

In het kort de verschillen:

OVO - ontvangt diegene alleen als 'ie invalide of dood is -O-
Bovendien wordt de uitkering niet gerelateerd aan de werkelijk geleden schade, maar aan een percentage dat in de ongevallentabel van de polisvoorwaarden is opgenomen. Volledige uitkering is alleen wanneer men aan beide ogen blind is. Ook zijn de bedragen niet hoger dan 25.000 bij invaliditeit en 10.000 bij overlijden.

SVO - Deze verzekering keert alle door het ongeval geleden schade aan helm, kleding, inkomstenderving en tijdelijke, dan wel blijvende invaliditeit uit tot aan het verzekerde bedrag. Dat zijn doorgaans bedragen van 100.000 tot soms nog een nulletje meer.




Waarom eigenlijk een opzittenden verzekering?

"Indien de motorrijder zelf de schuldige partij is, kan de passagier zijn of haar schade altijd op de WA-verzekeraar van de motorrijder verhalen. De motorrijder kan zichzelf echter niet aansprakelijk stellen en draait dus zelf voor zijn eigen materliële schade op. Bij de opzittendenverzekering is de schuldvraag niet bepalend voor het toekennen van een uitkering en daarmee keert die ook de gedekte schade uit als die ten gevolge van een ongeval door eigen schuld van de motorrijder zelf is ontstaan. Men sluit dus in feite de opzittendenverzekering niet af voor de passagier, maar voor zichzelf."

En dat was het dan weer voor vandaag :Z

truste :z :W


[EDIT] Unive heeft dus een OVO, KNMV een SVO even voor de duidelijkheid
 
Goed rond kijken want voor de een is knmv het goedkoopste en de andere unive of london.

voor mij persoonlijk is unive de goedkoopste.
 
Ik zie hier Orion Direct niet voorbij komen terwijl die toch ook vrij goedkoop is en na 3 jaar al 80% no-claim geven en de mogelijkheid om de no-claim van je auto mee te nemen.
 
London werd ik geweigerd vanwege mijn leeftijd :r :r
Unigarant heb ik offerte aangevraagd daarna nooit meer wat van gehoord :r :r

Ik heb nu :} IAK :} via mijn werkgever, en daar ben ik gewoon goed behandeld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan