motorverzekering?

:^

Na onderzoek bij een x-aantal verzekeraars (inclusief Levob via de MAG) is en blijft Unive beduidend de goedkoopste voor mij, en daarbij de beste voorwaarden :)

Niks geen gezeik met aarde vast zetten van een motor, geen verplichte ART-4 sloten (al scheelt het wel in eigenrisico als je een ART-4 slot gebruikt om 'm op slot te zetten). Zelfs met circuitrijden ben je verzekerd, zolang er maar geen wedstrijdelement is. Alleen voor motoren met een nieuwwaarde boven de € 13.000,- zal je iets anders moeten zoeken indien je 'm WA+ of All-risk wil verzekeren, omdat het boven de ca. € 13.000,- een premier-risque verzekering is :)

Alhoewel dat volgens mij ook niet meer is toen ik mijn eerste verzekering er af sloot stond dat er idd maat tegenwoordig niet meer en een offerte berekenen voor een bike meer dan 13k kan ook
 
Verschil in prijzen zit hem altijd in de dekking.
Leg de verschillen in dekking eens naast elkaar... en vergelijk dan nog eens.
En maak dan de afweging, ga ik voor goed gedekt tegen schade of verlies of ga ik voor prijs..
 
betaalbaar?

bij een all risk het volgende:
- Kijk eerst of je niet verplicht wordt een alarm aan te schaffen.
- Dan kijk je of aanrijdingen met dieren ook de vervolg schade gedekt is, dus niet alleen je voorwiel.
- Dan kijk je of je motor niet de "mooi-weer-rijders-clausule" heeft.
Dus dat ie tussen zonsop- en ondergang binnen gestald moet staan aan de grond vastgenageld.
Dan kan je namelijk nooit met je tentje op vakantie of naar een hotel zonder garage.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan