Motorverzekering

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Wat betalen jullie voor je motorverzekering?
Ik betaal 373 euro voor een RSV mille 2001 incl.ass. bel. in regio Zutphen bij Orion direkt met 80%no-claim.Kan het nog goedkoper? Mijn vorige verzekering kostte zo\'n 1200 piek ( Unive)en ik moest alarm van 1000 piek laten monteren.
 
Unive
€ 545 allrisk

YZF600R \'98
23 jaar
4 jaar schade vrij
alarm (was fl 1000,-)

vond ik al vrij goedkoop
 
voor mijn CB600F van 1999 betaal ik 70 euro per maand (geloof dat ik nu op 25% korting zit)+ een lage no-claim

!! let op aangezien ik 23 ben val ik nog in de gevarenklasse !!

bij Interpolis heb ik ook een offerte opgevraagt daar moest ik 140 euro betalen :( :( :(

zit geen alarm op
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook bij Orion direct verzekerd en heb daar flink spijt van
Ik heb 4 maanden op mijn geld moeten wachten en wacht nog steeds op het geld van mijn helm en handschoenen
Je kunt die klotzakken niet te spreken krijgen omdat er een callcenter tussen zit
Faxen en mailen helpt ook niet
Ik begrijp nu waarom ze zo goedkoop zijn
 
XS-750 uit 1978 betaal ik zo\'n 150 Euro !
Lekker goedkoop zo\'n oud gebakje met een fikse no-claim. No ff en dan ook belastingvrij!!!!
 
Ik ben ook bij Orion direct verzekerd en heb daar flink spijt van
Ik heb 4 maanden op mijn geld moeten wachten en wacht nog steeds op het geld van mijn helm en handschoenen
Je kunt die klotzakken niet te spreken krijgen omdat er een callcenter tussen zit
Faxen en mailen helpt ook niet
Ik begrijp nu waarom ze zo goedkoop zijn

Wilde ik daar net een verzekering af gaan sluiten, mischien toch maar beter van niet.
Dat barrel van mij dat niet eens rijdt gaat natuurlijk niet all-risk maar als je dan schade veroorzaakt zullen ze ook wel gaan zeuren ben ik bang en dan kun je er zelf vor opdraaien.

Iemand adresje voor goedkope oldtimer motorverzekering? Wel als enige voertuig.
 
€220 voor K 1200RS uit \'99 + €30 voor opzittende verzekering.
80% no claim + pakket korting bij Delta Loyyd via tussenpersoon geen gezeik als er iets mis is regelt hij alles,
 
240 euro/jaar WA + diefstal

moet nog ff bellen voor bijrijdersverzekering
en rechtsbijstand.

zx6r \'99

23 jaar, nooit eerder iets verzekerd gehad
35% bonus/malus..
 
De meeste kennen mijn verhaal wel over de motor die gestolen werd en de ANWB die alles heeft verstierd. Gelukkig gaat de verzekering nemer UNIGARANT uit coulance als nog betalen. :}

Ik zou zeggen laat je goed informeren en LEES je polis voorwaarden. Kijk voor de gein eens op mijn site, dan weet je waarom.
 
In spanje betaal je je helemaal scheel aan verzekeringen, terwijl All-Risk praktisch onmogelijk is voor een motor of scooter.
Ik betaal W.A. met assistentie 700 euro, 30 jaar en 7 jaar rijbewijs.
scared.gif

Allrisk prijs kreeg ik slechts bij een verzekeraar, en bedroeg 1.800 euro/jaar!
Een scooter 50 cc betaalt hier zo\'n 300 e/jaar, een 100 cc scooter 210 e/jaar.
All risk verzekeren is hier voor een verzekeraar zelfmoord, aangezien het merendeel van de motoren dan om het jaar total-loss/gestolen etc. zouden worden.
Kwestie van mentaliteit, verander je niet zo 1-2-3.
Ach, het leven in een tweede-wereldland heeft zo z\'n voor-en nadelen. ;)
 
Deauville 1999
leeftijd: 24 jaar
65% korting

All-Risk
Eur. 38.58 per maand
Eur. 462.96 per jaar
opzittendenverzekering
pakketkorting
etc.
 
Laatst bewerkt:
163 euro per jaar.
WA Plus. Ben 20 jaar, 1 jaar schadevrij gereden, dus weinig korting. En omdat ik dus nog jong ben rekenen ze \'fors\'.
 
Geen idee. Niet mijn fiets, maar zoals bij velen bekend, van m\'n ma. Zij betaald nog steeds de verzekering ed. :)
 
Laatst bewerkt:
fl 1.112,48 = 504,82 pleuro :)
All Risk, voor een Dragstar 1100 Classic van juni 2001. Geen alarm noodzakelijk en ik heb 75% Bonus/malus korting. Deze is \"verdiend\" met mijn auto. Ik verzekerde beiden bij unigarant en als dank mocht de noclaim korting voor de motor gelden. Pfff, mazzeltje, of eigenlijk was het een eis van mij. Geen kilometer beperking, en geen winterstop.
Groetjes,
Ton
 
€403,- voor een R1 All risk
Ben zelf 34, 75% no-claim
Bij Unive, geen alarm verplicht (oude regeling)
Woon in De Lier, tussen R\'dam en Den Haag.
 
Oeps, even een p.s.

Mijn motor is van 2000. Ben overigens 45 jaar en woon in Rijswijk ZH. Vlak bij De Lier dus.

Ton
 
860 Euro per jaar voor all-risk, met 4 schade vrije jaren.
Ben 27 en rijd een R6 uit 2001.

Dacht dat ik best goedkoop uit was, maar begin nu toch te twijfelen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan