Motorverzekering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe eens weggaan met je reclamespamtroep. Stuur maar enquêtes naar je huidige klanten ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Als je mijn ktm 690 smc 2008 voor 30 euro all risk kan verzekeren wil best je marketing aanhoren....
 
Hahaha, ik snap de opmerkingen hierboven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelfs de link naar de website al weg gehaald. Dan is mijn reclamespamtroep al een beetje weg :-)
 
:^
Oh enne ik heb alles onder 1 dak, mooie 'korting' gekregen uiteraard. Nooit problemen gehad tot nu toe, maar het is natuurlijk ook nooit mijn schuld geweest als ik schade had. O-) En ik kreeg laatst zelf een uitnodiging voor een toerrit, dat heb ik dan maar weer niet gedaan, straks geen iedereen daar in de gaten houden. Kortom, ik vind ze, tot nu toe, aardig, maar ik vertrouw ze voor geen millimeter. })
 
Laatst bewerkt:
Veel mensen weten bijvoorbeeld niet dat je de schadevrije jaren van je autoverzekering ook kunt gebruiken voor je motor. Dit kan enorm schelen om maar eens iets te noemen.
 
Kan je niet met een speciale MF-verzekering komen, extra voordelig met hele goede voorwaarden.

Als mensen steen en been klagen over een verzekering moeten ze niet zeiken maar op zoek gaan naar een betere. Het enige wat wel zo is, is dat de verzekering er altijd onderuit probeert te komen als er aan de bel wordt getrokken.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij hebben ze zelfs de schade vrije jaren van m'n scooter mee geteld :+ matsers! naja.. begon met 86eu p.m. allrisk, een schadevrij jaartje er bij 68eu p.m. nog niet heel weinig
 
die harleypolis ken ik, en die is echt een stuk goedkoper dan een algemene verzekering, dat kan ik nog wel even vermelden before the lock.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
:W :W
 
Wat denk je er van om een topic te openen m een discussie te voeren in plaats van een f*cking reclameonzinsh*tk*t topic zoals je nu doet?

Just my 50 cents...

I'm in before the lock *O*
 
Niet elke verzekeraar een alarmverplichting heeft voor bepaalde motoren...

Niet elke verzekeraarsman kent de edit.

Maar wat ik in een verzekering zoek heb ik eigenlijk al: dekking bij schade door andere, redelijke premie (gezien leeftijd + opgebouwde jaren), no claim bescherming (mensen die zeggen dat, dat onzin is moeten eens een calculator kopen), een pechhulp verzekering. Enige wat ik eigenlijk mis is pechhulp voor buitenland, moet ik nu binnenkort apart ergens anders gaan afsluiten.

Oh wat ik wel apart vind is dat ik een eigenrisico heb bij diefstal terwijl ik hem met 2 ART 4 sloten vast heb, terwijl maar 1 verplicht is. Zo ie zo raar dat verschillende verzekeraars geen ART sloten verplichten en andere juist wel.
 
Niet elke verzekeraarsman kent de edit.

Maar wat ik in een verzekering zoek heb ik eigenlijk al: dekking bij schade door andere, redelijke premie (gezien leeftijd + opgebouwde jaren), no claim bescherming (mensen die zeggen dat, dat onzin is moeten eens een calculator kopen), een pechhulp verzekering. Enige wat ik eigenlijk mis is pechhulp voor buitenland, moet ik nu binnenkort apart ergens anders gaan afsluiten.

Oh wat ik wel apart vind is dat ik een eigenrisico heb bij diefstal terwijl ik hem met 2 ART 4 sloten vast heb, terwijl maar 1 verplicht is. Zo ie zo raar dat verschillende verzekeraars geen ART sloten verplichten en andere juist wel.

Je eigen risico vervalt pas als je motor 24 uur per dag, 7 dagen in de week in een brandkast staat die beter beveiligd is tegen inbraak dan fort knox :+
 
Naja, hij geeft iig ons premiegeld niet uit aan dure advertenties hier op MF.
Hij spamt de boel gewoon zelf onder :+
 
@Monomuis Dat is niet ondenkbaar en je hebt gelijk. Mensen moeten dan op zoek naar een betere, maar het gekke is dat ze dat dan toch niet doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@mens dat weet ik. Die hebben wij zelf ook. Is zeker een stuk beter dan de "standaard" voorwaarden. Bij de meeste Harleys moet er toch wel een alarm op en is de premie astronomisch.
 
Wat iedereen wil:
- lage premie
- ruime dekking
- hoge dagwaarde
- snelle uitbetaling
- goede klantenservice

Voor een dubbeltje op de eerste rang dus :)
 
@mens dat weet ik. Die hebben wij zelf ook. Is zeker een stuk beter dan de "standaard" voorwaarden. Bij de meeste Harleys moet er toch wel een alarm op en is de premie astronomisch.

Elke premie is altijd astronomisch is mijn ervaring, alleen sommige nog wat astronomischer dan andere.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan